A
adastra
Guest
Nyt keskustelette siitä minun autosta! esis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
adastra sanoiOlen auton omistanut kesäkuusta 2011. Enkä ole katunut!
Shadow sanoiNoniin eukku Muistahan päivitellä useesti mitä autolle kuuluu Pistäs jotain kuvia esille?
Pitikö olla 2012 :
DaJackal sanoi"Räpeltämättömän Veeärrän...."
Mitäs nuo mittarit tuossa soittimen yläpuolella on? : Pääsinpähän jostain nillittämään.
lancer evo-r sanoiHyvä että joku tyytyväinen omaan autoonsa. On ollut onnistunut valinta kun noin hyvin paistaa tekstistä läpi. eukku
Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan. :driver
mystinengalant sanoiKyllä mä luotan enemmän vr4:seen ku vr:ään.
Joo se vanha omistaja tiedetään hehheh.
On siinä tehoja lisäilty kun tuo putki on vaihdettu. Vaikka etuosa on varmasti vakio niin kyllä vaikuttaa. Ja ihan positiivisessa mielessä, vaikutusta on muutakin kun jäätävä älämölö. Ahdot voi olla suht vakiot mutta nekin saattaa tolla säätötavalla hieman nousta putken vaikutuksesta (liittyy takaisinsäädön toimivuuteen kun haetaan tiettyä kuormitusastetta ja ajetaan hukkaporttien solenoidin ohjausta). Sulla on siellä varmasti 5h ja 20Nm enemmän ku vakioputkella, voisin melkeen luvata.
Noh räpelletty se on, räpellä lisää, ei ne mittarit turhat ole kunhan ei laita noita suomen rumimpia valkosia siihen. Eli tilalle mustat mittarit eukku
Mr mmc sanoiolispa tuo TD ollu kunnossa niin olisin sitä tyrkyttänyt :driver
adastra sanoiSitä Sigmaa oisit voinu tyrkyttää , mutta eikös sekin ollut suht. isoruokanen
Urran sanoiAutoa vaihtaessa kannattaa myös muistaa että bensankulutuksella, jos on alle 20L/100km (keskimäärin edes) ei ole väliä jos:
-Nautit auton ajosta (aseta tämän merkitykseen kertoimeksi vuodessa ajamasi kilometrimäärä jaettuna 10tkm)
-Joka kerta kun ajat auton parkkiin, käännyt väh kaks kertaa katsomaan sitä.
Urran sanoi-Joka kerta kun ajat auton parkkiin, käännyt väh kaks kertaa katsomaan sitä.
Basbarduu sanoiMinusta tuntuu että saatat tulla vielä "päivittelemään". Se ajettavuus on makuasia mut tommosessa se ei kyllä oo mun mielestä koskaan ollu hyvä ja 12vuotta ikää ei varmasti oo parantanu asiaa. Ja selvennykseksi: en kannata pelkästään evon tapaista ajettavutta.
T: Evon ja Citroen C5 III Hdi tourerin omistaja.
DaJackal sanoiEi ole pakko vastata, mutta kiinnostuksesta kysyn: paljonko jouduit maksamaan väliä (noin suurin piirtein)?
adastra sanoien mä varmaan tota projektipäiväkirjaa päivitä ku ei autoakaan ole
Basbarduu sanoiTarkoitin päivittelyä, en päivittämistä.
Tamus sanoi???
Ei voi ymmärtää.
Harri K sanoiJokainen tekee niinq hyvältä tuntuu. ;D
Harri K sanoiJokainen tekee niinq hyvältä tuntuu. ;D
miikka sanoiTuut Adastra huomaamaan että täällä ei ole kovin helppoa olla saksalaisen auton omistajana. Mitsut on vaan niin ylivertoja " ;D" Hieno autohan tuo on ajaa. Ei pitäisi sanoa, mutta sanon kuitenkin: verrattuna esim. japanilaisiin. Eikä nitise tai natise, kaikki hallintalaitteet on jämäkän oloisia, eikä niin muovimaisia. :-*
Mr mmc sanoiGalantin kulutus ~3l enempi sadalla ?
Samppa sanoiJoo ja mä en osannu päättää ja siks mulla on mannelavetti ja mitsu
Mizushima sanoi;D
Verrataanko tässä VR4 Galanttia ja 200CDI merkkaria?
Harri K sanoiluultavasti. Johan hän sanoi että 8litraa menee naftaa. Galantil kyllä 12.5 keskikulutuksen voi laskea.
adastra sanoiKaupunkikulutus näytti 8,7l joka on ihan jees! viikonloppuna pääsee pitkää matkaa ajamaan.
adastra sanoiOnko tuota kaupunkikulutusta kaunisteltu?
Minun AUTOMAATTI vr-4 ottaa sen 20l mennen tullen.
miikka sanoiTuut Adastra huomaamaan että täällä ei ole kovin helppoa olla saksalaisen auton omistajana. Mitsut on vaan niin ylivertoja " ;D" Hieno autohan tuo on ajaa. Ei pitäisi sanoa, mutta sanon kuitenkin: verrattuna esim. japanilaisiin. Eikä nitise tai natise, kaikki hallintalaitteet on jämäkän oloisia, eikä niin muovimaisia. :-*
enhä mä sitä laskelmaa tehnykää. Kommentoin vaan. JA vr4:lla et 20litraa saa menee, tai sitte o pskana jotain kyllä.Mizushima sanoiMeneekö se laskelma vaan ihan oikein, jos käyttää toisesta autosta keski- ja toisesta kaupunkikulutusta?
samitsu sanoiOttamatta sen suuremmin kantaa tähän valintaan niin ihmettelen aina tuota kommentointia miten saksalaiset ja eurooppalaiset autot yleensäkin olis jotenkin niin "hyviä ajaa"...!? Onko auto silloin hyvä ajaa jos vaihteita ei löydy eikä saa menemään päälle kuin erityisellä sommittelulla ja voimankäytöllä ja jos auto on yleensäkin ankea ja kankea ja jäykkä ja kolho...!?
Jos tuontyylisen auton haluaa niin kannattaisi kokeilla peräjälkeen vaikkapa Sigman kanssa... Makuasioitahan nää tietysti on mutta vaikka se on iso ja painava laiva niin sillä voi silti ajella kuin tossuilla hiippaillen ilman eurooppalaista kankeutta...
Eikä ole siitä kiinni etten olis kokeillut muutakin eli satoja erilaisia kotteroita on tässä joutunut ajamaan... Eikä niin merkkihommistakaan koska tällä hetkellä ajelen 460000 ajetulla tojotalla ja pidän sitä parempana kuin joitain Mitsuja että silleen...