- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Semmonen ajatus tuli että jos joku tietää tämmöisen ehkä vähemmän puhutun jutun?
Eli ykköskoppasessa pajerossa on ilmeisesti joku "Distribution type jet pump" ja se ei oo tässä keskustelussa mukana, mutta 2G mallissa on "Distributor type injection pump"
Eli käsittääkseni kautta 2G linjan nuissa on tuo mekaaninen syöttöpumppu.. ja uudemmassa pajerossa on elektronisesti ohjattu syöttöpumppu..
Vanhempaa 2G pumppua on parjattu että siihen pitää tehdä jotain isompaa huoltoa 300k kohdalla, onko näin?, onkos tuosta uudemmasta pumpusta kokemusta minkälaisia "tyyppivikoja" siinä on. Eikös siinäkin ollut jotain kalliita juttuja? Muistelen että joku ainakin on joutunut vaihtamaan/huoltamaan 3G pajeroon pumpun.. tiedän tosin myös useita 2G miehiä jotka eivät ole pumppua vaihtanut.. Eli jos kansi on 2.5 pajeroiden "Tyyppivika" niin onko tuo pumppu sitten "2.8" koneiden vastaava? .. ???
Eli ykköskoppasessa pajerossa on ilmeisesti joku "Distribution type jet pump" ja se ei oo tässä keskustelussa mukana, mutta 2G mallissa on "Distributor type injection pump"
Eli käsittääkseni kautta 2G linjan nuissa on tuo mekaaninen syöttöpumppu.. ja uudemmassa pajerossa on elektronisesti ohjattu syöttöpumppu..
Vanhempaa 2G pumppua on parjattu että siihen pitää tehdä jotain isompaa huoltoa 300k kohdalla, onko näin?, onkos tuosta uudemmasta pumpusta kokemusta minkälaisia "tyyppivikoja" siinä on. Eikös siinäkin ollut jotain kalliita juttuja? Muistelen että joku ainakin on joutunut vaihtamaan/huoltamaan 3G pajeroon pumpun.. tiedän tosin myös useita 2G miehiä jotka eivät ole pumppua vaihtanut.. Eli jos kansi on 2.5 pajeroiden "Tyyppivika" niin onko tuo pumppu sitten "2.8" koneiden vastaava? .. ???