1990 Sapporo (AFI)

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Teetän varmaan syyskuun aikana jakopäärempan autoon. Syytä on epäillä, että tuosta on tasapainoakselin hihna(t?) poikki, sillä siinä on koko omistussuhteen ajan tullut resonanssit 3000rpm:n kohdalla. Öljyvuotokin kun jatkuu entisellään, niin autosta mennee kaikki asiaankuuluvat stefat ja hihnat uusiksi.
Työ on tarkoitus teettää Kokkolan mitsuhuollossa alkuperäisosilla. Hintaa tulee, mutta kaipa se tässä kohtaa kannattaa; haluan tuon koneen niin nättikäyntiseksi ja värinättömäksi kuin sen saa, ilman että öljyä tarvitsee lisäillä koko ajan.

Kysyinpä muuten samalla vetonivelen hintaa; pelkkää ulompaa niveltä ei ole saatavissa, vaan olisivat tilaamassa koko vetoakselin (800eur!). Luulen, että tuon suhteen voidaan mennä tarvikeosilla, ellei tätä kautta sitten löydy orkkisniveliä.

Konehuoneen ilmeen pilaava lämpöpelti menee muuten myös vaihtoon ensi tilassa, vähintään silloin kun hörpöttävä pakarin/pakosarjan sauma tulee jossain vaiheessa kuntoon.
Samalla olisi mukava hankkia tuohon orkkikset tulpanjohdot.

Muuten tässä on menty ihan vain kovalla ajolla, tammikuun jälkeen on mittariin tullut nyt kaikenkaikkiaan 18 000 km. Ilmastointikin pelaa vielä.

Nyt sitten (...) kun nuo kaikki olisi kunnossa, tarvitsisi enää vaihtaa vain se tuulilasi. Niin, ja halkinaiset siniset kynnyslistat mihin joku on joskus polkaissut :p

Edit: Haa, 58 euron vetonivel lähti tännepäin tulemaan. Säästyi siis jakohihnarempan hinta :peukku
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Hieno homma että mitsusta pidetään noin hyvää huolta! :peukku
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

No nyt siitä puhkesi/tyhjentyi itseasiassa tänä aamuna rengas :peukku

Onneksi olin hankkinut siihen kunnollisen vararenkaan. Vararenkaalla ajellessa muuten syttyi samantien absien merkkivalo, mutta se johtunee väärästä vierintäkehästä ja sammunee jahka renkaan vaihtaa takaisin oikeaan?

Vetonivel tuli eilen matkahuollolla suojakumeineen, klemmareineen ja rasvoineen, Löbron tarvikeosa. Jospas se tuohon kävisi.

Edit: metallilastu löytyi renkaasta, ei kustannuksia paikkauksesta. Absien valokin jäi oikean renkaan kanssa sammuksiin.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jakohihna, tasapainoakselin hihnat kaikkineen, stefoineen on nyt vaihdettu. Koko auto tuntuu täysin erilaiselta, resonanssit 3000 kierroksessa ovat kadonneet ja auto käy ja vetää pehmeästi. Helvetin hyvän tuntuinen, tällainenko tämän kuuluu olla? ;D Ilmeisesti kaikki stefat olivat menneet ihan korpuksi, ei ihme että falskasi öljyä. Laskukin oli varsin kohtuullinen.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

public sanoi
Jakohihna, tasapainoakselin hihnat kaikkineen, stefoineen on nyt vaihdettu. Koko auto tuntuu täysin erilaiselta, resonanssit 3000 kierroksessa ovat kadonneet ja auto käy ja vetää pehmeästi. Helvetin hyvän tuntuinen, tällainenko tämän kuuluu olla? ;D Ilmeisesti kaikki stefat olivat menneet ihan korpuksi, ei ihme että falskasi öljyä. Laskukin oli varsin kohtuullinen.

Jos 3000 oli resonansseja niin siellä varmasti oli tasapainoakselit väärinpäin. Ja siltä sen pitää tuntua, smooooooth :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Joo, nyt on melkolailla Silent Shaft Technology :) Edelliset 20tkm se oli vähän sellainen hiluxmainen täriskö ja tuntui menevän huonommaksi vain koko ajan.
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Todella hyvä että tuli kuntoon. Oli jo silloin alle 100tkm ajettuna pientä täristystä siin 3000rpm paikkeil.. Ei muutaku tasasta kyytiä seuraavat 90tkm! :driver
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sapporo on ollut pääasiallisena ajoautona jo tovin, kun 323F on ollut enemmänkin tyttiksen ajossa ja nyt se on poissa käytöstä (eivät liity toisiinsa ;)). Vaihdatin öljyt ja ne näyttäisivät pysyvän kiltisti sisällä näillä tiivisteillä.

