Camskill tilaajia?

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

juhve sanoi
Paljonko makso tiiviste siellä? Pitäs itte käyä kans hakemas...

en muista tarkkaa mut tais olla 15e tienoilla... ei paha...
Ite en ole vaihtanu sitä sittemmi vaikka olen avannut imusarjan irti. Metallitiiviste kyseessä.
 

Joikale

niinpä niin, jaapa jaa, trallalallalaa
Liittynyt
7 Maaliskuu 2008
Sijainti
Kajaani
Vs: Camskill tilaajia?

Se sama tiiviste on 6A13 koneisessa vapari Galantissa.

Edit: oliko jopa jossakin laalaassa sama?!? ::)
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
en muista tarkkaa mut tais olla 15e tienoilla... ei paha...
Ite en ole vaihtanu sitä sittemmi vaikka olen avannut imusarjan irti. Metallitiiviste kyseessä.

Ootkos millon seuraavan kerran tilailemassa skilliltä? Pirauta mulle ensin. ;)
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Camskill tilaajia?

Itse ajattelin laitella tämän kuukauden aikana tilausta evo 9 jarrulevyistä ja paloista sekä jonkin verran muuta palikkaa VR4 Galluun.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Camskill tilaajia?

Skydiver sanoi
Itse ajattelin laitella tämän kuukauden aikana tilausta evo 9 jarrulevyistä ja paloista sekä jonkin verran muuta palikkaa VR4 Galluun.

Älä ainakaan niitä halvimpia levyjä osta. Ne on ihan shaibaa. Menivät kieroksi ekalla kovemmalla jarrutuksella.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Camskill tilaajia?

Hyvä varmistus. Juu ei ole tarkoitus niihin sekaantua. :peukku Vielä täytyy muutenkin tutkailla tuolta toista aihetta, jossa on enemmän pähkitty näitä evojen jarrujuttuja.

Biim sanoi
Älä ainakaan niitä halvimpia levyjä osta. Ne on ihan shaibaa. Menivät kieroksi ekalla kovemmalla jarrutuksella.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Camskill tilaajia?

Niillä halvimmilla levyillä ajoin koko viime kesän rataa. Ei mitään ongelmia, kestivät hienosti, pitävät hyvin eivätkä ravista lainkaan. Ajattelin vetäistä ainakin toisen kesän perään jos yllätyksiä ei tule. Pahimmat jarrutukset 220 km/h -> 80-100 km/h.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Camskill tilaajia?

ast sanoi
Niillä halvimmilla levyillä ajoin koko viime kesän rataa. Ei mitään ongelmia, kestivät hienosti, pitävät hyvin eivätkä ravista lainkaan. Ajattelin vetäistä ainakin toisen kesän perään jos yllätyksiä ei tule. Pahimmat jarrutukset 220 km/h -> 80-100 km/h.

Mulla meni ihan kieroksi kun väistäessä rusakkoa jarrutin 70->20kmh. Ihan kertavedolla. Sellainen refleksijarrutus.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Camskill tilaajia?

ast sanoi
Ja levyjen kierous todettiin mittaamalla?

Älä nyt taas ala vänkäämään. Tuon jarrutuksen jälkeen on ravistanut. En mä ton takia lähde renkaita irrottelemaan kun ei ole välineitä tarkkaan mittaustulokseen eikä toisia levyjä siksi aikaa ajoon.
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Camskill tilaajia?

Itelle tuli tilattua koko kierros noita halppislevyjä tossa viimeviikolla. Saa nähä mite kestää.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Camskill tilaajia?

Biim sanoi
Tuon jarrutuksen jälkeen on ravistanut. En mä ton takia lähde renkaita irrottelemaan kun ei ole välineitä tarkkaan mittaustulokseen eikä toisia levyjä siksi aikaa ajoon.

Ravistukseen on muitakin syitä kuin levyn kierous, esimerkiksi palamateriaalin tarttuminen levyyn epätasaisesti.

Omat kokemukseni levyistä ovat erinomaiset ja käyttö on ollut ilmeisesti muutamaa kertaluokkaa kovempaa kuin sinulla. Toki kun merkkiä ei ole määritelty niin onhan sieltä voinut tulla jotain kiinalaista patarautaakin välillä.
 

juhve

New Member
Liittynyt
6 Marraskuu 2010
Vs: Camskill tilaajia?

Joikale sanoi
Se sama tiiviste on 6A13 koneisessa vapari Galantissa.

Edit: oliko jopa jossakin laalaassa sama?!? ::)

Kävin sillon ku oli imusarja irti, fixukselta kysymässä, niin ei ollu mitään 2.5l v6 vapari galantin tiivisteitä, ihme homma. No lauantaina tosta mäkelänkoneen mitsuvaraosatiskiltä pitää käyä kyseleen :)
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Camskill tilaajia?

Kertokaas mulle miten teille on noi paketit tullu camskilliltä, ku mulla lukee nyt seurannassa näin:

"03 Feb 2011 22:55 Vantaa We were unable to deliver your parcel Track your parcel here for regular updates"

Eli ovatko muka yrittäneet toimittaa pakettia kotiin eilen ja mistä mä nyt voin sen sit hakee, ku mitään lappua ei ole tullu postilaatikkoon?
 

madu

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Camskill tilaajia?

VR. Sykerö sanoi
Kertokaas mulle miten teille on noi paketit tullu camskilliltä, ku mulla lukee nyt seurannassa näin:

"03 Feb 2011 22:55 Vantaa We were unable to deliver your parcel Track your parcel here for regular updates"

Eli ovatko muka yrittäneet toimittaa pakettia kotiin eilen ja mistä mä nyt voin sen sit hakee, ku mitään lappua ei ole tullu postilaatikkoon?

Mulla ainakin oli noudettavissa lähi-Siwasta, mikä selvisi soittamalla rahtifirmaan ja tästä tuli sitten lappukin kotiin pari päivää sen jälkeen kun olin hakenut jarrulevyt ::)

Renkaat sensijaan tuli suoraan kotiin asti ja sieltä kuriiri ihan soittikin ja saatiin sovittua sellaset ajat että olin kotona.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

VR. Sykerö sanoi
Kertokaas mulle miten teille on noi paketit tullu camskilliltä, ku mulla lukee nyt seurannassa näin:

"03 Feb 2011 22:55 Vantaa We were unable to deliver your parcel Track your parcel here for regular updates"

Eli ovatko muka yrittäneet toimittaa pakettia kotiin eilen ja mistä mä nyt voin sen sit hakee, ku mitään lappua ei ole tullu postilaatikkoon?

Ovat koittaneet toimittaa sitä sulle.

Lueppa täält aiemmat viestit ni näet seurannan mukaan Suomen itellan seurannassakin sen jo.
Voit sillä koodil hakee sen lähimmästä toimipisteestäsi.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Camskill tilaajia?

Renkaat ilmeisesti tulevat nykyisin DHL:llä. Ainakin muistelen että kuski olisi sanonut sieltä olevansa kun soitti ennen toimitusta. Pyysin jättämään katokseen kun ketään ei ollut paikalla ja siellähän ne olivat.

Osat tulevat DPD:llä ja sieltä ei kyllä soiteltu mitään, lappu jätettiin oveen. Siwa tai Matkahuolto ei enää ollut ketjussa ollenkaan mukana tammikuussa toimitetussa tilauksessa vaan DPD hoiti jakelun suoraan ainakin pääkaupunkiseudulla.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Mut se näkyy jossai dpd:n seurannassa kyl jollain niillä nroilla mitä siinä tilauksessa on. Ainaki mulla on näkyny.
 

Miketsu

New Member
Liittynyt
6 Lokakuu 2009
Vs: Camskill tilaajia?

VR. Sykerö sanoi
Kertokaas mulle miten teille on noi paketit tullu camskilliltä, ku mulla lukee nyt seurannassa näin:

"03 Feb 2011 22:55 Vantaa We were unable to deliver your parcel Track your parcel here for regular updates"

Eli ovatko muka yrittäneet toimittaa pakettia kotiin eilen ja mistä mä nyt voin sen sit hakee, ku mitään lappua ei ole tullu postilaatikkoon?
Paketit kuitataan rahtifirman toimesta aamuisin ennen jakeluun lähtöä. Välttämättä kaikkia paketeita ei kuitenkaan keretä jakelemaan päivän aikana, jolloin ne automaattisesti palautetaan takaisin terminaaliin ja kuitataan taas seuraavana päivänä kuljetukseen. Tätä rumbaa jatketaan kunnes kuljetus osuu jollekin tietylle kaupunginosalle ja paketti saadaan toimitettua. Yksittäistä pakettia ei lähdetä kuljettamaan jos samalle suunnalle ei ole muita toimituksia menossa.
Jotenkin tähän suuntaan tämä homma pelittää ainakin omassa firmassa.
 

VR. Sykerö

New Member
Liittynyt
10 Lokakuu 2009
Sijainti
Espoo
Vs: Camskill tilaajia?

Soitin dpd:n asiakas palveluun ja sanoivat, että voin noutaa tavarat Mestarintie 3 vantaalta. No nyt on romut tossa vieressä, mut viel en oo kerenny tutkia miltä paketin sisältö näyttää. Ja paketti tosiaan löyty dpd:n seurannasta lähettäjän viitteellä.
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Camskill tilaajia?

