Tuolaisesta 4g13 koneesta en ole purkanut jakopäätä. Jakopää itsessään samalainen, kuvien perustella mitä 4g15. 4g15 pystyy alakopankin ruuvaaman irti yläpuolelta, sen apulaitehinapyörän irrotus on helpompaa pyöräkotelon puolelta. Vanhemmissa lancereissa ainakin on siitä pyöräkotelon puolelta kumitulpalla tulpattu reikä josta saa pitkälä jatkovarrella hylsy avaimen, siihen isoon pulttiin. Ainakin jos pulttipyssy niin aukeaa kyllä helposti. No silloin kun sellaista hienoutta ole ollut saatavilla , sopiva lenkkiavain siihen pulttiin, varsi alaspäin, muutama napakka isku sopivalla vasaralla avaimen varteen niin auki on. Ps ja tuon jakohihnakuvan perusteella tuossakin on tuon ison keskipultin irtiottamisen lisäksi siitä kehältä otettava ilmeisesti 10mm hylsällä neljä 6mm pulttia, että apulaitepyörä irtoaa jakohinapyörästä.