-91 galantin valot Pimenivät

axe90

Fuck the shallow water nigga, we was in tha deep.
Liittynyt
16 Heinäkuu 2008
Sijainti
Helzinki
Joops elikkäs tossa eilen kun olin ajelemassa, tiellä tuli ihan normaali töyssy ja heti töyssyn jälkeen pimenivät mittariston valot, ajoin bussipysäkille ja huomasin että myöskään kuskinpuolen etuvalo ei pala ja hanttarin takavalo (päivällä kaikki toimivat) Olen nyt tarkistanut kaikki sulakkeet kabiinin ja konetilan puolelta, ja polttaa aina moottoritilasta takavalojen sulakkeen (olisiko ohjekirjan mukaan numero 23), etuvalo alkoi itsestään taas toimimaan, mutta mittariston valotkaan eivät pala, olen katsonut johtojakin vähän läpi mutta mitään erikoista ei ole löytynyt, nappasin mittaristonkin auki ja kaikki oli ihan ok, eli mikäs helkkari nyt on galmantissa kun ei valot pala ja sulake palaa? Neuvoja Kiitos!
 
Vs: -91 galantin valot Pimenivät

Itseasiassa just viimeviikolla :eek:
 
Vs: -91 galantin valot Pimenivät

Nykäseppä sitten soittimen piuhat irti ja kattele uudet virrat sille. Vedät vaikka akulta suoraan.... Eiköhän se siitä rupea sit toimimaan :peukku
 
Vs: -91 galantin valot Pimenivät

Noniin! elikkäs oli siellä soittimen johtojen seassa 2 tuntematonta johtoa irrallaan ja rungossa kiinni ;D, teippasin johdot ja vaihdoin vielä sulakkeen, TADAA mittarinvalot palasivat henkiin ja takavalokin, Kiitoksia! Eipä olisi kyllä ekana tullut mieleen että soittimeen takaa vikaa paikantamaan :)
 
Takaisin
Ylös Bottom