-91 3000GTO J-Spec.

Jalzu

New Member
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Sijainti
Kouvostoliitto
Morjesta!

Tuli itelle tuossa työnalle-91 3k GTO, kylmänä ei meinaa pysyä käynnissä muutakuin kaasulla härnäämällä, lämpösellä koneella pysyy käynnissä kun jotenkin, paremmin kun bensan paluulinjassa on lukkopihdit pitämässä "vastusta". kierroksia ottaa härnäämällä, ilmanputsariin kuuluu "booamista/urinaa" kun yrittää nostaa ahtoja ja kierrokset "hyökkää" ylös kun laskee kaasuläpän kiinni jolloin ahtimet myös sakkaa.. onko kukaan muu törmännyt moiseen?? Ideoita mistä ettiä..

Eikä möskään anna vikakoodeja.

Tähän mennessä tehtyä.

- Bensapumppu vaihdettu
- Bensanpaineen säädin vaihdettu
- ECU käytetty korjauksessa.
- Bensansuodatin vaihdettu.
 
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

Lämpöanturi (nesteen) antaa oikeata arvoa?
 
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

-JP- sanoi
Arvaus :

Bypass ongelma ?


Ajossa kuulemma toimii normaalisti, kuulostaa just sille ettei joku anna paineiden mennä johonkin.. "kuristuu" jostain syystä.. vaikea kuvailla. Fiksumpana olisin otttanu videon asiasta, voisin seuraavalla kerralla niin tehdä.
 
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

Jos se on tuo jhz-5*

Nettiautossa kouvolassa 3800e
Nii siihen on edellisen omistajan mukaan vaihettu vapari mallista moottori
 
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

mitsumikko sanoi
Jos se on tuo jhz-5*

Nettiautossa kouvolassa 3800e
Nii siihen on edellisen omistajan mukaan vaihettu vapari mallista moottori

Itse asiassa tuossa ilmoituksessahan ei mainita varustetiedoissa turboja (otsikossa twinturbo kylläkin) eli onko tuohon vain läntätty vaparitekniikka sellaisenaan ilman turboja?
 
Vs: -91 3000GTO J-Spec.

pt. sanoi
Itse asiassa tuossa ilmoituksessahan ei mainita varustetiedoissa turboja (otsikossa twinturbo kylläkin) eli onko tuohon vain läntätty vaparitekniikka sellaisenaan ilman turboja?

Tähän oli muistaakseni vaiherttu vaparista kone ja pakosarjat turbot yms yms twin turbosta....eli saattaa olla meleko mielenkiintoinen diagnosoitava :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom