ASX vakioalustan päivitys

Asfyd

New Member
Liittynyt
3 Toukokuu 2016
Ennen ASX:n hankintaa luin arvosteluista, että takapään alusta ei ole kehumisen arvoinen suoritus Mitsun ingenjööreiltä. Näinhän se tuli sitten itsekin todettua, vuosimalli on 2010 ja takapää jättää töyssyissä toivomisen varaa. Onko kukaan päivitellyt iskareita/jousia parannuksen toivossa? Jos löytyy positiivisia kokemuksia päivitetyistä alustoista, tuotenimikkeitä, ostopaikkoja ja hintoja, niin saisi vähän jotain mutusteltavaa ennen osien hankintaa ja työtä tai työn teettämistä.

ps. tarkoitus ei ole laittaa mitään tuning-alustasatsia, joka madaltaa tai tekee alustasta muuten ominaisuuksiltaan turhan kovan, haen siis normaalin ajokäytöksen ja ääritilannekäyttäytymisen osalta upgradea kelvottomalle vakioalustalle.
 
Vs: ASX vakioalustan päivitys

Eihä noista testeistä aina ihan tiiä mitä puhuvat , ite ollu ainakin iha tyytyväine alustaan millä ajelin noin 50 tkm vuoden aikana ennekö vaihdoi auton uuteen kun takuu loppu 150 tkm kohalla ( 150 hv manuaali 2wd ) ... mites paljo sillä on ajettu ja tietty riippuu missä on ajettu että luultavasti on vaa sökönä iskarit , iskarit voi olla sökönä vaikka katsastuksesta pääsisiki läpi ....
 
Vs: ASX vakioalustan päivitys

Mä oon havainnut vähän samaa ja olenkin selvitellyt coilover-sarjoja jolloin on mahdollisuus myös aavistuksen madaltaa tarvittaessa. Aluksi meinasin korottavat jouset laittaa mut iskarit pysyis yhtä letkeinä niin siksi päädyin tuohon coilover sarjaan.
 
Vs: ASX vakioalustan päivitys

Oiskohan kellään tietoa mitkä kaikki valmistajat alustoja näihin tekee? Itse olen toistaiseksi löytänyt yhden Aasialaisen joka toki kelpaisi mutta hakusessa vois olla joku merkki jonka Suomalaiselta toimittajalta voisin ostaa :peukku Ja myös toki muut alustavaihtoehdot kiinnostaa, toi alkuperäinen on kyllä niin hirvee ettei kyllä nappaa vakiot enää :(
 
Vs: ASX vakioalustan päivitys

-12 ASX etuiskarit vaatis vaihtoa ja takaiskarit vois vaihtaa löysyyden takia. Eli jos joku tietää suositeltavan alustasarjan tai coiloverarjan, vinkatkaa ihmeessä.

Tai jos aasiasta porukkatilauksella sais vaikka kohtuuhintaan...
 
No jopas löytyi vanha ketju tähän alustahommaan. Just kans hommattiin ASX, niin tosiaanhan se takapää on pikkusen raskaan/löysän oloinen. Onko täällä jo monet tehnyt hyviä säätöjä kyseiseen "ongelmaan".
 
Takaisin
Ylös Bottom