Abs pois käytöstä

Maxx

Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
12 Maaliskuu 2006
Sijainti
Kangasala
Vs: Abs pois käytöstä

Ei kai nuo toisistaan riippuvaisia ole?
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Abs pois käytöstä

No ainakin särkyneet ABS pyöränanturit tiputtaa AYC:n pois. Tai muistelin ainakin että joskus evoscannilla katoin ja ayc pumpun vikaa ei päässyt toteamaan ennen kun ABS oli korjattu. :D
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: Abs pois käytöstä

Tavallaan toimii, se pumppu siellä ei vaikuta AYC toimintaan, mutta ayc pyörintänopeudet tulee abs boxilta. Pari vaihtoehtoa millä saa toimimaan.
Joko sähkötöitä tai sit jätä abs boxin sinne ja olisko pumpun liittimeen tarvinnu jotain tehdä.. Molemmilla tavoilla olen ajanut. Köyhän miehen versio on että nyppäät abs pumpusta liittimen jossa enemmän johtoja irti.
 

ihavaajuuso

Evo 4, 530d
Liittynyt
2 Marraskuu 2015
Sijainti
Vantaa
Vs: Abs pois käytöstä

Maestro sanoi
Tavallaan toimii, se pumppu siellä ei vaikuta AYC toimintaan, mutta ayc pyörintänopeudet tulee abs boxilta. Pari vaihtoehtoa millä saa toimimaan.
Joko sähkötöitä tai sit jätä abs boxin sinne ja olisko pumpun liittimeen tarvinnu jotain tehdä.. Molemmilla tavoilla olen ajanut. Köyhän miehen versio on että nyppäät abs pumpusta liittimen jossa enemmän johtoja irti.

Eli jos otan pumpun pois ja jätän pumpun liittimet auki AYC ei toimi?

Ulkomaan foorumeita kun oon lukenut oon saanut sellasen käsityksen, että jos ABS-valo palaa AYC ei toimi. Tietääkö kukaan pitääkö tämä paikkansa vai lopettaako AYC toiminnan vain tietyillä ABS-vikakoodeilla?
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Abs pois käytöstä

Mulla galantissa joskus kun takavalo oli oikarissa ja jarruvalo paloi koko ajan meni hetken päästä abs pois pelistä ja sit seuraavassa mutkassa meni ayc. Eli joku yhteys oli
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Abs pois käytöstä

Jos otat ABS pumpun pois, niin ABS eculta siirrät pyörintätunnistimien johdot AYC eculle, muuten ei toimi AYC.
Isoin homma on kaivaa boxit esiin, muuten simppeli homma. Pinnit on samanlaiset molemmissa ecuissa, joten pelkkä johtojen siirto.
 
Ylös Bottom