Enivei, vetonivel pyörii vielä takakontissa pakkauksessaan. Kyse tosiaan on Löbron tarvikeosasta; käyköhän se tosiaan tuohon, kun Fixuksella oli tarjolla sellaistakin vetoniveltä jossa on "ABS-kehä", mikä se ikinä tässä yhteydessä onkaan? En ole kerennyt järkätä nivelen vaihtoa vielä, kun on pitänyt enemmän keskittyä Mazdan järkkäämiseen takaisin kuntoon.

Muuten, onko Tapiolassa myynnissä olevasta sinisestä Sapporosta mitään tietoa täällä? Pari kaveria on sitä käynyt katsomassa, ja ainakin ECS siitä vaikuttaisi olevan otettu pois päiväjärjestyksestä. Halpa se on, 680eur on pyynti ja sitäkään tuskin tarvitsee maksaa.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

public sanoi
Enivei, vetonivel pyörii vielä takakontissa pakkauksessaan. Kyse tosiaan on Löbron tarvikeosasta; käyköhän se tosiaan tuohon, kun Fixuksella oli tarjolla sellaistakin vetoniveltä jossa on "ABS-kehä", mikä se ikinä tässä yhteydessä onkaan? En ole kerennyt järkätä nivelen vaihtoa vielä, kun on pitänyt enemmän keskittyä Mazdan järkkäämiseen takaisin kuntoon.

jos autossa on ABS-jarrut, niin pyörän navan jossain osassa (tässä tapauksessa ilmeisesti vetarin kupissa) on hammastettu kehä jota ABS-anturi haistelee. Ei sen kummempia. :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jeps. Pitää vilkaista tuota tarvikeniveltä; tosiaan E16A-Sapporoahan ei ilman ABS-jarruja kaiketi saanut ja osa on listattu näihin sopivaksi. Toki tuohan nyt ei sinänsä ns. takaa mitään :)
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

nostokurki sanoi
jos autossa on ABS-jarrut, niin pyörän navan jossain osassa (tässä tapauksessa ilmeisesti vetarin kupissa) on hammastettu kehä jota ABS-anturi haistelee. Ei sen kummempia. :)

hammastus on navassa olevassa erillisessä hammaskehässä :peukku sen saa parilla pultilla pois ensin täytyy ottaa jarrulevy irti
vetonivelessä ei ole hammaskehää (näin ainakin 91vm manuaali sapporossa)
 

vesku76

New Member
Liittynyt
20 Lokakuu 2010
Sijainti
Vantaa
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tapiolassa olleesta sapporosta sen verran tietoa, että hankin sen sieltä itselleni ja tuntuisi olevan ihan toimiva joskaan ei ehkä suomen siistein yksilö.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

vesku76 sanoi
Tapiolassa olleesta sapporosta sen verran tietoa, että hankin sen sieltä itselleni ja tuntuisi olevan ihan toimiva joskaan ei ehkä suomen siistein yksilö.

No, hyvä homma. Sitä tosiaan vilkaisemassa käyneet kehuivat ihan asialliskuntoiseksi sen perusteella mitä sitä siellä hallissa näki. Ainakaan hinta ei ollut kohtuuton.

Vetari vaihdettu omaan Sapporoon kuskin puolelle ammattiopistolla kohtuuhintaan ilman sen suurempia ongelmia, nyt tuo rutisee kurvaillessa vähemmän :) Jospas sitä vaihdattaisi toisenkin.
 

