70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Sain hetki sitten puhelun Autoliike Kanervan omistajalta Uudestakaupungista.

Heillä on ollut(en tiedä onko enään) Mitsun huollot aikoinaan ja varastoon on jäänyt varaosia, joista aikovat luopua kertakaupalla.
Osat ovat 70-80 luvun Mitsuista. Mm 70-luvun Lanceriin etu-umpioita.
Lisäksi paljon erilaisia tiivistesarjoja.
Tavaraa on kaikenkaikkiaan 50 varastolaatikollista.
VAIN kertakauppa kuulemma.
Pyysi, että joku kävisi paikanpäällä katsomassa osia ja tekisi tarjouksen niistä.

Puhelin: Jaakko Kanerva 02-841 2556

Ps. Kommentoikaa tähän jos olet menossa läjää ostamaan. Siten muut tietävät aikeistanne.
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Samitsu, suhun luotetaan nyt... vois olla Celesteenkin paljon osaa tos! Se joka nää ostaa, pistää mulle privaviestiä tai soittaa heti ;D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Sama varaus tänne... tiivistesarjoja varsinkin... ::)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Noo,kiinnostaahan nuo tavarat (yllättäen...) itseänikin eli homma on laitettu alulle,äsken soittelin asiasta ja toivon mukaan
lähiviikkoina jotain selviää koska sisältöä ja hintaa pitää vielä selvitellä tarkemminkin... Mutta jos joku muukin jostain syystä
on innostunut ostamaan kuormaa niin laittakaa viestiä tähän,katsotaan millaiseen ratkaisuun lopulta päädytään...!? :)
 

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Täällä olis ainakin vähän varastotilaa ja kai sitä jokusen eeron pystyy investoimaankin. ;) Jos hinta nousee tuhansiin euroihin niin tarvii varmaan kimppaan ostaa. Vai onko joku harrastaja muka rikas? ;D
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Oliskos Gallulla varaosaohjelmia/filmejä/tietoa/aikaa/halua/intoa sitten selvitellä mikä osa sopisi mihinkin autoon...? :)
Ei niistä tavaroista kyllä kovin monia tonneja mielestäni kannata maksaakaan,enkä ainakaan minä ole yhtään rikas... :(
Laita vaikka privaviestiä minulle minkä verran voisit hommaan "sijoittaa",ellet halua tänne kaikkien tietoon asiaa...? :)
Jollain tavalla homma on nyt kuitenkin vireillä,mutta osista ei ole mitään listoja eikä hintapäätöstäkään,ilmoittelevat sitten
minulle kun ovat saaneet selville... Erilaisissa yhteisostoissa tuntuu muuten sit olevan hankalaa "sopia" niin taloudellisesti
kuin vaivannäön puoleen asioista,samoin kuin sitä että kuka lopulta ostaisi mitäkin jos tarvitsijoita olisi useampia,nähtiin
jo kerran erään osakuorman kanssa ja niinhän siinä kävi että yksin jouduin ostamaan/maksamaan/käymään läpi...

Kun tahtoo olla niin ettei kellään ole "aikaa" eikä tilaa pelata osien kanssa,ja kokemuksesta kun tiedän et on melkoinen
vaiva ennenkuin sopivuudet on selvillä ja muutenkin lajiteltu,niin lopulta kukaan ei sit haluaisi maksaa niistä paljon
mitään eli kannustaa tosi paljon tuollaiseen puuhaan... Mut ei mitään kehtaisi kaatopaikallekaan päästää...
 

mizu91

Member
Club Member
Hallitus
Toimihenkilö
Liittynyt
30 Maaliskuu 2005
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Ilmeisesti tohon A161 Galanttiinkin löytyis jotain osaa.

Gallu sanoi
Täällä olis ainakin vähän varastotilaa ja kai sitä jokusen eeron pystyy investoimaankin. ;)
Mahdollisesti sama tilanne täällä, mutta kerro tarkemmin jos kasan hinta tarkentuu
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

