ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

Hs

Member
Liittynyt
30 Elokuu 2006
Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

juu no en vielä ehtiny mittaa paineanturin arvoo,ku oli tuo uus hd pumppu paskana ei oikeen öljy lentänyt putkesta ;D
mutta kestääkös tuolla rikkinäisellä vakio ayc pumpulla ajaa kuin pitkiä matkoja?? jos sen nakkais väliaikaisesti paikalleen..
eli jos kaikki 3 vikavaloa syttyy palaan niin sehän sammuttaa pumpun,niin voikos se hajottaa voimansiirrosta mitään?
tarkotus ois ajaa normaalisti eli ei asfaltilla pyöritystä :p


kaahari sanoi
Itse tein siten että kuorin hiukan paineanturin piuhaa ja laitoin siihen kiinni erillisen piuhan mistä voi helposti yleismittarilla mitata vaikka muut siihen liittyvät pistokkeet on kiinni (mulla pumppu kontissa niin helppo turata sen kanssa)

Jos en ihan väärin muista, pumpun pitäisi sammua kun paineanturin eculle menevän piuhan jännite ylittää ~1,7v (menee ihan ulkomuistista, mulla auto "telakalla" niin ei voi tarkastaa)
 

Hs

Member
Liittynyt
30 Elokuu 2006
no niin nyt sain viimein pumpun ja laitettua sen paikalleen, alkoi viimein tuo auto pelaan:p
ei pala enään vikavalot taulussa.
 

teestr

New Member
Club Member
Liittynyt
1 Lokakuu 2015
Korjaako kukaan näitä enää? Omassa e8 pumppu vielä pyöri mutta anturi ei tehnyt mitään, sitten lakkasi pumppu pyörimästä kun en kerennyt saada anturia ajoissa.
 

Potemk1n

New Member
Liittynyt
12 Helmikuu 2019
Itse kävin noin kuukausi sitten vaihdattamassa HD-pumpun omaan ysiin S.Öhmanilla Leppävaarassa, kyseinen heppu mainitsi ohimennen myös korjanneen pumppuja ja myyneen niitä sitten netissä. Pirauta sinne kyselyä?
 
Ylös Bottom