Kävi tuossa mielessä, että jos ylittäisi itsensä ja vaihtaisi omaan kutoseen jarrulevyt ja palat itse :nykii Eihän se varmaan normaalisti iso homma ole mutta itse en ole kyseistä operaatiota koskaan tehnyt ja mulla kun meinaa muutaman tunnin hommista aina muodostua useamman päivän kestävä operaatio erinäisistä syistä joita aiheuttaa mm. tarvittavien työkalujen puute jne.
1. Olisko jollain lainata bremboihin käyvää jarrumäntätyökalua vai onko se niin halpa, että kannattaa käydä itse ostamassa jos kyllä niin mistä? Vissiin ei ihan mikä tahansa käy?
2. Jos tässä operaatiossa joku voi mennä rikki niin minulla se todennäköisesti menee eli mitä pitää varoa?
3. Mitä rasvoja/mössöjä/litkuja operaatiossa tarvitsee? Jotain crc break cleaneria mulla on avaamaton spray purnukka.
4. Onko jarruista syytä putsata jotain tiettyjä kohtia tämän operaation aikana?
5. Onko takajarrujen kanssa jotain erityistä huomioitavaa esim. seisonta jarrujen kanssa tms.?
1. Olisko jollain lainata bremboihin käyvää jarrumäntätyökalua vai onko se niin halpa, että kannattaa käydä itse ostamassa jos kyllä niin mistä? Vissiin ei ihan mikä tahansa käy?
2. Jos tässä operaatiossa joku voi mennä rikki niin minulla se todennäköisesti menee eli mitä pitää varoa?
3. Mitä rasvoja/mössöjä/litkuja operaatiossa tarvitsee? Jotain crc break cleaneria mulla on avaamaton spray purnukka.
4. Onko jarruista syytä putsata jotain tiettyjä kohtia tämän operaation aikana?
5. Onko takajarrujen kanssa jotain erityistä huomioitavaa esim. seisonta jarrujen kanssa tms.?