vesku76

New Member
Liittynyt
20 Lokakuu 2010
Sijainti
Vantaa
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tekniikka tuntuisi tosiaan toimivan ilmastointia myöten, helmaan joutuu laittaa vähän uutta peltiä leimalle. Auto on ainakin viimeiset 3 vuotta ollu Turun suunnalla vanhemmalla herrasmiehellä. Uutena suomesta ostettu ja viety ulkomaille sieltä takaisin suomeen
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Mittarivalaistus / kojelaudan valaistus näyttäis olevan pimeänä. Kaikki toimii, mutta ei vaan tule valoja mihinkään. Kellossa on valot, kun virrat on päällä, muuten ei. Slideri ei vaikuta mihinkään. Sulake on ok. Mistähän kohtaa lähteä selvittelemään?
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Kaipa se tuo mittarivalaistuksen himmenninslideri on, kun kaikki mitä se normaalisti säätää onkin pimeänä. En saanut muuta vielä aikaan kuin säätimen jäämisen käteen (JES!), mutta onneksi sen saa painettua ehjänä takaisin. Saas nähdä, onko iso homma.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Mitsuhuolto ohitti dimmerin ja nyt mittarivalaistus palaa taas. Se toki on ns. täysillä koko ajan, mutta menettelee toistaiseksi. Säädinpaneeli ratin takana vaan on vielä pimeänä, fiksaavat senkin jahka vien auton takaisin; eivät itseasiassa olleet huomanneet ettei sen valaistus toimi. En vaan malttanut jättää sitä vielä tänään uudestaan sinne ja fillaroida takaisin, koska se nyt vaan on niin syvältä ajaa polkupyörällä marraskuussa eestaas :p
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

public sanoi
Kaipa se tuo mittarivalaistuksen himmenninslideri on, kun kaikki mitä se normaalisti säätää onkin pimeänä. En saanut muuta vielä aikaan kuin säätimen jäämisen käteen (JES!), mutta onneksi sen saa painettua ehjänä takaisin. Saas nähdä, onko iso homma.

olen muuten korjannut kolme tuollaista himmennintä, ei siellä ole kuin juotokset irti sisältä :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Selevä peli:)

Antenni muuten tilttasi viimein ja sylki itsensä kokonaan ulos, vaijerin/hammashihnan varaan roikkumaan. Säätämisen jälkeen se on nyt kontissa tallessa, palautettaneen paikalleen keväämmällä.

Sapporon tavarankuljetusominaisuuksia ei voi taas kuin kehua, komeasti sopi konttiin (toki penkki taitettuna) kokonainen 323F:n etuovi ja tilaa jäi vielä etulokasuojalle. Auto on ns. autonkokoinen.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sapporo on päättänyt alkaa korjata itseään, nyt on se ratintakainen kontrollipaneelikin taas valaistu ja dimmeri vaikuttaa sen kirkkauteen (ei muualle, kun se on ohitettu). Toisin sanoen, jos olisin jaksanut odottaa tähän asti ei olisi tarvinnut mittarivalaistustakaan korjauttaa :) tosin olisi ollut aika pimeä pari kuukautta.
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Se on hyvä ominaisuus. ;D Kyyti sen kun paranee ku saa sisäänajettua ensin :D
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jep eli alkaa vetonivelhomma selviämään. Autossa on mittojen perusteella kiinni Eclipsen vetoakseli, mitta 28mm. Siihen ei siis sovi Sapporolle Fixuksella merkattu vetonivel eikä mikään tarjolla olleista Galant GTi-vetonivelistä. Eclipsen vetonivelen saaminen on myös varsin vaikeaa. Missähän vaiheessa tämä viritys on tehty, varmaankin osien vaikean saatavuuden takia?

Nyt pitää sitten löytää koko vetoakseli+vetonivelpaketti. Mitsun tiskiltähän se on sen 700e. Tutkitaan.
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Harmillista tuo sapporon varaosien niukka saatavuus ja hinta :'( Koita nyt keksiä jokin ratkaisu et saat mitsun kuntoon.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

mä en oikein usko tuota....

tarvikkeena saa tuota isompaa "gtin" vetaria, ei etuvedon vaan 4vetoisen 90->92 vetari.
sen pitäs olla juurikin millin isommalla boorilla.

