Ajovalojen korkeudensäätö

Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Ja mulla ei mee jakeluu et miksi pitää tehdä vaikeesti kun seiskas pitäs olla plugi valmiina valoille? Ainaki mulla oli.
JA mulla siis seiska jossa myöskin ysin valot ja ihan plugit kiinni vain ja eiku baanalle.

- onko säätönappula kojelaudassa valmiina jo ettei tarvinnu sitä hommata?
- onko säätimen takana johdot kiinni?
- onko ajovaloille normaalit pistokkeet ihan vai onko siellä tehty omia johtoja jo?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=41829.0
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Perus mitsufoorumi..

Ja mulla ei ainakaan ollu seiskassa mitään valmista johtosarjaa korkeudensäädölle saatika koko nuppia.

Ja et voi polttaa mitään vaikka kytkisit väärin, testaamalla selviää mikä johto missäkin toimii oikein.
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Kyllähän CT9A korissa pitäisi olla korkeudensäädöt valmiina, jos ei ole niin niitä on menty sorkkimaan jossain vaiheessa suurella todennäköisyydellä.

Onko 100% varma että korkeudensäätöä ei ole valmiina? Eli johdotukset löytyy mutta nappi otettu pois jostain syystä tjsp?
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

faior sanoi
Perus mitsufoorumi..

ok. eli paras olla hiljaa?
edit: ja eilen samainen henkilö kysyi jo toisaalla "korkeussäätö ei toimi". Josta mielestän paistaa se asia että siellä on plugit lamppujen päässä olleet,vaiko?
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Ei ole säätönappulaa saatika johtoja. Myös kaveri autoa katso ja sano että kaikki puuttuu. Onko kenties nappulan paikka ratin oikealle puolella alhaalla? Siinä mulla on tollanen paikka mihin se varmaan kuuluis jos sellanen olis...
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Ja kiitos tärkein asia oliki toi että voinko onnistua polttamaan ne säätömoottorit..
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Kurkkaappa sinne A-pilarin yms johtojen sekaan. Sielt saattaa jopa se säätöpaneeli löytyä tai ainakin pistoke johon ne sopii.
Meinaan pitäs se siellä olla tai sitte o karsittu pois...
Itseltäni löytyi A -pilarin/kojelaudan muovien alta, eikä ihan helpolla ...
 
Vs: Ajovalojen korkeudensäätö

Täytyy vielä katsoa. Mistäs ne johdot tuolta konehuoneesta löytyy? Googletin ni siinä missä korkeuden säätö nappi tulis olla mulla on vaan tollanen peitekansi. Eikä oo siis kenenkään siihen ite tekemä ku siinä on ihan varosanumerot jne. Onko antaa vielä jtn värejä johdoille mitä pitäs löytyä?
Edellisellä omistajalla mennyt leimasta pelkällä huomautuksella korkeudensäädön puuttuminen. Oli kaveri vielä autoasentaja ja jaksanut kaikkea muutakin autolle tehdä niin kai olis ton korkeudensäädönki jaksanu laittaa jos valmiit johdot ja pelit olis...
 
Takaisin
Ylös Bottom