88-92 Lancer "tuning" puskuri

H

Habitti

Guest
Näitähän aina silloin tällöin joku kyselee, nyt olisi nurmon autopurkamolla sininen lankku menossa purkuun ja näkyipä siinä olevan maski ja puskin joka suhteellisen erilainen kuin vakiossa...

www.napoy.fi ja sieltä 10 viimeisintä.

Kannattaa käydä vilkaisemassa, voi olla ettei kauaa siellä lepää tämän viestin jälkeen jos kiinnostuneet on hereillä.
:peukku


edit:linkkiä vähän korjattu
 
;D oli kohtuu hienot. Itelläniki lankun takapuskuri räsähti pakkasella rikki vasemmasta reunasta ku vähän tuli tuupattua pyörätelinettä :seina, joka ei eilen siinä vielä ollut. Ongelma vaan on että mitenhän nuo passaa -88 lankkuun? Voi olla aika tympeä asennus.. ??? Auto kyllä tulee muuttumaan aika raskaasti vielä tän kevään aikana muutenkin, uusi maali pintaan jne. 8)
 
:peukku Hehee, ehdimpäs jo varata ne.. ;D
Sain huonoja vaikutteita uudesta GTI:stä, ne calibrat nimittäin..
Vois lähteä ostaan tekoturkista ;D
 
Tuo kuvan puskuri näyttäs olevan 92--> Corollasta, että eiku muutki vaa purkaamoilta ettii..pitäs saada aika edullisesti, en kyllä tiiä joutuuko muokkaamaan mitenkä paljon. Toinen ihan hyvän näkönen puskuri mikä menee suoraan lanceriin (kiinnikkeet kyllä joutuu vaihtaa) on P10 Primeran puskuri. Itse asiassa mulla ois myytävänä semmonen.. ;)
 
GTRapid sanoi
Toinen ihan hyvän näkönen puskuri mikä menee suoraan lanceriin (kiinnikkeet kyllä joutuu vaihtaa) on P10 Primeran puskuri. Itse asiassa mulla ois myytävänä semmonen.. ;)

Paljonkos sä siitä huutasit että myisit poes? :p
 
CatodiuM sanoi
GTRapid sanoi
Toinen ihan hyvän näkönen puskuri mikä menee suoraan lanceriin (kiinnikkeet kyllä joutuu vaihtaa) on P10 Primeran puskuri. Itse asiassa mulla ois myytävänä semmonen.. ;)

Paljonkos sä siitä huutasit että myisit poes? :p

Tarjoo jotain mielestäs järkevää: harri.luostarinen@suomi24.fi
 
Takaisin
Ylös Bottom