Ajonesto teki temppuset..

paablo

Stigma
Liittynyt
25 Helmikuu 2006
Sijainti
Lahti
Moi taas. Kivasti meni tämä sunnuntai-iltakin, Sigman ajonesto päätti seota? ..hyppäsin tuossa aikaisemmin autoon, näytin normaalisti lakua ajonestolle ja niks naks ei starttaa.. sitte kattelin että kappas näyttäs joku ovi olevan auki, ja niinhän olikin, takaluukun avausmekanismi on ryppyillyt jo hetken aikaa; kait kuolleentuneen jousen takia.. no ei se mitään; pientä säätöä ja ovi saatiin kiinni. Eli takas autoon ja uutta starttia, ei inahdustakaan vaan nakutusta hanskalokeron takaa.. meitsi ulos autosta että jos vaikka joku ovien lukossa käyttäminen auttas asiaa.. no ei, lukituskin alkoi sekoilla, ei lukinnu kaikkia oviakaan enään ;D ja uudelleen starttaus tuotti saman tuloksen,, hetken siinä rämplättyäni lakua ja muita johtoja, käytin akunkin irti ym.. lopputuloksena on tyhjä akku (hädintuskin ajovaloille virtaa ) ja meitsi pihalla kuin ellun kana. Eli oisko jollakulla neuvoja Please? Akku huomenna kantoon ja päiväksi firmalle latinkiin ja uutta yritystä joskus huomenna? ..niin ja tuosta saksankielisestä manuaalista en ollut havainneena mitään viittauksia ajonestoon, mutta täytyy kait sekin vielä luetuttaa tuolla kieliä taitavalla vieraalla. Ps. ja Sigma p**k**e pitäis saada perjantaina renkaitten vaihtoonkin.. voi vee.. tätä elämää :seina
 
Vs: Ajonesto teki temppuset..

Voisko selitys olla niinkin yksinkertainen että esim. paksissa ollut valot päällä jos avausmekanismissa jotain häikkää. Akku lopussa niin ei jaksa käynnistyä eikä keskuslukkokaan välttämättä pelaa moitteitta ?
 
Vs: Ajonesto teki temppuset..

Kiitos ja tuota toivotaan kyllä ja huomennahan sen näkkee, ei tämmönen maallikko kyllä äkkiseltään uskos että ne pikkuvalot vois yössä akun tyhjentää.. tosin kyllähän täälä oli pakkastakin viime yön.
 
Vs: Ajonesto teki temppuset..

Kyllä mäkin ensin koittaisin ladata akun ja vasta sitten lähtisin etsimään mahdollista vikaa muualta. Nuo jälkiasennetut immot on aika herkkiä jännitteen notkahduksille.
 
Vs: Ajonesto teki temppuset..

Akkuhan se oli tyhjenemään päässy :) kuuden tunnin latailu ja hyvä kun kerkes avainta kääntämään niin sigma hyrähti käymään.. mutta oppipahan taas jotain; ennen vanhaan muistaakseni heikko akku aiheutti autoissa sen "wou wouuu-u" ilmiön startissa, ja nykyään startti ei inahdakaan jos on liian vähän virtaa ..johtunee tosta autojen tietokoneistuksesta? Ps. konehuoneesta löyty saksan varaosakuittikin mitsun akulle; päiväys 01.10.2003 eli ei muuta ku :driver hyvää kevättä ja ajokelejä
 
Takaisin
Ylös Bottom