420A Turbo Evo

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Mie joskus mietin tota 4g63 swappia toho miu RS Eclipseen ja kyselin foorumilta mitä vaatis ja todettiin että liian iso homma..
Jenkeissä näyttävät aika paljonki tekevän samaa swappia ilman isompia muutoksia :0
Lähin vaan asiaa enemmän pohtimaan ja hakemaan tietoa, katsellut videoita, lukenut DSM foorumilta (ja muitakin) ja sen sellaista, huomasin että enemmän tehdään 4g63 > 420A swappia kuin toisinpäin ja jopa turbotetaan vielä tämän jälkeen.
Tulin siihen aatelmaan jotta miksei ole tehty esim lanceriin tai jopa evoon (riippuen miten saa jakolaatikon yms istumaan) 420a turbo swappia.
Oisko tässä mielenkiintoisen ketjun alkua, tai vertailukohteena jopa jollekkin projektin poikasta, ois kiva nähä 2 evoa, toinen 4g63T (tai 4b11t) ja toinen 420AT ja nähä vertailussa.
 
Vs: 420A Turbo Evo

En usko että kukaan täysjärkinen vaihtaisi 4G63:n tilalle 420A:n. 4G63 on yksi maailman parhaista nelisylinterisistä moottoreista joka kestää huimia tehoja ja johon saa todella hyvin osia. En keksi että missä kohtaa tuo 420A olisi parempi kuin 4G63.
 
Vs: 420A Turbo Evo

Basbarduu sanoi
En usko että kukaan täysjärkinen vaihtaisi 4G63:n tilalle 420A:n. 4G63 on yksi maailman parhaista nelisylinterisistä moottoreista joka kestää huimia tehoja ja johon saa todella hyvin osia. En keksi että missä kohtaa tuo 420A olisi parempi kuin 4G63.

Aamen. Veikkaan että peri amerikkalaiseen tyyliin haetaan vaan "erikoista" ratkaisua vaikka tuossa mitään varsinaista järkeä olekkaan.
 
Vs: 420A Turbo Evo

Ihan voin useamman vuoden tuota jenkki-dsm-sceneä seuranneena sanoa, että 4g6x - 420a swapissa ei tule olemaan mitään järkeä, eikä sitä hyvin moni ole väitteestäsi huolimatta tehnyt. Myöskään 420a ei ole turbotukseen mitenkään optimaalinen alusta. Jos kone on saatava vaihdettua ja sirius-sarja ei kiinnosta, niin ainoa lähestymistapa on srt4-koneen swappaus 420a tilalle.
 
Takaisin
Ylös Bottom