Camskill tilaajia?

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: Camskill tilaajia?

J. Puhakka sanoi
Koska niin se business toimii.. Ja syö niin miestä. Ei kukaan töissä käyvä ole kotona pollaamassa jotain kesken työpäivän.

Juu kun mullekin tuli UPS:n toimesta renkaat niin oli lappu postilaatikossa, että on yritetty toimittaa. No soitin sinne ja kerroin, että tällänen lappu oli tullut ja ne vaan sano et miten kävisikö toimitus huomenna puolen päivän aikaan. Johon sanoin, että olen silloin yllättäen töissä johon vastaus "SIIS TÖISSÄ?" johon vastasin "niin eikai se nyt yllätyksenä voi tulla jos joku on töissä keskellä päivää... jollainhan ne renkaat pitää maksaa". Sitten se jotain sönkötti, että mites me nyt tän kanssa sitten tehdään johon sanoin "ei tehdä tästä yhtään sen vaikeampaa kuin se oikeasti on ja on varmaan kaikille helpompaa jos tulen ne tänään sieltä UPS:ltä hakemaan töiden jälkeen" ::)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Tääl on ny tullu kolmea eri vaihtoehtoa.... noh aika random meininkiä vissiin. Onneks osat tulee aina samalla tavalla noin viikossa. Ja onneks ei tarvii renkaita jatkuvasti tilailla.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
Tääl on ny tullu kolmea eri vaihtoehtoa.... noh aika random meininkiä vissiin. Onneks osat tulee aina samalla tavalla noin viikossa.

Minulle osat tulivat viimeksi aivan eri kautta kuin aikaisemmin ja aikaa meni pari viikkoa.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Juu maanantaista ollu sarja Suomessa eikä tänäänkä ole näkyny, prkl. Iso miinus kyllä tuosta toimituksesta, oikeesti ne hakiskin helposti vaikka jostain pks:ltä kun siellä tulee pyörittyä. Harmi että ei oo mitään avoimia järjestelmiä.
 

Viiksi Urpo

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kymenlaakso
Vs: Camskill tilaajia?

Maxxximus sanoi
En tajuu et miks ne DPD:llä ensin soita ja kysy et onko sillo paikalla eikä yrittää 2 kertaa ensin jättäen lapun ovelle et ei ollu ketään kotona. Sitte pitää kuitenki sopia erikseen se toimitus tai haku niitte "konttorilta".

Meidän firma jakaa pääsääntöisesti noita dpd:n tavaroita ja soittamisesta päättää yleensä kuljettaja itse vaikka soitto velvoitetta ei ole. Joskus joku pyyttää soittamaan ennen toimitusta ja niin yleensä tehdään. Välillä saattaa olla jopa 60 yksityiselle toimitus, niin varmaan jokainen ymmärtää että siitä ei tule mitään jos kuljettaja alkaa tien päältä jokaiselle soittelemaan, että ootko kotona ::)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Toi on muuten hyvä pointti että esim camskillillä voi laittaa sinne tilaukseen kommentteja. Tyyliin "No delivery during 08:00-16:00" tai "please call me"
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Camskill tilaajia?

Hyvin toimi DPD:n kanssa edellinen camskillin puketti. Töihin toivat ja soittivat vielä kun ilmoitin että enhän minä kotona arkisin työaikaan ole. :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
Toi on muuten hyvä pointti että esim camskillillä voi laittaa sinne tilaukseen kommentteja. Tyyliin "No delivery during 08:00-16:00" tai "please call me"

ja voi sen suomeksikin laittaa :D
ps. Tilauksenhan voi myös osoittaa toiseen osoitteeseen (esim työpaikalle, kuten mä teen)
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Camskill tilaajia?

Viimeks kuski soitti mulle kun olin töissä niin pyysin jemmaamaan paketin auton alle. ;D
Tosin toi ei taida onnistua renkaiden kanssa...
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Joo eipä tänäänkää mitää, due date on kyllä tälle päivälle. Onneks ei tarvii ihan heti renkaita hommata. On siinä kyllä puolensa ostaa suomesta kun ei tarvi 2 viikkoa odotella varastossa olevia renkaita. Perjaatteessa se isoin rahti menee siinä viikossa aina mut sit joku paikallinen ketju sählää ton homman ihan vituiks.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

No ei pari viikkoo ole paha yhtää..vaikka menis kolmekin :D Onha täs koko talvi ollu aikaa ;D
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Ja sen verran pitää sanoa tässä asia camskillin eduksi että ihan uunituoreita renkaita tuli, 02/11 DOT:lla :peukku
 

Devi82

New Member
Liittynyt
19 Elokuu 2004
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Tyhmä kysymys tähän.
Mitä tarkoittaa tuo VAT Number tuolla osiossa johon syötetään ositteet sun muut?? Onko sama asia kuin Y-tunnus suomessa?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Devi82 sanoi
Tyhmä kysymys tähän.
Mitä tarkoittaa tuo VAT Number tuolla osiossa johon syötetään ositteet sun muut?? Onko sama asia kuin Y-tunnus suomessa?