samitsu sanoi
Oliskos Gallulla varaosaohjelmia/filmejä/tietoa/aikaa/halua/intoa sitten selvitellä mikä osa sopisi mihinkin autoon...? :)
Ei niistä tavaroista kyllä kovin monia tonneja mielestäni kannata maksaakaan,enkä ainakaan minä ole yhtään rikas... :(
Laita vaikka privaviestiä minulle minkä verran voisit hommaan "sijoittaa",ellet halua tänne kaikkien tietoon asiaa...? :)
Jollain tavalla homma on nyt kuitenkin vireillä,mutta osista ei ole mitään listoja eikä hintapäätöstäkään,ilmoittelevat sitten
minulle kun ovat saaneet selville... Erilaisissa yhteisostoissa tuntuu muuten sit olevan hankalaa "sopia" niin taloudellisesti
kuin vaivannäön puoleen asioista,samoin kuin sitä että kuka lopulta ostaisi mitäkin jos tarvitsijoita olisi useampia,nähtiin
jo kerran erään osakuorman kanssa ja niinhän siinä kävi että yksin jouduin ostamaan/maksamaan/käymään läpi...

Kun tahtoo olla niin ettei kellään ole "aikaa" eikä tilaa pelata osien kanssa,ja kokemuksesta kun tiedän et on melkoinen
vaiva ennenkuin sopivuudet on selvillä ja muutenkin lajiteltu,niin lopulta kukaan ei sit haluaisi maksaa niistä paljon
mitään eli kannustaa tosi paljon tuollaiseen puuhaan... Mut ei mitään kehtaisi kaatopaikallekaan päästää...

Jos käy niin että päädyt tavarat ostamaan niin voin yrittää olla avuksi jos se jotenkin onnistuu 8)

Ihte odottelen vielä niitä varaosanumeroita yhelt klubilaiselt, saa nähdä kauan menee ennen kun saan ne...
 

jmk-galant.82

Galant sigma -77 6G72TT
Liittynyt
1 Tammikuu 2005
Sijainti
Pirkanmaa, Tampere
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Mulla on jotain varaosa mikro-filmejä käytettävissä! ja tosi mielelläni autan tuon varaston päivityksessä, kun olen 15v rahaa ei ole välillä edes kunnon pulla-kahviin ;D, kun ei ole tuloja! ...siks ei voi sijoittaa varastoon

mikro-filmi kone löytyy ja ainakin nämä filmit: celeste, sapporo, lancer, galant,colt-lancer... nuo löytyy näin ulko muistista 8)
 

mitse87

Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2004
Sijainti
Etelä-Pohojam'maa, seinäjoki
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

listaa osista olis kova sana maailmaa vastaan!
ensimmäisinä mieleen tulevat jos olis esim. takavalon kehyksiä 76-77 lanceriin(pystyvalo),
sapporon "tuplien" tiiviste/huolto sarjaa+ 4g63 tiiviste sarjaa...
iskarit 76-77 :)
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Seuraan kanssa tilannetta mielenkiinnolla :) A72 sekä 2d että 4d malleihin ikkunoiden ja ovien tiivisteitä tulen joskus tarvitsemaan ainakin, peltiosia en usko kuormassa olevan..? Laitilan KK-Autoteamissa on myös mikrofilmit 70-luvulta, olen käynyt katsomassa.

Lienee kuitenkin jo varma, että kaatopaikalle näitä ei päästetä??
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Juu-omasta puolestani en ainakaan kovin herkästi päästä Mitsun osia hukkumaan,eli sikäli homma hallinnassa... ;D Nyt vain
odotellaan lisätietoa sisällöstä ja hinnasta,sehän se ratkaisee koska ei niistä tonnikaupalla kannata sentään maksaa,ja sekin
raha mitä tarvitaan pitäis sitten jostain jotenkin kehittää mutta ilmoittelen asiasta tarpeen mukaan... Parikin viikkoa saattaa
mennä asiaa hoitavan henkilön mukaan eli kenenkään ei kannata täällä höyrytä sen enempää,homma etenee... :)
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Voin ostaa Celesten osat kaikki pois tuosta nipusta jollain könttäsummalla. Ja tarvittaessa voin tulla vaikka avuksi setvimään niitä muiden joukosta.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

On,jäänyt hieman vaiheeseen,lähiviikkoina pitäisi jotain tapahtua,kasan sisältö ei vaan ole antanut aihetta kiirehtimiseen,mutta
eiköhän nuokin talteen korjata,ei vaan ole enää pelkästään minusta kiinni tuon homman eteneminen... Mut kyllä se siitä...
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Onko kasassa mitään mua kiinnostavaa? Tiedät kyllä varmaan about minkälaist osaa tarvin 8)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

No oliskohan noin 10% osista "oikeesti vanhoihin" malleihin,eikä mitään häikäisevän hyödyllistä... Mutta kuitenkin kaikkea
sellaistakin ettei nyt kehtaisi hukkaankaan päästää,palaan täällä asiaan jos ja kun jotain on vihdoin tapahtunut...
 
