Korjasin yhden outlanderin kennon vaihtamalla kenno-osan käyttäen alkuperäisiä päätyjä.
Kenno on nyt vain 24 mm leveempi kuin OEM . Uudet niittimutterin palkkiin ja kenno on bolt on.
Setrab kenno on parempi kuin mitsun oma ja asia on myös testattu dynossa.
https://drive.google.com/file/d/0B93od2Lpn4WBQVdZUnVBQkxtM2M/view?pref=2&pli=1
Testikenno oli tosin isompi , mutta vastaava modi on tehty myös aiemmin ja todettiin sama asia eli
parempi jäähdytysteho.
Kenno ja vaihtotyö 700€
EVO 7-9 AMW setrab cooleri (testin kenno) 1150€
Lisätiedot juha.martikainen@amwdynoservice.com
Kenno on nyt vain 24 mm leveempi kuin OEM . Uudet niittimutterin palkkiin ja kenno on bolt on.
Setrab kenno on parempi kuin mitsun oma ja asia on myös testattu dynossa.
https://drive.google.com/file/d/0B93od2Lpn4WBQVdZUnVBQkxtM2M/view?pref=2&pli=1
Testikenno oli tosin isompi , mutta vastaava modi on tehty myös aiemmin ja todettiin sama asia eli
parempi jäähdytysteho.
Kenno ja vaihtotyö 700€
EVO 7-9 AMW setrab cooleri (testin kenno) 1150€
Lisätiedot juha.martikainen@amwdynoservice.com