ASX ruosteessa

jussi666

PHEV -16
Liittynyt
4 Kesäkuu 2012
Tere! Faijalla uutena ostettu ASX 2011 ja pidetty kyllä niin pirusteen hyvin. km takana just 40tkm niin huomasi pari viikkoa sitten autoa puunatessaan et takakontin rekisterivalon kohtaa vähän kuplia maalin alla? Kävin tsiigamassa tilanteen niin siinä ihan selvästi huono sauma vieressä ja vettä päässyt siitä sisään mutta ruosteen alkua on yllättävän paljon ja todella pienessä ajassa ilmestynyt, onko muilla samoja oireita?? Oli käyttänyt auton näytillä myyntiliikkeessä ja olivat takertuneet huoltokirjaan, että mitäs olet huollattanut auton Autoasilla johon on syynä pelkästään se, että sattuu olemaan tuossa 2km päässä ja tämä liike 30km päässä. Siinä nyt olivat sitten mollanneet, että tästä syystä pitäisi aina käyttää vain merkkiliikkeessä huollossa niin säilyisi tuo maalipinnankin takuu. Voiko olla näin???

-Jussi-
 
Vs: ASX ruosteessa

Mun käsittääkseni saa käyttää muuallakin,kunhan kaikki toimenpiteet tehdään maahantuojan "listan" mukaan. Juuri käytin Viton huollossa,ja kyllä sieltä aika pätevä lappu tuli mukana. Rasti ruutuun meiningillä koko auto läpi...sisältää myös tuon maalipuolen. Eli tällöin on todistus siitä,että maahantuojan ohjeiden mukaan toimitaan.
 
Vs: ASX ruosteessa

Työkaverilla bemarin suhteen juuri samanlainen vääntö meneillään. Siinä vielä erikoista se että auton mukana ei ole toimitettu takuun ehtoja ja bemariltakaan niitä ei oikein tuntunut saavan vaan joutui siitä vääntämään kunnolla. Tiedä lopputuloksesta vielä kun lomalla olen tässä nyt. Mutta jotakuinkin silleenhän se taitaa monesti mennä että maahantuojan tai takuun ehtojen mukaan pitäisi mennä joka sisältää yleensä jotain valtuutetun huollon tarkastuslistaa tms. Muuallakin saa käyttää kuin merkkiliikkeessä, mutta silloin kannattaa aika tarkasti selvittää että menee ohjeiden mukaan jotta pääsee pienemmällä väännöllä jos ja kun ongelmia sattuu tulemaan. Kannattaa siis tsekata ehdot ja mitä huolloissa on tehty sekä ainahan sitä neuvottelemalla saattaa päästä hyväänkin lopputulokseen.
 
Vs: ASX ruosteessa

mäki olen huollattanu muualla. Olen vieny aina mukana sen mitsun oman huolto-ohjelman (A4 paperi), johon sitte huoltoliike lyöny ruksit ja nimen alle. Tietty lisäksi huoltokirja täytetty.
 
Takaisin
Ylös Bottom