mitsumikko
Museoikä lähestyy
- Liittynyt
- 21 Joulukuu 2005
- Sijainti
- kempele
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys
juu ei toimi bovvi kunnolla eikä sitä saakkaan toimimaan ainakaan DR750 jos vakio imuputkia menee muuttaan ne vaan virtaa liikaa :
(säädettävillä nokkapyörillä saa korjattua)
eli tässä on hyvä video jenkki poika tehny mitä tapahtuu kun nätisti osakaasulla kiihdyttä
http://s1192.photobucket.com/albums/aa327/fastfalcon94/videos/?action=view¤t=2012-08-15_08-17-17_490.mp4
jos lämä on lattiassa tätä ei tapahdu?
tai jos pienemmät turbot 19t, 15g etc...
ei se p**k**e auto ku panna vakiot takasi... vituttaa turhaa työtä taas.....
tässä on viestiketju/ämpylöinti aiheesta
http://www.3si.org/forum/f1/bov-fmic-pressure-surge-532531/
ja tosiaan mullaki nämä ongelmat alko kovien 2,5" intake putkien laiton jälkeen.
(turhaa kai niitä vaihtaa jos vakioillaki on penkitetty +650hp)
juu ei toimi bovvi kunnolla eikä sitä saakkaan toimimaan ainakaan DR750 jos vakio imuputkia menee muuttaan ne vaan virtaa liikaa :
(säädettävillä nokkapyörillä saa korjattua)
eli tässä on hyvä video jenkki poika tehny mitä tapahtuu kun nätisti osakaasulla kiihdyttä
http://s1192.photobucket.com/albums/aa327/fastfalcon94/videos/?action=view¤t=2012-08-15_08-17-17_490.mp4
jos lämä on lattiassa tätä ei tapahdu?
tai jos pienemmät turbot 19t, 15g etc...
ei se p**k**e auto ku panna vakiot takasi... vituttaa turhaa työtä taas.....
tässä on viestiketju/ämpylöinti aiheesta
http://www.3si.org/forum/f1/bov-fmic-pressure-surge-532531/
ja tosiaan mullaki nämä ongelmat alko kovien 2,5" intake putkien laiton jälkeen.
(turhaa kai niitä vaihtaa jos vakioillaki on penkitetty +650hp)