7-bolt alakerta remppa

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Heitti kytkimen lattiaan Eclipsessä ja alko pitää rouheeta ääntä, Crankwalk tai kiero kampura..
Kone säädetty 400heppaan lastutetulla eculla, 66mm ahtimella ja isompi välijäähysarja ja eaglen veivit.
Lukenu ja kuullu että ei noilla aftermarket veiveillä saattaa tulla ajan kanssa ongelmaa kankilaakereitten välyksien kanssa.
Joten menee vaihtoon kampura, laakerit ja vauhtipyörä vähintään, mutta mites sitten vaihtoehdot?
Kuullut että jengi pistäny 6-bolt koneesta veivit 7-bolt koneeseen kun ovat paksummat.
Käviskö se sitten koko alakerta laittaa kun kaverilla ois 6bolt alakerta ja lohko joutilaana?
Vai pitäskö eaglelta ostaa sitten se kampura kanssa että sais mielenrauhan välyksien kanssa?
Mitäs porukka nyt suosittelis tekemään? Mitä osia sitä nyt sit tilais?

ps. En oo ikinä joutunu kampuraa vaihtamaan niin jotenkin pelottaa kun ollut tuo kampi tehtaalta asti ja nyt pitäs uutta asentaa eikä tahtois samaa remppaa seuraavaan 100 tuhanteen kilometriin :D
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Ihan turhaa ja typerää hipistelyä.

Kiertokankia ei voi sekoitella ristiin, niissä on eroja, sovittelu vaatii muutoksia kankiin. Vakiokanget kestää nuo tehot ihan hyvin jos tehoalue on järkevä. Tosin aika erikoinen setuppi jos 2 bar ahdoilla saadaan vaan 400hp, ei ainakaan liene kovat alaväännöt.

Voit toki laittaa 6 pulttisen alakerran mutta sitten kansi vaatii muutoksia + anturi kampiakselille. Tehtävissä kuitenkin.
 
Ylös Bottom