3000gt:n twinturbon koneen viritys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja and1_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

and1_

Guest
Joo eli huomenna pitäs hakee tollanen konevikanen dodge stealth 3.0 v6 twinturbo, eli siis siinähän on sama kone ku tossa 3000gt mitsussa. :) Käytin kyllä hakua mut mun mielestä kantsi tehä uus, kun asiani koskee enemmänki virittämistä lähemmin. Eli siis kuinkakohan pitkälle tossa riittää vakio suuttimet(koko?) ja ilmanmäärä mittarien mittaus alue? Mistäköhän autosta sais isompia, vai onko suoraan vaan uutta merkki palikkaa hommattava? Miten toi moottorinohjaus puoli, löytyykö tohon jotain hyvää, mielellään säädettävää lastua jostain? Vai saakohan tähänkin sitten jotain(kalliita)apexin ym säädettäviä boxeja vaan? Turbothan on mitsun omat, joten sillon taitaa sopii kaikki mitsut ja kaikki t25 laipalliset ahtimet? Mihinköhän saakka tuo vakio kytkin pitää vielä? Tietääkö kukaan kuinka paljon vakio alakerralla uskaltais ottaa tehoa? Jäi kyllä varmaan puolet kysymyttä mitä mielessä on, mutta noi on eniten mielessä pyörinyt. :) Kiitos jos joku viitti vastaa. 8)
 
Kurikassa pyöri R/T
sai uuden ruiskun+pa-pumpun+
välijäähyt+ahtoputket
+pakoputken+turbot+suuttimet

vakio kone muutoin ja penkissä jtn 500hv@700nm
jos näen sen auton rakentaneen hepun niin voin kysellä tarkemat tiedot... potettiaalia kumminkin on hyvin ;D

valmiita kittejähän taitaa saada 400-550hv, kannattaa kysyä "maxflowerilta" (Powerdose)
 
JKorpela sanoi
Kurikassa pyöri R/T
sai uuden ruiskun+pa-pumpun+
välijäähyt+ahtoputket
+pakoputken+turbot+suuttimet

vakio kone muutoin ja penkissä jtn 500hv@700nm
jos näen sen auton rakentaneen hepun niin voin kysellä tarkemat tiedot... potettiaalia kumminkin on hyvin ;D

valmiita kittejähän taitaa saada 400-550hv, kannattaa kysyä "maxflowerilta" (Powerdose)

Juu erityisesti tuo ruisku kiinnostais, että mimmonen se on. :) Mä en kyllä mitään valmiita settiä osta, pitää tehä kaikki mahollinen ite, et pääsee halvemmalla. :)
 
tais olla haltekin ruisku ja asennus kävi että naps johot poikki orginellista ja tinaten tarvittavat haltekkiin...
mm.ilmamäärä mittäri jäi pois...
 
Vakiosuuttimet (360cc) riittävät tuskin TD04-9B turboille eli vaihtoon vaan.

Ilmamäärämittari kannattaa vaihtaa MAP-anturiin.

Kytkin antautuu vähän yli 400 hevosvoiman kohdalla.

Alakerta tuskin tulee vastaan virittäessä.
 
Juujuu. :) Eilen tuli dodge pihaan. 8)Minkä levyset ja millä et:llä nuo vakio vanteet on? ::)
 
tuli tossa käytettyä sitten mitsu penkissä ja vakiona löyty se kaikki 300hp, sitten nostettiin ahtoja 0.9bar:iin jolla sitten 308hp ja seokset niin laihalle ettei pysty turvallisesti ajamaan. osaako kukaan kertoa missä vika, kun ahdot nousi hyvin sinne 0.9bar, mutta sen jälkeen laski roimasti eikä antanu siis melkein mitään lisä tehoa?
mahtaako sieltä vakio ahtimista loppua tuotto? vai voiko jossain olla vuoto esim bovvi ei kestä korkeempaa painetta?

putkisto on vaihdettu borlan vapaammin virtaavaan ja ilman putsari k&n:än suodattimeen.
 