tuli tämä sama homma itelle eteen kun tungin sapporon koneen laatikoineen 90vm gli galanttiin...
vetari narskutti ja hommasin uuden vetarin, ensin ei sopinu oli liian pieni ja toinen tuli sitten oikea joka sopi.
mulla on kyllä sapporon vetarit jossain pohjanmaalla yhden galantin sisällä... mutta ne on tosiaan 500km päässä etten pääse tarkistamaan

http://www.mitsubishiclubfinland.com/galleria/main.php?g2_itemId=1837 <-tuossa majailee se sapporon kone sapporon askin kanssa....
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Nyt on uusi nivel kiinni ja Sapporo liikenteessä. Löytyi hampailtaan, sisäreiältään ja muuten sopiva nivel osahankkijalta, mutta soviterengas/soviteholkki piti sorvauttaa ja sovittaa kiinni vetariin että sopivuus pyörännavan kanssa täsmäsi aikaisempaan vetoniveleen. Pitäisi olla jämpti paketti ja nyt ei Mitsu rutise risteyksissä kääntäessä. Toki ihmetellä sopii miten näillä kilometreillä on pitänyt jo jonkun aikaisemman omistajan käydä vetarihommiin, mutta paras lienee olla kyselemättä.

Muuta mukavaa: konepellin alla on viimeinkin uusi pakosarjan lämpöpelti ja se takapönttökin löysi tiensä autoon. Ohjaustehostimen nesteet on vaihdeltu ja kelien lämmettyä ei tehostinkaan huuda. Toivotaan ettei sieltä paukkunut mitään paukkupakkasilla. Konehuone pitäisi muutenkin liuotin+painepestä, kun se on ollut koko omistussuhteen ajan sikamaisen ryöttäinen mutta pilalleruostunut lämpöpelti on hidastanut mielenkiintoa siistimiseen. Jarrut tuntuu vähän muljuilta verrattuna hätäisesti pysähtyvään äffään, mutta lienee tottumiskysymys.

Paksinkannen kanssa pitää varmaan toteuttaa jokin fiksi, spoilerin kiinnitysreiät pitää tsekata uusiksi ja tiivistää kunnolla. Näyttäisi talvella tihkuneen vettä kaiketi sitä kautta konttiin, verhoilut ei tykkää. Muutenhan tuossa viimekatsomalta oli kiinnitysreiät yllättävän ok, toiv ei ole lahonneet viime kesän jälkeen.

Tuulilasin jos kun vielä vaihtaisi, alkaisi peli olla timmissä kuosissa. Tosin nyt kun vielä on talven jäljltä hiekkaa ja kiviä ilmatilassa, en suurin surminkaan ala vaihdattaa lasia ennenkuin riski saada se heti rikki pienenee.
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

se että tossa on menny vetari niin varmaan vaan iän tuoma haitta joka korjattu edellisen omistajan toimesta liian hitaasti.eli kumi haprastunu ja ajettu vaan (ei tarvii huonoissa olosuhteissa kauankaan ajaa niin nivel ottaa sit itteensä) sitten ei oo heti oikeeta löytyny ni pistetty jotain muuta tilalle ::)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Konehuoneesta pesty vuosien karstaa pois, vielä riittää siistittävää mutta nyt sinne kehtaa jo katsoa.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Käytän tuon ohjauskulmien säädössä huomenna. Vianorin käsitys on että Sapporosta pystyy oikeastaan säätämään vain etupyörien aurausta – mitenkäs muuten jos siellä on enemmänkin fiksattavaa? Takana varmaan tuo patentti-akseli vaikuttanee tuohon "huoltovapauteen".

Säätämistä nyt lähinnä on sen verran että suoralla tiellä vetää hiukkasen oikeaan, ei häiritsevästi mutta 'tuulta vasten' pitää ajaa.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Takana oli pientä heittoa mutta mennee näin. Etupäässä aurauksen säätö jäi puolitiehen, kun repsikan puolen raidetangon sisemmän pään lukkomutteri ei antautunut edes kolme kertaa lämmittämällä. Nyt on sitten sillä puolella 2mm haritusta, kunnes tuonne vaihtaa palikkaa. Kieltämättä ei kyllä sieppaisi suuremmin.. Nyt se menee kyllä suorempaan kuin ennen, näin mututuntumalta.
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

