89:n galantin rakennus=)

J

jan09

Guest
:peukku nyt se sitten alkaisi eli ensimmäisenä pitäisi asentaa puskimet paikoilleen ja lippaa paksin päälle sen jälkeen vaihtuupi kone :) ja sit hommataan autoon madallusta.. minkäs kokoset vanteet menee alle jos tiputtaa keulasta noin 50 ja perästä 40? ??? auto lähteepi maalaukseen=) autosta tulee mattamustan ja mattaharmaan välimalli=) eli ihan mattapintainen ainakii siihen asti et se alkaapi kyllästyttämään=) heh ja jos joku voisi neuvon antaa miten saan kuvia laitettua tänne etenemis vaiheittain=) :driver
 
Kuvat saat linkitettyä tänne joltain muulta sivustolta,moni tarjoaa ilmaista sivutilaa (joissa on tietysti koko yms rajoitukset).
 
Hienoa! olis hyvä nähä et millasia projekteja muilla on :) Yritä saada niitä kuvia... mulla on vähän kuvia esim http://www.minunauto.com/?2648 tuolla. Täytyy itekkin saada joku kunnon sivu, mutta ku joutusin koneen just formatoimaan niin täytyy kuvia viel saada jostan :) Millasta tekniikkapäivitystä meinasit, ja millanen kone sulla on nyt?
 
täl hetkel 1,6 mopo=P pellin alle tulee 2 litrane gti=) :driver hei mist oot muokan/ostan noi sun puskimet toho mitsuu?
 
Toi etupuskin on evo3:n joka on tohon gallun keulille ite sovitettu. Takapuskuri on täällä foorumilla pyörivän keverin käsialaa (JKorpela) Ostin sen kyseiseltä henkilöltä ja istutin sen oman galantin takapuskuriin...
Noita evo3:n etupuskimia voi ostaa lasikuitu paliinilta, haulla löydät enemmän...
 
Jos muuten maalaat matta mustaks niin tulee sillai ihan hieno kun maalaa ensin metallihohto grafiitinharmaalla ja sitten mattalakka päälle :peukku Omassa Galantissa on sillälailla maalattu konepelli ja takaluukun kansi.
 
mulla on kans työn alla 88 vuotinen glsi gallu.. sovitin siihen renault lagunan etupuskurin ja nyt on tulos dynamic galantin kylkimuovit ja M3 tyylin helmat ( jotka on kans JKorpelalta ostettu) takapuskuriksi tulee joko dynamicin puskuri tai sitte sävellän jonkun itse siihen..
 
Takaisin
Ylös Bottom