Territorial_ sanoi
Se on ändiki tänne eksyny :) hyvä hyvä.

Ikävä kyllä teidän näkökulmasta. ;D

Mutta tietääkö kukaan sopiiko stealthin ja gt3000 helmat ja takapuskurit keskenään? ::) Rupesin tekee ite puskurii eteen kun ei tohon stealthiin saa korisarjaa mistään, mut jos ehkä innostuisin hommaaman helmat ja takapuskurinkin, niin sopiskohan gt3000:n osat? Onhan noi perät eri näköset mut näyttää et ehkä vois sopii samoin kuten helmatki. :)
 
Rokki sanoi
tuli tossa käytettyä sitten mitsu penkissä ja vakiona löyty se kaikki 300hp, sitten nostettiin ahtoja 0.9bar:iin jolla sitten 308hp ja seokset niin laihalle ettei pysty turvallisesti ajamaan. osaako kukaan kertoa missä vika, kun ahdot nousi hyvin sinne 0.9bar, mutta sen jälkeen laski roimasti eikä antanu siis melkein mitään lisä tehoa?
mahtaako sieltä vakio ahtimista loppua tuotto? vai voiko jossain olla vuoto esim bovvi ei kestä korkeempaa painetta?

putkisto on vaihdettu borlan vapaammin virtaavaan ja ilman putsari k&n:än suodattimeen.

Hyvinkin mahdollista, ellei peräti todennäköistä, että paineet vuotaa taivaan tuuliin. Ennenkuin autolle tekee yhtään mitään niin ensimmäiseksi kannattaa painetestata/testauttaa, ja vaihtaa vanhat kovettuneet ja vuotavat letkut ja putket, bovit, ymt. Tyypillisessä 3KGT:ssä mitä alkanut huoltaa ollut 2-3 SUURTA vuotoa, ja 5-6 pienempää. Ei siellä silloin ahtopaineet kovin korkealla pysy. Ja seokset on mitä on...
 
kiitoksia taas!

miten järjestelmä sitten paine testataan ja minkälaisia välineitä siinä tarvii? ja mitkä on sitten ne yleisimmät paikat, mitkä kannattaa ensimmäisenä tsekata?

voiko bovin korvata ihan tavallisella ulos puhaltavalla dumpilla, kun vaan tukkii ilmanputsarin jälkeen tulevan putken?

ja sitten vielä lopuksi, että mikä se egr valve on, ja onko se kuinka tarpeellinen, kun sitä ei ole muissa kuin jenkki malleissa?
 
samikoo sanoi
Joop, mukavalta näyttää.
Mutta hieman skeptinen kyllä olen noihin tuloksiin...
ja mittaus tapaan.

Kyllähän nuo tulokset ihan linjassa ilmoitettujen modien kanssa olivat. Mikä niissä aiheuttaa skeptisyyttä?

Flywheel numerot tietysti aina arvioita, mutta vakiovoimansiirto hyvinkin 3KGT:ssä syö 20-25% konetehoista, kun pyöristä mitataan.

Suhteellisen luotettavia pyörätehoja (dynosta riippuen luvut tietysti aina hieman vaihtelevat) esimerkiksi taulukosta http://www.qnet.fi/3kgt/dyno.jpg (3SI).
 
Anteeksi,käyrät vaan näyttivät hieman hassuilta...
kun ehkä turhan äkkiä katsoin.
Mutta Kun vertaa omiin mittauksiin niin  huippu tulokset pitänee paikkansa, tosin teho/vääntö huiput
ovat n.40km/h ylempänä kun omassa suht vastaavassa
härvelissä,mikä vähän mietityttää.Sitten tosiaan kun tuota häviöteho käyrää en huomaa/löydä?? Kun se kuitenkin näyttelee jonkinmoista asemaan mittauksessa..gto:ssa on muuten rengas/voimansiito häviöt n.50kw. Enyway,ei paniikkia mun kommenteista.
 
nonniin nyt meni sitte kytkin 3000gt:stä. eikös 3kilosen kytkin ole aivan sieltä jostain, niin minkälainen kytkin kannattaa sitten hommata ja mistä?
konetta on tarkotus piristellä hieman kokoajan.
 