Kyllä. Eli Y-tunnuksella sais alvit pois, toki ne saattaa tarkistaa Suomesta(suomessa) sen ::)
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Camskill tilaajia?

Jääkö tuo tracking useinkin jumittamaan vai onko mun renkaat ollu jo yli viikon Birminghamissa ??? Viime setti tuli ongelmitta ja tracking toimi niinku pitää.
 

Oikku

Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2010
Vs: Camskill tilaajia?

Mulla nyt ei ole hyvää sanottavaa camskillista. Jos tilataan osia ja jotain ei löydy varastosta, eikä tiedetä ajankohtaa milloin kyseistä tuotetta saadaan taas varastoon, eikö siitä pitäisi informoida jotenkin. Itse pitää sähköpostia laittaa ja kysellä missä osat viipyvät. Kohta 1kk odotellu osia sieltä. Miksi niitä muita osia ei voi lähettää erikseen, vaan odotetaan että se viimeinen osa on taas varastotuote jonka ajankohta voi olla vaikka 2kk päästä.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Vaihtelee tuokin, joskus ilmoittavat että jotain puuttuu. Mulla on käyny pari kertaa silleen että joudun kysyy "Miks ei oo lähteny?" Tulee vastaus "X puuttuu, tulee ensviikol/parin päivän pääst/joskus" ja paketti mystisesti lähtee seuraavana päivänä eli tuntuu että joskus voi käydä ihan kämmejäkin. Mut joo jossei pariin päivään tapahdu mitään kandee kysyä ite jossei ne muista/ehdi sieltä sanoo mitään. Tuolta on kyllä kaikki tullut aina SUHT ajallaan ja ei oo kertaakaa ollu mitään outoa missään. Renkaat viipy pidempään mut ne vissiin tulee normaalistiki melkeen pari viikkoo.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Oikku sanoi
Mulla nyt ei ole hyvää sanottavaa camskillista. Jos tilataan osia ja jotain ei löydy varastosta, eikä tiedetä ajankohtaa milloin kyseistä tuotetta saadaan taas varastoon, eikö siitä pitäisi informoida jotenkin. Itse pitää sähköpostia laittaa ja kysellä missä osat viipyvät. Kohta 1kk odotellu osia sieltä. Miksi niitä muita osia ei voi lähettää erikseen, vaan odotetaan että se viimeinen osa on taas varastotuote jonka ajankohta voi olla vaikka 2kk päästä.

Mä en kyl tajua ku mulle jopa soittavat kännykkää "et ny ei ole tätä, et mites tehdää" :D Eikä ole yks vaan pari kolmeki kertaa ku näin käyny ;D
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Camskill tilaajia?

Maxxximus sanoi
Jääkö tuo tracking useinkin jumittamaan vai onko mun renkaat ollu jo yli viikon Birminghamissa ??? Viime setti tuli ongelmitta ja tracking toimi niinku pitää.

Ihan sama juttu täällä. 27.4 viimeinen merkintä Birminghamista, sitten ei mitään.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Tracking on mulla usein jumitellut mutta ei nyt noin kauaa, varmaan sesonki noissa lähetyksissä. Voi kyllä vaikka olla jo oven takana renkaat vaikka tracking näyttää tota.
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Camskill tilaajia?

JaniB sanoi
Ihan sama juttu täällä. 27.4 viimeinen merkintä Birminghamista, sitten ei mitään.
Mulla tais Pajeron renkaat olla Birminghamissa niin kauan kunnes ne oli kotipihalla eli ei vielä kannata huolestua hirveesti :peukku
 

Oikku

Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2010
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Mä en kyl tajua ku mulle jopa soittavat kännykkää "et ny ei ole tätä, et mites tehdää" :D Eikä ole yks vaan pari kolmeki kertaa ku näin käyny ;D

Viime kerralla kyllä ilmoittivat että yhtä tuotetta ei ole varastossa ja kertoivat koska saavat varastoon taas. No sellasta se on. Nyt sain sähköpostin että olemme "tuhonneet" tiivistesarjan, ottivat sarjasta puuttuvat tavarat, että saavat lähetettyä tavarat mulle :) Oisivat vain voineet ilmoittaa hieman aikasemmin asiasta.
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Camskill tilaajia?

