4g63 lohkon vaparin ja tbon eroista... ?

T

teme

Guest
Elikkäs tuli tuossa vastaan tämmönen jotta tbo lohkossa on tuommonen viilennys kanavasydeema joka ruikkii sinne kun paineet nousee tarpeeks (kts.kuva alla)

http://www.saunalahti.fi/teme666/4g63tbo.gif

Onko vaparin lohkossa noita kanavia siellä? tukittuna?
 
vaparin lohkossa on, jos se on DOHC käytössä. Jos suuttimia ei ole, niin silloin niitä suutin paikkojakaan ei lohkosta löydy.
 
kyllä pitäs olla. Tarkista antaako runkonumerolla sellaisen varaosa kuvan josta ne löytyvät..... (=pystytkö "tilaamaan" sellaiset)
 
teme: oliko toi sun eclipses turbo jos on niin silloin on ne suuttimet, mutta jos sun autos on vapari niin silloin ei noita suuttimia ole.
toi kanava kuitenkin siellä on jokatapauksessa joten koneistamolla siihen olisi mahdollista ne suuttimen paikat koneistaa.
 
Galant_1.6 sanoi
teme: oliko toi sun eclipses turbo jos on niin silloin on ne suuttimet, mutta jos sun autos on vapari niin silloin ei noita suuttimia ole.
toi kanava kuitenkin siellä on jokatapauksessa joten koneistamolla siihen olisi mahdollista ne suuttimen paikat koneistaa.

Ainakin Galantissa 16 tappisessa DOCH mosassa (siis vapari Gti) on noi suuttimet..
 
vielä lisäjäkätystä: 4g63 SOHC lohkoissa se menee niin, että turbo lohkoissa on, mutta vapari lohkoissa ei ole niitä suuttimia. DOHC käyttöön menneissä lohkoissa ne tämän nykyisen tiedon mukaan siis löytyvät sekä turbo että vapari lohkoista....
 
Muistelen et olis ollut ihan kaikissa kaksilitraisissa
lohkoissa mihin oon törmännyt,mutta en uskalla sanoa
tarkistamatta... eli lähinnä/myös 80-luvun etu- ja taka-
vedot kaikki...!? Pitää vielä katsella jos muistaisin... :)
On kuitenkin tullut availtua useampikin 4G63 kone... :)
 
Mulla on Gallussa noi öljy suuttimet soch koneessa(vapari)
kone on alkuperäinen... ??? ei ainakaan kukaan edellisistä omistajista myönnä tehneensä mitään koneremppaa.... ::)

hyvä kun o valmiina.... 8)
 
No sitten ne löytyvät kaikista (uudemmista) 4G63 lohkoista -minulla on ainoastaan takavetoisiin tarkoitettu manuaali joka väittää niitten suihkujen olevan turbolohkon varuste... näköjään ne on myöhemmin laitettu kaikkiin lohkoihin....
 
Takaisin
Ylös Bottom