3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin ja ilmamäärämittarin puhdistus...

pantse81

New Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2010
Sijainti
vantaa
elikkä laitoin vaparin paikoilleen nii auto ei toiminu yhtään!! eli varmaan liikaa ilmaa ja ilmanmäärä mittari sekos!!?? miten saa toimimaan??? ja miten pääsen eroon koko ilmanmäärä mittarista?
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

Niin tai otit filtterin vaihdossa samalla sen ilmamäärämittarin irti. Helpoin tapa on pästä ilmamäärämittareista eroon on vaihtaa semmoiseen autoon jossa semmoista ei ole, mutta liiasta ilmasta se ongelma ei johdu :peukku
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

pantse81 sanoi
siis en ottanu!!! miks oisin??

No koska auto ei toimi yhtään?, se ilmamäärämittari ei katso onko siinä filtteriä välissä vai ei, se puhdistaa ilmaa. Eli joku anturinpiuha tai joku vastaava on irti. Tai sit ilmamäärämittari ei ole kiinni kunnolla ja koneeseen imetään jostain mittaamatonta ilmaa. Ei nuita vaihtoehtoja kovin montaa voi olla :peukku
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

no miten selität sen et otin ilmamittarin johdon irti nii auto alko toimiin mut seokset oli ihan vituillaan jonka se tekee vakio putsarillakin??
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

ja siis auto toimii vakio putsarilla ja seokset on kohdallaan!!
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

Minkälainen vv-suodatin sulla ny sitte on siinä kiinni?

Mulla ei ainakaa ollu mitää haittaa vaikka laitoin tommosen kiinni:
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/SUS/
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/powah/ (ja tuo oli käytännössä vain verkko joka esti oravaa isompien pääsyn imusarjaan ;D ::) )
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

Ei tuota selitä sit muuten kuin että se imee jostain ilmaa välistä.
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

joo kai mulla on kiireessä unohtunu joku ruuvimeisseli väliin!! ;D
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

pantse81 sanoi
joo kai mulla on kiireessä unohtunu joku ruuvimeisseli väliin!! ;D

Äläkä koske ilmamäärämittarin verkkoon missään tapauksessa...
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

mulla kävi mielessä että jommalta kummalta turbolta imuputki irti?

voihan tuon verkon tai "hunajakennon" repiä irti mutta vaikutukset on sitten 95% mahdollisuuksin että ei
toimi osakaasuilla tai sekoilee ties mitä ;)
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

nii joo menikö se imuputki sit itestää takas kii ku vaihdoin vakio putsarin?? ja kyse oli puhdistamisesta eikä rikkomisesta :nykii
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin

pantse81 sanoi
nii joo menikö se imuputki sit itestää takas kii ku vaihdoin vakio putsarin?? ja kyse oli puhdistamisesta eikä rikkomisesta :nykii

joissain gti galanteissa suodatin on aiheuttanu ongelmia, mulla ei ihme kyllä ole tehnyt mitään ongelma tilanteita.
tuo imm on aika vaikea tapaus joskus
 
Vs: 3000gt/stealth tt vapaavirtaus suodatin ja ilmamäärämittarin puhdistus...

pantse81 sanoi
elikkä laitoin vaparin paikoilleen nii auto ei toiminu yhtään!! eli varmaan liikaa ilmaa ja ilmanmäärä mittari sekos!!?? miten saa toimimaan??? ja miten pääsen eroon koko ilmanmäärä mittarista?

"Vaparilla" tarkoittanet jotain vapaavirtaussuodatinta. Sen laittaminen vakio ilmanputsarin tilalle ei sekoita sinällään mitään, jotain muuta siinä hommassa mennyt pieleen. MAF:n piuhat huonosti kiinni tai eivät ollenkaan, jotain vuotoja tullut jonnekin mutta niitä nyt ei pitäisi tuon putsarin vaihdolla kovin helpolla saada aikaan.

Miten pääset siitä kokonaan eroon? Laittamalla sinne MAP/paineanturin ja elektroniikkaa joka hoitaa seokset kohdalleen paineiden ja kuormituksen mukaan. Muutamille laittanut eManage Ultimaten tuohon tarkoitukseen. Itsellä vielä laittamatta, EMU seoksia ja sytkää kyllä säätämässä, mutta MAF:n vielä käyttäen.
 
Takaisin
Ylös Bottom