Nyt UKMail oli kadottanut 2 rengasta. :peukku

Camskill selvitteli asiaa ja lähetti 2 lisää.
 

Jr-

Member
Liittynyt
21 Joulukuu 2006
Sijainti
Saviseutu
Vs: Camskill tilaajia?

Jos tässä kesän mittaan olis tilaajia niin meikäläiselle: 2x http://camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1402p7128

sitten renkaat saattas kiinnostaa
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Jr- sanoi
Jos tässä kesän mittaan olis tilaajia niin meikäläiselle: 2x http://camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1402p7128

sitten renkaat saattas kiinnostaa

hae varaosaliikkeestä..koivunen tais toimittaa noita ja alle 20e hintaan...
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Camskill tilaajia?

Lähettääkö Camskill aina sen seurantanumeron? Viime perjantain tein tilauksen eikä ole tullu mailiin kuin tilausvahvistus... ???
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Camskill tilaajia?

mystinengalant sanoi
No sun tilaus ei ole vielä valmis :)

viime kuun 9.päivä tehny kanssa tilauksen, eikä viellä ole tullu seurantakoodia, taikka tavaraa.

Kaks kertaa kysynyt, että mikä kestää, niin ongelmana on legnumin takaiskareiden saanti ollu nyt.

Ja sekin viellä, etten tee niillä iskareilla enään yhtään mitään kun suomeen saapuvat, säädettävän alustan sai paljon nopeammin ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Camskill tilaajia?

onko kukaan tilaamassa renkaita?

aatelin ite tilata talvirenkaat + yhden kesärenkaan tuolta... tai mahdollisesti 2 sarjaa talvirenkaita + yhden kesärenkaan :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

MäTSi sanoi
viime kuun 9.päivä tehny kanssa tilauksen, eikä viellä ole tullu seurantakoodia, taikka tavaraa.

Kaks kertaa kysynyt, että mikä kestää, niin ongelmana on legnumin takaiskareiden saanti ollu nyt.

Ja sekin viellä, etten tee niillä iskareilla enään yhtään mitään kun suomeen saapuvat, säädettävän alustan sai paljon nopeammin ;D
No laita sinne ettet tarvi iskareita et lähettää muut tavarat. Suostuvat eikä luotolta veloiteta niistä.

Mr mmc sanoi
onko kukaan tilaamassa renkaita?

aatelin ite tilata talvirenkaat + yhden kesärenkaan tuolta... tai mahdollisesti 2 sarjaa talvirenkaita + yhden kesärenkaan :)
Yhteistilaushan renkaissa ei kannata kun 2kpl rengasta kohti tulee aina oma rahtimaksu.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Camskill tilaajia?

Mr mmc sanoi
onko kukaan tilaamassa renkaita?

aatelin ite tilata talvirenkaat + yhden kesärenkaan tuolta... tai mahdollisesti 2 sarjaa talvirenkaita + yhden kesärenkaan :)

Kyllä ne laskuttaa vissiin niistä 2 tai 4 paketeissa niistä renkaista eli tuskin saat 4 hinnalla kahta rengasta. Mulla on tullut kahdessa kollissa ne. Ja tosiaan kuten sanoin niin kimppatilauksia tuonne on aivan turha tehdä, aika perus tuo reilu 20 puntaa tavaroissa ja erikseen se summa mitä renkaissa.
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
No laita sinne ettet tarvi iskareita et lähettää muut tavarat. Suostuvat eikä luotolta veloiteta niistä.
Yhteistilaushan renkaissa ei kannata kun 2kpl rengasta kohti tulee aina oma rahtimaksu.

onnistuuko tosiaan ? rahat on velotettu suoraan tililta kuukausi sitten... en kayttanyt luottoa, vaikka kortilla maksoin.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

MäTSi sanoi
onnistuuko tosiaan ? rahat on velotettu suoraan tililta kuukausi sitten... en kayttanyt luottoa, vaikka kortilla maksoin.
tämän takia käytän itse aina luottoa.. luoton käyttö kun ei maksa mitään
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Camskill tilaajia?

lancer evo-r sanoi
Lähettääkö Camskill aina sen seurantanumeron? Viime perjantain tein tilauksen eikä ole tullu mailiin kuin tilausvahvistus... ???