Rokki sanoi
nonniin nyt meni sitte kytkin 3000gt:stä. eikös 3kilosen kytkin ole aivan sieltä jostain, niin minkälainen kytkin kannattaa sitten hommata ja mistä?
konetta on tarkotus piristellä hieman kokoajan.

Riippuu paljon millaisiin teholukemiin tähtäät, ja millaiseen käyttöön noita tehoja aiot käyttää (radalla, stripillä, kadulla). Jos laitat mailia ja noita lisätietoja niin voin katsoa mitä pystyn tarjoamaan. elina@qnet.fi
 
Mitkäs laipat noissa vakio ahtimissa oikeen on? ::) Ei oo ainakaa t25,t3 eikä t4:nkaan ilmeisesti? ::)
 
samikoo sanoi
and1_ sanoi
Mitkäs laipat noissa vakio ahtimissa oikeen on? ::) Ei oo ainakaa t25,t3 eikä t4:nkaan ilmeisesti? ::)

kiinnitys 3:lla pultilla, pyöreä nielu...

Joo mut toinen vakio ahdin on rikki. Eli pitäs ostaa varmaan toiset(isommat)niin sopiiko noihin vakio sarjoihin sitte oikee mitkään? Vai pitääkö vaan vääntää sarjatki...
 
and1_ sanoi
Joo mut toinen vakio ahdin on rikki. Eli pitäs ostaa varmaan toiset(isommat)niin sopiiko noihin vakio sarjoihin sitte oikee mitkään? Vai pitääkö vaan vääntää sarjatki...

Jos TD04 (bolt-on) turboja etsit niin 15G lienee järkevin päivitys, esim. 15G paketti

Myös erilaisilla hybrideillä (19T yms.) on saatu hyviä tuloksia.

Jos taas TD05 tai muut turbot kiinnostavat niin pakosarjat menevät automaattisesti vaihtoon.

Jotta saisit isommista turboista jotain iloa niin vaihtoon menevät mm.suuttimet ja bensapumppu ja tarvitaan myös jotain kompensoimaan suuremmat suuttimet (EMS tai joku ilmamäärämittarin signaalia muokkaava piggyback).
 
MaxFlower sanoi
and1_ sanoi
Joo mut toinen vakio ahdin on rikki. Eli pitäs ostaa varmaan toiset(isommat)niin sopiiko noihin vakio sarjoihin sitte oikee mitkään? Vai pitääkö vaan vääntää sarjatki...

Jos TD04 (bolt-on) turboja etsit niin 15G lienee järkevin päivitys, esim. 15G paketti

Myös erilaisilla hybrideillä (19T yms.) on saatu hyviä tuloksia.

Jos taas TD05 tai muut turbot kiinnostavat niin pakosarjat menevät automaattisesti vaihtoon.

Jotta saisit isommista turboista jotain iloa niin vaihtoon menevät mm.suuttimet ja bensapumppu ja tarvitaan myös jotain kompensoimaan suuremmat suuttimet (EMS tai joku ilmamäärämittarin signaalia muokkaava piggyback).