VR. Sykerö sanoi
Soitin dpd:n asiakas palveluun ja sanoivat, että voin noutaa tavarat Mestarintie 3 vantaalta. No nyt on romut tossa vieressä, mut viel en oo kerenny tutkia miltä paketin sisältö näyttää. Ja paketti tosiaan löyty dpd:n seurannasta lähettäjän viitteellä.

Voiks sinne vaan marssia hakemaan pakettia vaikka tossa sanovat et "Nouto on sovittava etukäteen asiakaspalvelumme kanssa" kun mulla kävi sama et koittivat aamulla mut en ollu luonnollisesti kotona ja jättivät ton lapun. Eli luonnollisesti se on siellä ja kun mitään uutta toimitusta ole sovittu niin tuskin sieltä mihinkään karkaa.
 

Juccaaa

Varaosa Dude! Akaan Autotarvike Oy.
Liittynyt
4 Huhtikuu 2010
Sijainti
Toijala
Vs: Camskill tilaajia?

Laitan tänään tilausta joten tarviiko joku jotain speciaalia? :D

Itelle tulee: Nokka akselin asentotunnistin, tulpat, ilman ja öljyn suodatin.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Onko camskillin noilla vr4 tulpanjohtosarjoilla jotain radikaalia eroa kun toinen on 8mm ja toinen 8,5mm ?
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Onko camskillin noilla vr4 tulpanjohtosarjoilla jotain radikaalia eroa kun toinen on 8mm ja toinen 8,5mm ?

En tiedä oikeasti mitä muuta eroa niillä on kuin halkaisija, mutta minulle tuli nuo 8,5mm:n piuhat aikanaan ja ne oli tehnyt omin pikkukätösin Diana. Sellainen lappunen oli sisällä. ;D Ne on ainakin toimineet hienosti.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Skydiver sanoi
En tiedä oikeasti mitä muuta eroa niillä on kuin halkaisija, mutta minulle tuli nuo 8,5mm:n piuhat aikanaan ja ne oli tehnyt omin pikkukätösin Diana. Sellainen lappunen oli sisällä. ;D Ne on ainakin toimineet hienosti.

mä luotin nyt mr. magnecoriin enemmän kuin Dianan pikku kätösiin :p
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Camskill tilaajia?

mitenköhän on kannattaako noita tukivarsia tilata? vai tyydynkö motonetin tukivarsiin?
alkuperästä kun ei vissiin taho saada kuin reilun kk toimitus ajalla :seina
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Kyl Julie-:n allekirjottamat Magnecorin piuhat kuulostaa kivemmalta kuin Dianan ;D
Tasan 7pv meni tilauksen teosta kun paketti tuli tuohon työpöytäni viereen :)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Kyl Julie-:n allekirjottamat Magnecorin piuhat kuulostaa kivemmalta kuin Dianan ;D
Tasan 7pv meni tilauksen teosta kun paketti tuli tuohon työpöytäni viereen :)

Katotaan kauan mulle menee, tänään lähti vissiin. Taas ihan asiallista palvelua ku ilmottivat ettei megun ämpäreitä ja grit guardeja ole :D
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Camskill tilaajia?

Pikkusetti tuli tänään tilattua: vetarien maljat molemmille puolille, vetarien suojakumit eteen ja taakse, takapyöriin laakerit napoineen, koiranluut joka nurkkaan sekä raidetangon päät.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Skydiver sanoi
Pikkusetti tuli tänään tilattua: vetarien maljat molemmille puolille, vetarien suojakumit eteen ja taakse, takapyöriin laakerit napoineen, koiranluut joka nurkkaan sekä raidetangon päät.

"Pikkusetti" ;D

Ite tilasin oikeesti ihan vaan pikkusetin, noitakin osia katselin mutta ei vielä kun eivät vaikuta ahtoihin ;D
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Camskill tilaajia?

No pikkusettiä ja listasta puuttui vielä käsijarruun kengät... ;D Eipähän jää väljää enää mihinkään muualle kuin kuskin ranteisiin.
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Camskill tilaajia?

