Hei, sport farkku, purkaamolta käytetty abs ohjainyksikkö vaihdettu eikä mitään vaikutusta, valo palaa ja abs ei toimi. Vaihto onnistui muuten ihan hyvin mutta etuvasen Jarruputki otti vähän itteensä, pullautti nesteet siitä lokarin läpiviennistä, ihme että sieltä puolelta, mielestäni toisen puolen putkea piti enemmän taivutella. Minulla on putkentekosarja, mutta ei sattunut putkea olla, laitoin väliaikaisesti tulpan, vaarallinenhan tuo on nyt ajella puoltaa pahasti kun jarruttaa, mutta korjaantuu pian, kun saan motonetistä putkea ostettua. Edellinen omistaja sanoi että testeri viittasi ohjainyksikköön, itse en ole piuhan päässä kokeillut, pitääkö se viedä mitsun liikkeeseen? Itse en abs jutuista oikein tiedä, voisko anturi tehdä tuon? Vai onko purkaamon osa myity rikkinäisenä, vai onko sielä joku pumppu vielä jossain joka maksaa tietysti tonnin? Abs anturi ainakin kuskin puolella olisi vaihdon tarpeessa, hajosi laakerinvaihdossa kiinnitys ja sikamassalla vain kiinni mutta kyllä sen yhdistää pitäis silti.