M

mattiyl

Guest
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Minulla on pino 70-90 -lukujen Mitsubishi esitteitä myytävänä, osa on ulkomaisia ja meillä tuntemattomista malleista. Lähetän luettelon kiinnostuneille, meilatkaa vaan pyyntö. matti.ylonen@sakky.fi
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

No niin,nyt nuo osat on haettu tänne entisten joukkoon,onneks ei mennyt kovin kauaa että toteutui... ::) Nyt voi sitten alkaa
kyselemään,lähinnä tiivisteiden osalta,parasta olis itse etsiä tarvittavan sarjan,kansipahvin tai muun varaosanumero,se on paras
keino löytää oikeat osat jos niin hyvä tuuri sattuu käymään että löytyy... Ja jos joku aikoo esim. entisöidä tai pitää jotain autoa
pitempäänkin,olis ihan mainiota/suotavaa hankkia vaikka jemmaan noita osia - alkaa nimittäin olla sen verran rahaa ja tilaa kiinni
noissa jutuissa että jakaantuisi tuo harmi hieman useamman henkilön kesken...!? :)
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

samitsu sanoi
No niin,nyt nuo osat on haettu tänne entisten joukkoon,onneks ei mennyt kovin kauaa että toteutui... ::) Nyt voi sitten alkaa
kyselemään,lähinnä tiivisteiden osalta,parasta olis itse etsiä tarvittavan sarjan,kansipahvin tai muun varaosanumero,se on paras
keino löytää oikeat osat jos niin hyvä tuuri sattuu käymään että löytyy... Ja jos joku aikoo esim. entisöidä tai pitää jotain autoa
pitempäänkin,olis ihan mainiota/suotavaa hankkia vaikka jemmaan noita osia - alkaa nimittäin olla sen verran rahaa ja tilaa kiinni
noissa jutuissa että jakaantuisi tuo harmi hieman useamman henkilön kesken...!? :)

Celen osat voin ostaa pois edelleenkin...
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

OK-minun autontunnistustiedoilla ei näyttänyt olevan juurikaan varsinaisia osia esim. siihen,mutta kokeillaan onnea tiivisteissä
ainakin,jospa jotain sattuis vaikka löytymäänkin...
 

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Celesten osat kiinnostais täälläkin.
Ja lisäksi 4G63 8v- turbokoneen osat kaikki.
A12-korisen galantin osat myös kiinnostaisi.

Mulla vaan ei ole edelleenkään käsitystäkään mistä noita varaosanumeroita vois kaivaa. ???
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Gallu sanoi
Mulla vaan ei ole edelleenkään käsitystäkään mistä noita varaosanumeroita vois kaivaa. ???

Ainakin varaosakirjoista, aikanaan tällasen linkin laitoinkin tuonne välitettyihin ilmoituksiin. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15732.0

Ja samitsu. Näyttäskö niitä kaasarin tiivistesarjoja olevan siinä läjässä? Edelleen tarvetta ::)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Tuntuu että juuri noihin malleihin mihin eniten kiinnostusta löytyy,ei oo paljon mitään erikoista tarjolla,ainakaan vielä... :(
Mutta tarkistakaa Celesten ja Galant Sigmojen yms. koneiden tiivisteiden/sarjojen numerot,niihin saattaisi olla toivoa...? :)

Miikan kaasarintiivisteet ovat muistissani,mutta ei oo tullut vielä sarjana eteen,näinköhän niistä saisi yksittäisiä numeroita...?
Tarvittaessa myös jotain kohoja ja neulaventtiileitä sun muita kaasarin osia voitte kysellä numeroilla...
 

Dark_One

small and nippy.. thats what i like
Liittynyt
29 Kesäkuu 2007
Sijainti
Koria
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

termos.. oiskos siellä kasassa Coltin osia?? vm89?
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 70-80 luvun Mitsujen varaosia läjä tarjolla !

Jotain satunnaisia osia on sellaiseenkin ja löytyvät tuolta mistä muutkin,eli myynti/varaosat/sieltä yläreunasta ne pysyvät
ilmoitukseni uusista alkuperäisistä osista... Siellä on listattu tärkeimmät osat automalleittain... :)
 
Ylös Bottom