4g18 tyhjäkäynti heijaa lämpimällä koneella

Vesa kärkkäinen

New Member
Liittynyt
13 Lokakuu 2018
Mikä on lancerissa kun lämpimällä koneella vedosta painaa kytkimen pohjaan niin jää heijjaamaan kierrokset mutta kylmällä koneella pitää vaan korkealla kierroksia(abaut 2k) ja tyhjäkäynti on normaalia korkeampi (~1500rpm)
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
oliskos kaasarin tiiviste? ja alipaine letkut tarkistaa ettei vuotoja, kuulostaa ainaki et sais ylimäärästä ilmaa jostain
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
siltikin, imuvuoto voi olla, kaasuläppä tai tk-moottori myöskin yleisiä vikoja mitsussa mitä ilmenee
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Mikä on lancerissa kun lämpimällä koneella vedosta painaa kytkimen pohjaan niin jää heijjaamaan kierrokset mutta kylmällä koneella pitää vaan korkealla kierroksia(abaut 2k) ja tyhjäkäynti on normaalia korkeampi (~1500rpm)

Tyhjäkäynti väärin säädetty. Siihen on oma proseduuri miten se säädetään oikein. Suosittelen asiaan vihkiytynyttä korjaamoa tai kaivelemaan netistä ohjeet.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
mielenkiinnosta, mites se voi yks kaks olla säätynyt väärin?

Ei missään lukenu että ykskaks väärin säätyny? Se on varmaankin ollu ketuillaan ja nyt vaan noussut ihmetyksen aiheeksi. Toisaalta voishan karstainen kaasuläppäkin aiheuttaa moisen ongelman, karsta välissä niin läppä ei pääse tarpeeksi kiinni.
 

Vesa kärkkäinen

New Member
Liittynyt
13 Lokakuu 2018
Ei missään lukenu että ykskaks väärin säätyny? Se on varmaankin ollu ketuillaan ja nyt vaan noussut ihmetyksen aiheeksi. Toisaalta voishan karstainen kaasuläppäkin aiheuttaa moisen ongelman, karsta välissä niin läppä ei pääse tarpeeksi kiinni.


Läppä puhdistettu useaan otteeseen ja kolmea tyhjäkäyntimoottoria kokeiltu eikä vaikutusta
 
Ylös Bottom