Jees tänx. Toi oliki tiedossa et jossain vaiheessa pitää noita rupee vaihtelee. Onko toi ems tai "piggyback" näitä ns. "rinnakkais bokseja"? Eli jotka asennetaan oman ecun rinnalle... Mistäköhän noita isompia suuttimia ym. sitten sais(edullisesti ;))jos lähtee vaihtelee?
 
and1_ sanoi
Jees tänx. Toi oliki tiedossa et jossain vaiheessa pitää noita rupee vaihtelee. Onko toi ems tai "piggyback" näitä ns. "rinnakkais bokseja"? Eli jotka asennetaan oman ecun rinnalle... Mistäköhän noita isompia suuttimia ym. sitten sais(edullisesti ;))jos lähtee vaihtelee?

EMS = Engine Management System = korvaa ecun
piggyback = huijaa ecua

Eiköhän tuossa kohta ole pientä (edullista) pakettia tiedossa Stealth/3000GT omistajille ;)
 
itse ostin MSD:n 6 reikäiset n. 780 cc/min tuottavat suuttimet, maksoivat 650 € postilaatikkoon toimitettuna. melkein vuoden niitä metsästin, mutta löysin kuitenkin :seina edullisuus ei ole se ensimmäinen asia, jota kannattaa näis suutin asiois ajatella, niitä mitsuun sopivia suuttimia ei enää yksinkertaisesti meinaa saada mistään ???

eikä nuokaan ihan heittämällä mene paikalleen, mutta ne saa sopimaan sinne pienellä hienosäädöllä...
 
Höylä sanoi
itse ostin MSD:n 6 reikäiset n. 780 cc/min tuottavat suuttimet, maksoivat 650 € postilaatikkoon toimitettuna. melkein vuoden niitä metsästin, mutta löysin kuitenkin  :seina edullisuus ei ole se ensimmäinen asia, jota kannattaa näis suutin asiois ajatella, niitä mitsuun sopivia suuttimia ei enää yksinkertaisesti meinaa saada mistään  ???

eikä nuokaan ihan heittämällä mene paikalleen, mutta ne saa sopimaan sinne pienellä hienosäädöllä...

Kyllä niitä sopiviakin saa, mutta hintahan siinä yleensä tulee vastaan. Denso on ollut varsin haluton toimittamaan suuttimia suoraan, joten olemme hakeneet niitä muilta valmistajilta. Kunhan tuo sopimus saadaan kuntoon niin edulliset suuttimet tulevat olemaan varastotavaraa ja huomattavasti edullisempia kuin nuo mainitsemasi MSD:t.
 
hyvä, jos asia tulee näin olemaan tulevaisuudessa..., niistä n. 20 paikasta mistä itse metsästin (ja kuinka monesta sitten vielä muut lisäksi) ei ollut myidä, kuin ei oota :seina ja etkös sinäkin MaxFlower luvannut jo lopputalvella hommata niitä sopivia ja halpoja suuttimia, ei vain kuulunut mitään...

ei nuo nyt enää niin kalliilta tunnu, suomesta näytti saavan n. 160 €/kpl samoja suuttimia (eli 960 € se 6 kpl:n sarja), jotka olis pitänyt itse vielä yrittää sorvata ja muokata sopiviksi... nyt se suurin työ oli tehty jo valmiiksi (pienennetty yläpään liitos siihen mitsun jakotukkiin sopivaksi)
 
Höylä sanoi
etkös sinäkin MaxFlower luvannut jo lopputalvella hommata niitä sopivia ja halpoja suuttimia, ei vain kuulunut mitään...

Ensimmäisen erän suuttimia meille toimittanut yritys lopetti toimintansa ja aloittivat tulvavahinkojen korvaamisesta oikeusjutun vakuutusyhtiötä vastaan, joten tarjolla ei ollut kuin MSD-hintaluokan Densoja.

