Pakko pistää ihan tännekkin.
Tuossa tovi sitten kävi asiakkaan pirssi laajemmassa huollossa, ja oli ns monivikainen, eli löytyi väärää sytytysjärjestystä, imuilmavuotoa ja etuputki vuosi joka liitoksesta.
Oleellisimpana kuitenkin tuo sytytysjärjestys.
Oli siis 1&4 väärinpäin kytketty puolapaketin puolelle.
Sytytysjärjestyshän näissä on 1-2-3-4-5-6.
Moottori vanhempaa polvea, varustettuna CAS:lla.
Auto kuitenkin kävi ja kulki, vetojakin löytyi.
Kuitenkin tietyissä tilanteissa oli puutumista/nykimistä.
Oleellisin kysymys kuitenkin, onko mitsun 80-luvulla tehty moottorinohjaus kuitenkin niin KEHITTYNYT, että osaa tuon jo noinkin hyvin kompensoida, vai onko nuo sytytysjärjestykseltään vain niin lähellä toisiaan?
Ja kyllä, uskomattomalta kuulostaa mutta tästä otin jopa jpg:n todisteeksi!
Tuossa tovi sitten kävi asiakkaan pirssi laajemmassa huollossa, ja oli ns monivikainen, eli löytyi väärää sytytysjärjestystä, imuilmavuotoa ja etuputki vuosi joka liitoksesta.
Oleellisimpana kuitenkin tuo sytytysjärjestys.
Oli siis 1&4 väärinpäin kytketty puolapaketin puolelle.
Sytytysjärjestyshän näissä on 1-2-3-4-5-6.
Moottori vanhempaa polvea, varustettuna CAS:lla.
Auto kuitenkin kävi ja kulki, vetojakin löytyi.
Kuitenkin tietyissä tilanteissa oli puutumista/nykimistä.
Oleellisin kysymys kuitenkin, onko mitsun 80-luvulla tehty moottorinohjaus kuitenkin niin KEHITTYNYT, että osaa tuon jo noinkin hyvin kompensoida, vai onko nuo sytytysjärjestykseltään vain niin lähellä toisiaan?
Ja kyllä, uskomattomalta kuulostaa mutta tästä otin jopa jpg:n todisteeksi!