Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Webtrap_86 sanoise on joku uudempi 1.6 kone se psan kone. meidän citikka poiijjaat ovat kehuneet tätä konetta hyväksi vs juurikin se vanhempi 1.6 diisseli.
Eli veikkaan että ei tule olemaan hirveesti vikoja näissä uusissakaan asxsissä. Ja onhan ne psan 2.2hdi toiminut myös vallan hyvin outtiksen keulilla. mitä nyt muutamista stefoja vaihdeltu.
Make200 sanoilöytykös jostain sitten noitten huoltojen sisältöä koska melkosia summia velottaa ainakin delta auto mutta ei mitään tietoa mitä pitää sisällään.
Mitsubishi ASX (2011->) 1,8 DI-D 4WD MY 2011 -> -huoltohinnasto
15 tkm huolto 385 €
30 tkm huolto 640 €
45 tkm huolto 459 €
60 tkm huolto 684 €
75 tkm huolto 385 €
90 tkm huolto 1 084 €
105 tkm huolto 385 €
120 tkm huolto 684 €
135 tkm huolto 459 €
150 tkm huolto 640 €
165 tkm huolto 385 €
180 tkm huolto 1 230 €
hanski-58 sanoiElikkä lähteekö se liikkeelle takaset sutissa vai mitä?
Kässäri taitaapi olla sen tyyppinen että sen jarrukengät antaa hieman periksi ennenkuin tarttuvat kiinni kunnolla, ne puree sitten kun se pieni liike saa ne tarttumaan kunnolla.
asx sanoiMitä mulla kokemusta näistä asx autoista niin kyllä on ainaki auto lähteny etee tai taakse kun on päästäny käsijarrun pois päältä et ei oo tarvinnu oottaa jarrun vapautumista ( automaatissa automaattine käsijarru ) .
Onko vaiva riippuvainen onko pakkasta tai suojakelii ? saattaa sielä sit joku vaijeri ym sitte takuta että ei muutakuin takuuhuoltoo ..
Niin saattaa muuten olla sekin. Vai oliko sille joku merkkivalo. Ei ainakaa muistaakseni mikää valo pala. Kuitenki menee se 2s ennenku auto lähtee valuun alaspäin käsijarrun vapauttamisen jälkeen.SanttuBoi sanoiEikös tuo paikallaan pysyminen ole ihan vaan mäkilähtöavustin?
Paina pidempään.Hecca sanoiTuo ajonvakautusjärjestelmän "off" nappi kojelaudas. Pitäskö siitä painamalla tapahtua jotakin? Ei ainakaa näytös tapahdu mitään enkä muutenkaa huomaa eroa.
Basbarduu sanoiPaina pidempään.
Basbarduu sanoiJotain 3sekkaa pohjassa ni syttyy luistoneston merkkivalo mittaristoon.
Voithan vilkasta onko liitin kiinni.
Kuva meiän ASX:stä muistaakseni se liitin on toi ylin valkonen joka on jo kuvassa irti.
Hecca sanoiemä rupee mitään vaihtamaan mitä huoltokirja ei käske vaihtaa. 2,5v vanha auto ja 25t mittaris. kattelen vielä miten toimii ja vie takuuhuoltoon 2v päästä jos tuntuu oudommalta
Basbarduu sanoiOuto ajattelumalli. Sovellatko tätä myös muualla? Esim. jos sulla on vuotava putki talossa jossa myyjällä/rakentajalla 5-vuotta vastuuta niin annat tilanteen pahentua viime hetkille saakka. Samalla kärsien itse mahdollisesti homeesta?
Arvokasta tietoa tuollainen, jos olisin uudempaa autoa etsimässä niin tietäisin jättää tällaiset kulkineet ostamatta...Midnight Walker sanoiSamaahan se on toitottanu joka toisessa viestissä joka koskee millään lailla auton huoltamista... Oliko se nyt niin että merkkihuolto pitää kiertää mahdollisimman kaukaa ja mitään ylimääräistä ei tehdä koskaan sekä auto vaihtuu heti kun takuu loppuu. Jättäisin nuo puheet omaan arvoonsa, pitäkööt autoansa miten haluaa
Mikez sanoiArvokasta tietoa tuollainen, jos olisin uudempaa autoa etsimässä niin tietäisin jättää tällaiset kulkineet ostamatta...
;D eukkuasx sanoiVäliin auttaa sekin kun ottaa lattiamaton pois kytkinpolkimen alta ...