Eipä tuo varmaan sinua pahemmin enää auta, mutta jatkossa asioiden pitäisi olla paremmin.
 
niin, yritin vain tuoda esille sen vaikeuden, mitä niiden suuttimien hankkimiseen liittyy/liittyi

mutta olisko sulla mitään muuta tarjolla tällähetkellä tuohon mun projektiin, bensanpaineen säädintä tms. (vai pärjääkö tuolla vakiolla ::))
 
Höylä sanoi
niin, yritin vain tuoda esille sen vaikeuden, mitä niiden suuttimien hankkimiseen liittyy/liittyi

mutta olisko sulla mitään muuta tarjolla tällähetkellä tuohon mun projektiin, bensanpaineen säädintä tms. (vai pärjääkö tuolla vakiolla  ::))

Jos tuo sun säädin on samaa mallia (99,9% tod.näk.) kuin GT:ssä niin vaihtoon menee ja on tarjolla.
 
MaxFlower sanoi
Höylä sanoi
niin, yritin vain tuoda esille sen vaikeuden, mitä niiden suuttimien hankkimiseen liittyy/liittyi

mutta olisko sulla mitään muuta tarjolla tällähetkellä tuohon mun projektiin, bensanpaineen säädintä tms. (vai pärjääkö tuolla vakiolla ::))

Jos tuo sun säädin on samaa mallia (99,9% tod.näk.) kuin GT:ssä niin vaihtoon menee ja on tarjolla.

eiköhän se sama oo mitä gt3000 ::) millä hintaa sen säätimen sais?

sain muuten ne suuttimet tänään kiinni (+ etuvastukset) ei ainakaan vuotanut bensaa mistään, käyntiin en voinut kokeilla, kun megasquirtis on asetukset niille vakio suuttimille, enkä viitsinyt alkaa kastelemaan tulppia :)
 
Höylä sanoi
itse ostin MSD:n 6 reikäiset n. 780 cc/min tuottavat suuttimet, maksoivat 650 € postilaatikkoon toimitettuna. melkein vuoden niitä metsästin, mutta löysin kuitenkin  :seina edullisuus ei ole se ensimmäinen asia, jota kannattaa näis suutin asiois ajatella, niitä mitsuun sopivia suuttimia ei enää yksinkertaisesti meinaa saada mistään  ???

eikä nuokaan ihan heittämällä mene paikalleen, mutta ne saa sopimaan sinne pienellä hienosäädöllä...

Ihan turha jotain "vähän sinne päin" osia alkaa laittamaan kun oikeitakin osia löytyy. Vakio 360cc suuttimien tilalle löytyy niin 450, 550, 650, 720, kuin isompiakin suoraan tilalle meneviä. Seosohjain tietysti tarvii sitten olla, Apexin SAFC tai joku vastaava tai fiksumpi.
 
Elina75 sanoi
Höylä sanoi
itse ostin MSD:n 6 reikäiset n. 780 cc/min tuottavat suuttimet, maksoivat 650 € postilaatikkoon toimitettuna. melkein vuoden niitä metsästin, mutta löysin kuitenkin :seina edullisuus ei ole se ensimmäinen asia, jota kannattaa näis suutin asiois ajatella, niitä mitsuun sopivia suuttimia ei enää yksinkertaisesti meinaa saada mistään ???

eikä nuokaan ihan heittämällä mene paikalleen, mutta ne saa sopimaan sinne pienellä hienosäädöllä...

Ihan turha jotain "vähän sinne päin" osia alkaa laittamaan kun oikeitakin osia löytyy. Vakio 360cc suuttimien tilalle löytyy niin 450, 550, 650, 720, kuin isompiakin suoraan tilalle meneviä. Seosohjain tietysti tarvii sitten olla, Apexin SAFC tai joku vastaava tai fiksumpi.

ja mistäköhän muka näitä heittämällä paikalleen sopivia suuttimia muka löytyy... ainakaan niitä ei kukaan tältäkään foorumilla pystynyt niitä mulle hankkimaan tai neuvomaan mistä niitä saa ;) (melkein vuoden siis etsin isoja yli 700 cc/min tuottavia suuttimia :seina)

moottorin ohjauksesta mulla huolehtii megasquirt, joten ei onneksi ollut tarvetta millekkään lisäboksille...