Aina pitää hosua. Nyt se seurantanumero tuli. :D
 

Devi82

New Member
Liittynyt
19 Elokuu 2004
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Onko tampereen suunnalta porukka tilailemassa camskilliltä mitään lähiaikoina?
Jos on, niin voisin tulla kimppaan. Tavitsen galanttiin nuo hydrauliset venttiilivälyksen tasurit, kaikki 24kpl.
 

Devi82

New Member
Liittynyt
19 Elokuu 2004
Sijainti
Tampere
Vs: Camskill tilaajia?

Devi82 sanoi
Onko tampereen suunnalta porukka tilailemassa camskilliltä mitään lähiaikoina?
Jos on, niin voisin tulla kimppaan. Tavitsen galanttiin nuo hydrauliset venttiilivälyksen tasurit, kaikki 24kpl.

Lainaan itse itseäni häpeissäni ;D
Siis eihän nuo camskillin tasurit käykkään tähän vapari V6 galanttiin, tästä tiedosta kiitosta DaJackal nimimerkille :peukku
Aina jotain uutta oppii ;D
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Camskill tilaajia?

En tiedä onko joku muu huomannut, mutta äsken selatessani camskilin sivuja niin huomasin että ovat lopettaneet osamyynnin kokonaan.... Mistäs muualta kaikkialta niitä palikoita sai tilattua ?
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Camskill tilaajia?

MäTSi sanoi
En tiedä onko joku muu huomannut, mutta äsken selatessani camskilin sivuja niin huomasin että ovat lopettaneet osamyynnin kokonaan.... Mistäs muualta kaikkialta niitä palikoita sai tilattua ?

pari päivää sitten oli offtopic ketjulla jotain viesti siitä että he olivat vastanneet kyselyyn tällä tavalla: "Thanks for contacting us, I am afraid we are unable to dispatch parts to Finland at this time."

mitä sinä olit tilaamassa?
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Camskill tilaajia?

[elle] sanoi
pari päivää sitten oli offtopic ketjulla jotain viesti siitä että he olivat vastanneet kyselyyn tällä tavalla: "Thanks for contacting us, I am afraid we are unable to dispatch parts to Finland at this time."

mitä sinä olit tilaamassa?

kytkintä ja jakopään romuja meinasin tilata, kunnes toi pomppas eteen :D

"As of 30th September 2015 the Camskill Parts Department has closed.

This is to allow for a complete and total re-development of the Parts Division of the business.

Please note that this does not affect the Tyre Division."
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Camskill tilaajia?

No perkele... Mun pitäs kans saada vähän rojua, en oo vaan saanu aikaiseksi tilata, enkä näköjään enää tilaakaan :p
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Camskill tilaajia?

MäTSi sanoi
kytkintä ja jakopään romuja meinasin tilata, kunnes toi pomppas eteen :D

"As of 30th September 2015 the Camskill Parts Department has closed.

This is to allow for a complete and total re-development of the Parts Division of the business.

Please note that this does not affect the Tyre Division."

aha..
just.. en tiedä mitä sanoa.. :-\

ainakin part-box.com:lta on tullut tilattu osia.. mutta ei heillä on yhtä paljon mikä camskilillä on ollut...
ja sitten evon alkuperäisosia itävallasta... ;D
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Camskill tilaajia?

voe perse mihin väliin tämäkin sitten iski. Orkkis kytkintä onkin helppo löytää, marmorilta en käy edes kysymässä kun samalla hinnalla saa 7 levysen supersintterin kahdella kytkin polkimella.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Camskill tilaajia?

MäTSi sanoi
voe p*rse mihin väliin tämäkin sitten iski. Orkkis kytkintä onkin helppo löytää, marmorilta en käy edes kysymässä kun samalla hinnalla saa 7 levysen supersintterin kahdella kytkin polkimella.

Kysy ross sportilta tai indigo-gt:ltä. Tuurilla vois löytyy.
 

cantoona

EVO-1**
Liittynyt
7 Marraskuu 2009
Sijainti
Askola
Vs: Camskill tilaajia?

Olen onnistuneesti löytänyt OEM osia tämän kautta www.amayama.com . vastaavat yleensä parin päivän sisällä että löytyykö. Ja hinnat on ainakin ollut edulliset :peukku
 
Ylös Bottom