Paljonkos Camskillillä tulee noista renkaista rahtimaksua? Onko se tuo 25£ per rengas vai mite? Opastakaa tyhmää. Ei tohon loppuhintaan tuu yhtää sen enempää vaikka 4 renkaan setin valitsee. ???
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Pistinpä ny tähän tämän mutta kiinnostaako jotakuta muutakin jos tilais oikeen ison läjän amsoilia (ATF siis), sitä menee arviolta noin 10-12 litraa huuhtelussa. Itse meinasin ainakin laittaa amsoilit autooni :)

Huom. Ei siis camskilliltä kun eivät tätä edes myy vaan ihan valmistajalta englannista
 

Bazeeba

Member
Liittynyt
1 Syyskuu 2007
Sijainti
Soini
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
Pistinpä ny tähän tämän mutta kiinnostaako jotakuta muutakin jos tilais oikeen ison läjän amsoilia (ATF siis), sitä menee arviolta noin 10-12 litraa huuhtelussa. Itse meinasin ainakin laittaa amsoilit autooni :)

Huom. Ei siis camskilliltä kun eivät tätä edes myy vaan ihan valmistajalta englannista

Mitähän sille suurinpiirtein tulis hinnaks jos vaikka tuon 10 litraa ottaa?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Bazeeba sanoi
Mitähän sille suurinpiirtein tulis hinnaks jos vaikka tuon 10 litraa ottaa?

En nyt oo laskenu sitä mutta kyllä se rahteineen jäi sen verran alta sen 16,90e/litra mitä diaqueen maksaa (tai maksoi vehoaikaan nyt varmaan jo enemmän) että kannatti tilata. Tämä ei nyt vars öljytopic ole mutta vr4:sissa on toiminut paremmin tuo amsoili kuin mitä mitsun omat nesteet :)
 

J.Niemi

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Elokuu 2010
Sijainti
Vilppula
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
Pistinpä ny tähän tämän mutta kiinnostaako jotakuta muutakin jos tilais oikeen ison läjän amsoilia (ATF siis), sitä menee arviolta noin 10-12 litraa huuhtelussa. Itse meinasin ainakin laittaa amsoilit autooni :)

Huom. Ei siis camskilliltä kun eivät tätä edes myy vaan ihan valmistajalta englannista

Vois kiinnostaa.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Ei oo vissiin menny rengastilaus niinku elokuvissa :( On jaettu kahtaan osaan. Toiset kaks rengasta mukamas olleet maanantaina suomessa ja heti saman tien delivery attempted ja fail vaikka olen ollut kotona. Sitten toisista kahdesta ei mitään tietoja järjestelmässä. MIT VIT? Kuka nämä edes jakaa normaalisti suomessa, mihinköhän voin soittaa jossei niitä ala kuuluu?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
Ei oo vissiin menny rengastilaus niinku elokuvissa :( On jaettu kahtaan osaan. Toiset kaks rengasta mukamas olleet maanantaina suomessa ja heti saman tien delivery attempted ja fail vaikka olen ollut kotona. Sitten toisista kahdesta ei mitään tietoja järjestelmässä. MIT VIT? Kuka nämä edes jakaa normaalisti suomessa, mihinköhän voin soittaa jossei niitä ala kuuluu?

UPS.
 

sejn

New Member
Liittynyt
3 Tammikuu 2011
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

DPD jako mullekki. Muistelisin että siellä terminaalin seinällä oli lappu että eivät jaa renkaita ollenkaa ja pistäävät sen suoraan feiliks?
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Camskill tilaajia?

En tajuu et miks ne DPD:llä ensin soita ja kysy et onko sillo paikalla eikä yrittää 2 kertaa ensin jättäen lapun ovelle et ei ollu ketään kotona. Sitte pitää kuitenki sopia erikseen se toimitus tai haku niitte "konttorilta". Ei niillä oo ees omaa varastotilaa täällä JKL vaan kamat luultavasti pidetään autoissa ennenku ne saadaan perille. Rengastoimitus taitaa olla jollai muulla kuljetusfirmalla?
 

mlm

New Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2010
Vs: Camskill tilaajia?

Muutama viikko sitten dpd toi renkaat kotio ja soitti etukäteen.Yleensä ilmottavat soittamalla tai tekstarilla ja joskus jättävät vaan matkahuoltoon.
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Camskill tilaajia?

Maxxximus sanoi
En tajuu et miks ne DPD:llä ensin soita ja kysy et onko sillo paikalla eikä yrittää 2 kertaa ensin jättäen lapun ovelle et ei ollu ketään kotona. Sitte pitää kuitenki sopia erikseen se toimitus tai haku niitte "konttorilta". Ei niillä oo ees omaa varastotilaa täällä JKL vaan kamat luultavasti pidetään autoissa ennenku ne saadaan perille. Rengastoimitus taitaa olla jollai muulla kuljetusfirmalla?

Koska niin se business toimii.. Ja syö niin miestä. Ei kukaan töissä käyvä ole kotona pollaamassa jotain kesken työpäivän.
Se on sit alihankkijasta kii (joka hoitaa toimituksen) soittelevatko ja kysyvätkö että mihin haluat.. Oulussa onneksi melko monella alihankkijalla tuntuu olevan moinen palvelu.
 
Ylös Bottom