eikä niis mun ostamis MSD:n suuttimis ollut kuin n. 1 min. työ/suutin saada niistä täysin sopivat tuohon koneeseen... (niitä täysin sopivia olis saanut suoraan MSD:ltäkin, mutta hinta olis ollut yli 20$ kalliimpi/suutin, eli sain hyvän tuntipalkan, kun tienasin 120 $+verot+tullit alle 10 minuutis...)

suurempi työ on asentaa ne etuvastukset/suutin, kun suuttimen vastus on vain 1.9 ohm. (megasquirt hyväksyi kyllä ne vakiot 14 ohm. ja 210 cc/min. tuottavat suuttimet sellaisenaan)

ps. ihan mielenkiinnosta voisit heittää muutaman linkin mistä niitä suuttimia saa... tieto ei luulis ikinä olevan pahitteeksi (jos siitä nyt ei enää mulle ole hyötyä, joku muu voi olla kiitollinen tiedosta)

ja monesti törmäsin sellaiseen asiaan, että niihin autoihin joihin sopii samat suuttimet mitä tuohon mitsun koneeseen, oli suutin myyjät päätyneet varsin näppärään ratkaisuun, eli myivät sellaiset suuttimet jotka ovat ns. yleismalliset (14 mm yläpää), mutta joutuu ostamaan uuden bensatukin, johon ne uudet suuttimet sopivat...
 
Mistäs muuten tähän tuplaturbo myllyyn sais kampuran mahollisimman halvalla? :) Sattuisko kellään olee käytettyy? Ja käykö tähän jonkun muun koneen kampurat kanssa?
 
laittakaa nyt niitä linkkejä, mistä niitä suuttimia saa... vai eikö niitä saakkaan ;)

and1_: kampuraa tuskin kannattaa käytettynä ostaa (ne on kummiskin jotain "kerran tippunut lattialle" ei muuta vikaa...) ::) uuden hinta n. 1000 $ jenkeissä...
 
MaxFlower sanoi
Höylä sanoi
laittakaa nyt niitä linkkejä, mistä niitä suuttimia saa... vai eikö niitä saakkaan ;)

www.powerdose.fi 8)

edelleenkään en löydä tuolta sivulta tietoa niistä gt3000 sopista suuttimista ??? siis kuvaa/tekstiä/hintaa/sopivuutta/kokoa yms...

ei se riitä, että sinä tiedät teillä niitä olevan myynnissä... kannattais myös laittaa se tieto niin, että asiakaskin joka teidän sivulle eksyy löytäis sen menettämättä uskoaan asiaan :seina

selasin kaikki tuoteet läpi, lähinnä näytti olevan niitä v*tun "tuning tarroja/merkkejä" teidän tuotteet >:( (en vieläkään käsitä miten kyseiset tuotteet liittyvät auton viritykseen ::))
 
Höylä sanoi
edelleenkään en löydä tuolta sivulta tietoa niistä gt3000 sopista suuttimista  ??? siis kuvaa/tekstiä/hintaa/sopivuutta/kokoa yms...

Eipä siellä vielä ole oikein mitään muutakaan, mutta esim. 6kpl 750cc suuttimia, jotka sopivat GT:lle maksaa n.420 euroa.

Kyllä ne kuvat/tiedot/hinnat sinnekin vielä tulevat.
 
Juu kampura asia on jo mahollisesti hoidossa, kyselen uudelleen jos on tarvis. ;D
 
tepi sanoi
Höylä sanoi
laittakaa nyt niitä linkkejä, mistä niitä suuttimia saa... vai eikö niitä saakkaan ;)

Suomifirmojen vai kelpaako myös jenkkifirmat ?

sellaisia mistä saa suomeksi tilattua, jenkkifirmatkin käy, jos ne osaa suomea ;)

sellaisia linkkejä siis, joista saa normaali suomalainen ihminen (kaikki suomalaiset ei osaa täydellistä englantia...) selville mitä siellä on myytävänä ja mihin hintaan ja mitä tavaraa...
 
