-91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

hookan

4g93
Liittynyt
27 Helmikuu 2005
Sijainti
jyväskylä
auto on 91vm gti lancer 4g93 koneella, ongelma on että 2,3 ei sytytä, eli toinen puola,´poksi on kertaaleen vaihettu mut sama vika jatkuu. onko muila samaa ollu,


EDIT: otsikkoon enemmän teknisen ongelman kuvausta.
 
Vs: -91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

Äkistään tulisi mieleen Power Transistor Unit, eli se pikku loota joka on ECUn ja ja Coil Packin välissä.
 
Vs: -91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

evossa oli samainen vika ja vika oli juurikin tuo power transistor unit. Kallis osa tiskillä, mutta esim tuo asentaja kellä oli huollossa niin osa maksoi 70e
 
Vs: -91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

joo.. yhteys on poikki tossa ecun power transistor unitvälissä. eli ohjaus virtaa ei tuu tohon power transistor unitiin. jotenkin tuntuu että johtosarjassa tai pinnissä olis vika.
 
Vs: -91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

auto teki ihme temppuja että välillä se toimi normaalisti ja sit ihan yhtä äkkiän eilähe käyntiin ja samaa jatku ja jatku
 
Vs: -91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

kyl viittais et ite toi tr unit on paskana..
Mulla teki samaa. Kävi kahella pytyllä ja kiersi norminopeutta, mutta näytti mittarille vain neljännettä siitä mitä todellisuudessa oli, kun kipinöitä hukassa. Käyntiin lähti kyllä, mutta kävi kuin traktori.
 
Vs: -91 GTI Lancer, kipinä puuttuu 2 ja 3 sylintereiltä.

vika korjaantu kun vaihdoin puolat. mutta,, ajelin 4 pv ja toimi normaalisti ajoin parkkiin ja yritin käynnistää ja ei lähteny käyntiin. hinasin auton kotia ja rupesin tutkii taas on kipinä hukassa ( A ) PUOLELTA josta se oli aikasemminkin. ecu on vaihdettu ja sytty poksi. ei auta mikään johtosarja mitattu ei vikaa. on tinattu uus johto tolle ecun ja syttypoksin väliin nimenomaan (A) puolelle. rupee konstiti vähän loppuu.. onkohan mahollista että toi nokkapyörän asento tunnistin olisi rikki.. jos ny oikein ymmärsin ton asentotunnistimen toimintaperiaatteen että ulompi kehä mittaa kierosluvun joka on " nelihampainen trikkeri" ja sisempi kehä joka on " 2 hampainen trikkeri mittaa" sytyn liipasun. onko ollu kellään asentotunnistin vikaa ollu
 
Takaisin
Ylös Bottom