Ensimmäisenä kannattaa varmistaa, että ahdot tallella, muistaakseni ~1,2-1,5bar tms. ja morkoolin, eli ahtopaineen alaisen syötön toimivuus. Ahtopainetunnistin on syöttöpumpun perässä, kansi jonka keskelle tulee letku imusarjasta. Kannen alla on kalvo, joka hyvin todennäköisesti vuotaa, jolloin ahdonalaista syöttöä ei tule.
Kalvorasian kannen uskaltaa avata ihan itse, mutta sen pitävyyden voi testata purkamattakin, esim. painemittarilla mitaten.
Jos em. asiat on kunnossa, niin lisää henkeä saa pumpun kyljessä olevasta M6 kierteestä auki päin kääntämällä.
Jos ei piisaa, niin morkoolin kalvon alta paljastuu The säätötanko.
Jos kone on kunnossa, niin kestää ihan huoletta huntusavurajalle säädön, jolloin egt vielä mukavasti alle 700'C poljin pohjassa vaikka maailman tappiin. Ja kulkee, ihan sama mitä kyydissä tai perässä!!
Lisäys:
Pumpusta löytyy toinenkin numerosarja, PES**** jotain, olikohan A95?