2din soitin evo 5

rolla

New Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2008
auto on evo 5 ja ostin siihen tuollasen 2din jvc soittimen. soitin on nyt paikallaan mutta soittimen kehys ei mahdu paikalleen. onko tuohon olemassa jotain adapteria vai joutuuko mankan kehystä vaan viilaamaan että kehys mahtuu paikalleen?
 
Vs: 2din soitin evo 5

Tarkoitatko sitä sellasta koristekehystä? Jos sitä tarkoitat niin sitä en itse myöskään saanut menemään paikalleen :-\ Radio meni muutaman millin liian syvälle ja sen takia sitä kehystä en siihen saanut.
 
Vs: 2din soitin evo 5

evo6 sanoi
Tarkoitatko sitä sellasta koristekehystä? Jos sitä tarkoitat niin sitä en itse myöskään saanut menemään paikalleen :-\ Radio meni muutaman millin liian syvälle ja sen takia sitä kehystä en siihen saanut.

Juurikin sitä koristekehystä. Tietysti jos mankkaa tuo hieman ulospäin, niin kehys menisi paikalleen mutta mielestäni tulee sitten vaan tuo mankka liian ulos. Tuota paneelia hieman viilaamalla, jossa tupakansytytinkin on kiinni, voisi koristekehys mennä paikalleen mutta en tiedä onko sen arvoista tuhota paneeli.
 
Vs: 2din soitin evo 5

Itse en laittanut radiota kiinni sillä asennuskehyksellä mikä tulee radion mukana vaan ns. vakio kiinnityksellä jolla vanha radiokin oli kiinni. Tuossa vielä kuva siitä http://www.aijaa.com/v.php?i=5038458.jpg joten itse en voi ainakaan siirtää radiota suuntaan enkä toiseen.
 
Vs: 2din soitin evo 5

Itellä on ihan 1din soitin mutta siinäkin jää koristekehys alareunastaan irti juurikin sen takia että soitin upposi melko syvälle mutta paikallaan pysyy kunhan ei mene sörkkimään sitä ::)
 
Vs: 2din soitin evo 5

ite vaihoin kans japsimankan 2dinin jvc soittimeen kun auto tuli minulle enkä minäkään saanut sitä koristekehystä paikoilleen koska mankka meni juuri sen verran liian syvälle ja itse asensin uuden soittimen silloin kanssa niillä samoilla raudoilla millä oli vanhakin soitin kiinni. sittemmin selvitin tuon kehysongelman sillä että vaihdoin soittimeksi 1dinin alpinen ja soittimen yläpuolelle tuli se sellainen lokero josta joutui kyllä hieman alareunaa viilaamaan että mahtui olemaan mankan ja mankan koristekehyksen kanssa siellä
 
Takaisin
Ylös Bottom