3000gt:n twinturbon koneen viritys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja and1_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys

samitsu sanoi
Jos joku on kiinnostunut niin pystyisin siis varmaankin noita alkupätkiä tekemään kunhan aikataulu ei olisi ihan kuukauden tarkkaa eikä hinta euron tarkkaa koska kaikenlaisia kiireitä tuntuu riittävän ja mittatilaustyö on aina aikaavievää puuhaa... Tarkennuksena sen verran etten tekisi mitään sarjatyötä valmiilla muotilla vaan jokaisen putken suoraan kyseiseen autoon ettei sopivuudessa ilmaannu mitään ongelmia... Auto pitäisi siis raahata kaakkois-suomeen...
Onnistuu, oma autohan on jo kaakkois-suomessa. Jos alkupätkän lisäksi loppupätkäkin luonnistuu, niin tuollekin on tarve.

Kuukausi tai kaksi ei liikoja tässä hetkauta, kerro vain koska aika olisi suopea. Trailerilla ja lihasvoimilla tuo liikkuu, jos ei ihan mahdottomiin sitä tarvitse pökätä..

Putkiston vedossa auttaa (tai ei) se, että tuossa omassahan tulee olemaan yksi osainen kardaani, joten ihan samanlaista tilan ahtautta ei ole (?), kuin tuossa DaJackalin putkistossa.


Jos tuo Martelius on myös vaihtoehto, niin on minulla irrallaan se alkuperäinenkin dp, saahan siintä alku ja loppupätkän.
 
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys

pt. sanoi
Putkiston vedossa auttaa (tai ei) se, että tuossa omassahan tulee olemaan yksi osainen kardaani, joten ihan samanlaista tilan ahtautta ei ole (?), kuin tuossa DaJackalin putkistossa.

Yksiosainen kardaani tulee lähemmäs putkistoa kuin vakio, omassa ei mahtunut hiilarikardaani ja vakio katti samaan aikaan kiinni vaan oli pakko käyttää katinkorvausputkea.
 
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys

Kaikenlaiset projektit ovat ajan kanssa mahdollisia eli voihan niitä suunnitella tässä tai yyveellä... Sellainen rajoitus on että jos haluaa ruostumattomilla osilla niin ainakaan toistaiseksi en pysty tekemään ruostumatonta saumaa mutta ei se itse sauma ole yleensä ollut se heikoin lenkki putkistoissa...
 
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys

Petzki sanoi
Viisaammat toki korjatkaa jos ero 1-2 välillä on niin pieni, että sama laittaa tuo pt:n 1gen matkaan kun irti jo on.

Täällä ois irtaallaan 2gen dp jos tulee tarvetta.
 
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys

Td04 Dr750 e85

706 hp.
1011 Nm !!

http://www.3si.org/forum/f1/how-break-700whp-while-keeping-stock-708873/
 
Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys

No nii taas yks kEsä meni nii että hujajti, ei oikeen kerenny mitsuiluun enempää syventyä.
Moottorin kannatinkumit vaihdoin.

Vartti meni vähä paremmin, 0-100kmh 3,2s 0-200kmh 11,99s

Ihan jeest 1700kg painavalle kohta 25v autolle
Nämä maltillisella 1,5,bar

Ens kesänä uuestaa, renkaat alkaa olla loppu suttaa lähdöissä liikaa.
Pitäs 60 jalakaset mennä tuonne 1,6xx puolelle että sais aikaa parannettua ja ahtia sinne kahteen nii kyllä se siitä.
Ja kuskille reeniä myös, että vaihdot sujuu napakasti.

Täytyy kyllä sanoa, että ossaa mitsu kestävän auton tehä ku mittään ei hajoa...vakio vetaritki vaan kestää :peukku

:offtopic
Hyvin pysy teslan perässä liikennevaloista......tosin se meinas jäädä alle ku eihän ne enää 160kmh jälkeen mihinkään kule........
 
Takaisin
Ylös Bottom