4g63T EVO 4-9 koneen perään RWD laatikko?

marezki

VR4
Liittynyt
21 Syyskuu 2008
Sijainti
Jkl
uskalsin avata uuden topikin kun en haullakaan sopivaa löytänyt kertokaa viisaammat jos se ei vaan osunut silmään.


siis nyt mietinnässä EVO 5 Koneen perään jotain järkevää Takavetoista laatikkoa.
tiedossa on että valmista kytkin koppaa saa Toyotan R154 laatikkoon.

vaan mietinnässä olisiko jotain muuta järkiperäistä ratkaisua ehkä edullisempaa

käytettävissä on siivu evon laatikosta eli teettämällähän se varmaan onnistuis mutta mikä sit lienee järkevin laatikko?
tehot tulee olemaan siinä 300-350hv luokassa joten sen verran se laatikko sais kestää melko kivuttomasti.

moottori tulossa siis vanhaan autoon jossa kone on pitkittäin.

saattaahan tuo taas olla hieman epäselvä mutta koittakaa kestää ja korjatkaa jos liikaa häiritsee
kiitän ja kumarran neuvoista
 
Vs: 4g63T EVO 4-9 koneen perään RWD laatikko?

Takaveto galantin laatikko menee 3 pultilla, 2 muuta pulttia + laatikon yksi pultein reikä vaatii sitten
Jotain kikkailua.

Eli 2 ylintä ja toinen sivu menee mutta toisen sivun 2 vierekkäisiä ei mene suoraan
 
Vs: 4g63T EVO 4-9 koneen perään RWD laatikko?

Mr mmc sanoi
Takaveto galantin laatikko menee 3 pultilla, 2 muuta pulttia + laatikon yksi pultein reikä vaatii sitten
Jotain kikkailua.

Eli 2 ylintä ja toinen sivu menee mutta toisen sivun 2 vierekkäisiä ei mene suoraan

kuinkahan on tuon laatikon kestävyyden laita tuolla +300hv?
 
Vs: 4g63T EVO 4-9 koneen perään RWD laatikko?

eikös se ole nick "e15mitsubisi" sapporossakin kestänyt (turbon laatikko)
ja hänellä taitaa olla oikeasti tehoakin saparossa ;)

turbo galantin laatikon sisukset normaali galantin laatikkoon (kytkinkoppa osa vaihtoon)

mutta sen tiedän että mikään mitsun laatikko ei kestä repimistä... niiitä kaikkia täytyy käsitellä kuin kipeetä
*ittua ;D
 
Vs: 4g63T EVO 4-9 koneen perään RWD laatikko?

Mr mmc sanoi
mutta sen tiedän että mikään mitsun laatikko ei kestä repimistä... niiitä kaikkia täytyy käsitellä kuin kipeetä
*ittua ;D

:peukku tuntuu olevan niin...
 
Vs: 4g63T EVO 4-9 koneen perään RWD laatikko?

Niin no sitä vähän meinasin että eihän edes se turbon loota ole tarkoitettu kuin 170 hepan tehoille eli jos 300-350 tehoilla räppäisi sillä koko ajan täysillä niin tuskin sekään olis kovinkaan pitkäikäinen... :( :) Eli riippuu sitten vähän käytöstä ja kestoikäodotuksista ynnämuusta mutta ainakaan se tavallinen 2-litraisen vaparin takavetoisen loota ei kestäisi kovinkaan pitkälle... :)
 
Takaisin
Ylös Bottom