Ei ehkä juurikaan semmoisia sivuja löydy, mutta luulisi suomalaisen osata soittaa suomalaiseen puhelinnumeroon.   ::) Eikö yleensäkkin kysytä kaikki alan liikkeet lävitse, kun ostetaan jotain kalliimpaa tavaraa, että löytyykö ko osaa ja mikä olisi hintana ja ei suinkaan tilata ensimmäistä joka löytyy jostain nettipuljusta.

Uspartsista/ sen europuolelta varmasti löytyy suuttimia mitsuihin, kunhan vaan soittaa ja kysyy.
 
tepi sanoi
Ei ehkä juurikaan semmoisia sivuja löydy, mutta luulisi suomalaisen osata soittaa suomalaiseen puhelinnumeroon. ::)

Uspartsista/ sen europuolelta varmasti löytyy suuttimia mitsuihin, kunhan vaan soittaa ja kysyy.

oli se vain kumma, kun niitä ei meinannut löytyä amerikastakaan, tässä 6 kk sitten :seina ja nyt muka taas löytyy vaikka mistä ???

kukaan suomalainen suutin myyjä, kenee olin yhteydessä (n. 20 firmaa) niitä ei kuitenkaan mulle pystynyt toimittamaan, sitten yhden yksityisen kautta sain hommattua ne, sekin oli hieman sekavaa toimintaa ::) ensin tuli jenkeistä vastaus sähköpostilla, että sen tyyppisiä suuttimia ei enää valmisteta, eivätkä ne pysty toimittamaan, 3 viikon päästä oli sitten paketti tullissa, vaikka niitä ei vielä oltu edes varsinaisesti tilattukaan (tiedusteltu vasta siis onko saatavana, onneksi ne muut firmat ei tehnyt samoin :P mulla vois olla nyt 20 sarjaa suuttimia...)

niin ja tuo suuttimen koko vaatimus oli yli 700 cc/min. kyllä mäkin niitä pikku suuttimia löysin, mutta en minä sellaisia tarvinnut...
 
No on se kumma että sulle ei oo myyty suuttimia...

http://www.slowboyracing.com/shop.php?sid=&cat=2223

eikö nämä esim kävisi ?

Tuo hinta on nyt vaan 4kpl, mutta varmasti myyvät 6kpl suuttimia, kun muutenkin myyvät intake pipeja ja turbosettejä 3kgt:hin..
 
tepi sanoi
No on se kumma että sulle ei oo myyty suuttimia...

http://www.slowboyracing.com/shop.php?sid=&cat=2223

eikö nämä esim kävisi ?

Tuo hinta on nyt vaan 4kpl, mutta varmasti myyvät 6kpl suuttimia, kun muutenkin myyvät intake pipeja ja turbosettejä 3kgt:hin..

en muista enää oliko juuri tuo firma, joka ei enää myy usan:n ulkopuolelle (niitäkin kyllä oli muutamia, johtui vissiin siitä terroristi jutusta ja olivat ottaneet sellaisen politiikan, että eivät myy esim. suomeen :nykii) tai sitten niiden kanssa oli se kaupankäynti muuten vain liian vaikeata ::) (olis pitänyt maksaa tavara etukäteen, tietämättä sen kummemmin sen laadusta mitään, johon taas mun tavarantoimittaja ei suostunut...)

monessakin paikassa itse näin näitä 4 kpl:n settejä, mutta yleensä kun niistä tiedusteltiin voisko saada 6 kpl, niin vastaus oli ei tai sitä ei tullut ollenkaan (johtuiko sitten myyjien asenteesta vai mistä, sitä en osaa sanoa...)

