6G72 DOHC sytkän perusennakko

Perusennakko - E.Y.K.K.  5±2/700
Perusennakko (vaihtoehto) 12.92-=5±3

Mulla on muutenkin paperitietoa tosta koneesta kun olen tehnyt koulussa kyseisestä koneesta esitelmän.
 
Kiitoksia, toivottavasti se bensankulutus tästä alenee... Mulla oli sensorit irti ja on ihan hyvä saada sytkä kohdalleen. Nyt ajaa 72 litralla alle 500km!
 
Kiitoksia, toivottavasti se bensankulutus tästä alenee... Mulla oli sensorit irti ja on ihan hyvä saada sytkä kohdalleen. Nyt ajaa 72 litralla alle 500km!

Moi Laakso.
Valmistaja tais aikanaan ilmoittaa ks. pelille kulutukset
8.1-9.9-14.5 ltr/100km. 95 okt. Aikalailla tost tulee sen
sekalaisen/kaupunkiajon kulutusmäärä vai mitä? :) No
okei jos ennakko on ollu "kuutsis" ja ne tulpat(ootko
muuten jo vaihtanu?) ni ne korjaamalla varmaan vähä
pienenee. Ja lohdutukses voin sen verran sanoa, että
emo kun ajelee jälkikasvun kanssa tossa arkisin kauppa,
harrastekerho, yms ajoja, kulutus on kokoaika ollut n.
15 ltr/100km. tol VR4:lla. :)
Et tämmöstä.
t:Arska
 
Juu, rempat on tehty. Jakoremmi ja tulpat vaihdettu, jarrut laitettu, kaikki "venttiilinnostajat" putsattu. Oli muuten suhteellisen v-mäinen homma se jakoremmin vaihto, varsinkin kun motonetistä sain väärän kiristäjän! :mad:
No, nyt ajan vanhalla kiristäjällä sen aikaa että saan taas inspiraation vaihtaa sen. Ihan tikissä se kuitenki tuntu olevan vielä.

Ennakko oli noin 9 ja kun kulutus normaalisti on ollu sellasta 11,5l/100km niin nyt oli 13,5l/100km. No nyt sekin on korjattu.

Niistä tulpista vielä... Jouduin ostamaan Metro-autosta. Hinta, 110eur/6kpl! Sain kyllä -20% alennuksella... Mielenkiintoista kun tulpan pakkauksessa oli mitsun "genuine parts" -logo :)
 
Takaisin
Ylös Bottom