siis miks sisäpään lukitusta yritetty avata? eikö se riitä ulomman raidepään nivelen lukituksen avaa ja pyörittelee suuntaa/toiseen sitä raidetankoa?.sapporoa en oo viel tutkinu tarkemmin mutta näin onnistuu ainakin lancereissa ;)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Hyvin kulki 1100 kilsan reissun viikonloppuna, no problem. Ainoa vain että ABC:n autopesun korkeapainepesusuihkut on niin voimakkaita että ruikki ikkunoiden ja karmien välistä aika voimalla kabiiniin, ja kun tuolta ei edes rengasmelua normaalisti juuri kantaudu välistä :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Mitkähän on ilmastoinnin täyttömäärät Sapporoissa? Paljonko sinne menee kompuraöljyä?
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Leimalla käyty. Muuten OK. mutta oikea alapallonivel menee vaihtoon. Timanttitiskiltä koko alatukivarsi 230e, tarvikkeena nivel 17e suoraan hyllystä.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jepu jep, leima paperissa. Vaihdatinpa jäähdytysnesteet samalla, kun ei ole käsitystä milloin ne on viimeksi vaihdettu.
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sit jos vaihdat sen tuulilasin ni samalla laittaa sen listan sinne lasin yläreunaan ku eiks se puutu sielt ny kokonaan?
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

On siinä lista, mutta se menee mutrulla kun siellä on silikonia epätasaisesti. Yhdestä kohtaa korkeammalla.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Konehan näytti tältä silloin ostaessa:

sapporoengine.jpg


Lämpöpelti on uusittu ja tuota on pariin kertaan pesty, mutta tuossa oli kauttaaltaan semmonen ympäröivä tumma karsta mikä ei lähtenyt millään. Ennenkuin kokeilin eilen tärpättiä.


YoeAo.jpg


o5du0.jpg


Aivan tautinen duuni ja itikat söi käsivarret, mutta nyt tuota oikeasti kehtaa katsoa. Aikaisemmin otti jatkuvasti aivoon, kun tuo ei oikeasti puhdas ollut mistään. Jatkossa vedän cruisen peltilaatikon varmaan pata-patalla tms ja uusin tulpanjohdot että ne olisi oikeanmittaiset.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tämänhän teoreettisesti saa muuten ostaa. Kuvien mukaisessa kunnossa ja kats. voimassa toukokuuhun asti.
Haen tälle talvisäilytystä Keski-Pohjanmaan alueelta, mutta jos joku ihastuu, en pane pahakseni jos rahaa tarjotaan. :peukku

Mukana tulee käytännössä kontillinen osia vara-imusarjasta uusiin Brembon jarrulevyihin (näillekin siis tosiaan säilytys tarpeen).
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Asiallinen talvisäilytyspaikka löytyi, ei tarvitse olla kelien armoilla. Tankissa fuel stabilizeriä, jalkatiloissa ja kontissa lautaselliset silica geliä kosteudenpoistajina.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Siellähän se on vällyjen välissä ollut jo kuukausia talvitallissa :) Saa suola mieluummin ruostuttaa tuota baijerin ihmettä.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jos jollakulla pyörii jemmassa tällaiset 16-tuumaiset BBS Craterit (S40:sta ja V40:sta tutut), ne voisin kohtuuhintaan kevään korvilla lunastaa itselle. Googlattu kuva:

talvipallot24gn.jpg


Näissä on tuo 114,3 jako ja soppeli keskireikä, ja kävisi kivasti Sapporon alle.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Olipas ollut muutaman kuukauden periaatteessa isommin sorkkimatta, niin kävin katsomassa mitä autolle kuuluu. Pyyhkäisin suojapeitteen pois, kytkin akun kiinni ja ekallahan se starttasi. Kävikin vielä nätisti, kun talvijähmeät öljyt pääsivät kiertämään. Hyvä homma kyllä, kun on kuivassa tilassa visusti säilössä niin ei tarvitse pahemmin stressata mitä autolle kuuluu.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

i1ZdpRE.jpg


vSUctc9.jpg


m5wkGOP.jpg


o3sgdwf.jpg


Kävinpä taas vilkaisemassa talvisäilytyksessä ja starttailin. Ekalla lähti kuten kuuluu. Hiiskatin perällä se vaan tuolla säilössä on, kestänee melkoisen tovin ennenkuin sen saa sieltä esille.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

bLmrlmc.jpg


cnmWOR0.jpg


zEfLZR4.jpg


Kipaisinpa pois talvisäilöstä ja ajoin kotimatkalla pesun läpi. Voisipa vaikka leimata viikolla, tuntui olevan niin hyvässä iskussa.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sapporo on myyty ja lähtee huomenna uuteen kotiin. Sitä mukaa tämä threadikin varmaankin hiljenee.
 
Ylös Bottom