ja joissakin (oikeastaan useimissa) firmoissa vain valiteltiin, että oli vielä suuttimien tiedot näkyvissä, vaikka niitä ei enää ollutkaan saanut hetkeen aikaan...
 
tepi sanoi
Ei ehkä juurikaan semmoisia sivuja löydy, mutta luulisi suomalaisen osata soittaa suomalaiseen puhelinnumeroon.   ::) Eikö yleensäkkin kysytä kaikki alan liikkeet lävitse, kun ostetaan jotain kalliimpaa tavaraa, että löytyykö ko osaa ja mikä olisi hintana ja ei suinkaan tilata ensimmäistä joka löytyy jostain nettipuljusta.

Uspartsista/ sen europuolelta varmasti löytyy suuttimia mitsuihin, kunhan vaan soittaa ja kysyy.

756 cc/min sekä 1008 cc/min löytyy varastosta 2 Ohm-mallia. TOSIN ei suoraan ks. peliin sopivana. Mut kaikkihan saa sovitettua.  ;)
Us Parts Oy/Arska
 
Tokihan aina etukäteismaksu on ulkomaille (ei sielt juuri kukaan lähetä etukätee mitää enne rahoja!)
Mut slowboylta tullu tavara aina.
Tepikin sielt tilannu ja moni muu.
 
Harri K sanoi
Tokihan aina etukäteismaksu on ulkomaille (ei sielt juuri kukaan lähetä etukätee mitää enne rahoja!)
Mut slowboylta tullu tavara aina.
Tepikin sielt tilannu ja moni muu.

paitsi se firma josta me "kyseltiin" suuttimia ;) vaikka varsinaista tilausta ei siis oltu vielä edes tehty, ne oli päättäneet lähettää suuttimet tulemaan...
 
e15mitsubishi sanoi
tepi sanoi
Ei ehkä juurikaan semmoisia sivuja löydy, mutta luulisi suomalaisen osata soittaa suomalaiseen puhelinnumeroon. ::) Eikö yleensäkkin kysytä kaikki alan liikkeet lävitse, kun ostetaan jotain kalliimpaa tavaraa, että löytyykö ko osaa ja mikä olisi hintana ja ei suinkaan tilata ensimmäistä joka löytyy jostain nettipuljusta.

Uspartsista/ sen europuolelta varmasti löytyy suuttimia mitsuihin, kunhan vaan soittaa ja kysyy.

756 cc/min sekä 1008 cc/min löytyy varastosta 2 Ohm-mallia. TOSIN ei suoraan ks. peliin sopivana. Mut kaikkihan saa sovitettua. ;)
Us Parts Oy/Arska

onko ne niitä MSD:n 6 reikäisiä suuttimia, joissa on sellainen pieni "tötterö" siellä alapäässä ::)
 
Höylä sanoi
e15mitsubishi sanoi
tepi sanoi
Ei ehkä juurikaan semmoisia sivuja löydy, mutta luulisi suomalaisen osata soittaa suomalaiseen puhelinnumeroon.   ::) Eikö yleensäkkin kysytä kaikki alan liikkeet lävitse, kun ostetaan jotain kalliimpaa tavaraa, että löytyykö ko osaa ja mikä olisi hintana ja ei suinkaan tilata ensimmäistä joka löytyy jostain nettipuljusta.

Uspartsista/ sen europuolelta varmasti löytyy suuttimia mitsuihin, kunhan vaan soittaa ja kysyy.

756 cc/min sekä 1008 cc/min löytyy varastosta 2 Ohm-mallia. TOSIN ei suoraan ks. peliin sopivana. Mut kaikkihan saa sovitettua.  ;)
Us Parts Oy/Arska

onko ne niitä MSD:n 6 reikäisiä suuttimia, joissa on sellainen pieni "tötterö" siellä alapäässä  ::)

"tötteröstä" en tiedä, MUT Msd:n suuttimet ovat juurikin kyseessä.
 
Takaisin
Ylös Bottom