Carisma 1.8 gdi tasurit

mc662

Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2017
Seuraavanlainen kyssäri olis että, saako tasurit ongittua pois gdi koneesta ilman että purkaa jakopään ja toinen kyssäri, millä liuottimella (tjsp) putsata egr ja imusarja, brake/citrus cleaneri, nafta vai pitääkö toholla polttaa karstat veke imusarjasta? Hyviä neuvoja kaivattaisiin kiitos.
 
Vs: Carisma 1.8 gdi tasurit

Laitoin kolme vaijerinkuorta,nippuun,ja kiinnitin poraan,ja suristelin karstat sillä irti,hyvin toimi.
 
Vs: Carisma 1.8 gdi tasurit

Kiitti toi kuullostais hyvältä kikkakolmoselta imusarjan suhteen.
Mutta, vielä toi tasuri homma, onnistuuko ilman jakopään irroitusta?
 
Vs: Carisma 1.8 gdi tasurit

mc662 sanoi
Kiitti toi kuullostais hyvältä kikkakolmoselta imusarjan suhteen.
Mutta, vielä toi tasuri homma, onnistuuko ilman jakopään irroitusta?


EI (..tämän Sinä varmaankin tiesit; ..tähän mennessä..)

<a href=https://youtu.be/opWE5fyXo3w> Tasurit asennus </a>

Mikäli "kikkakolmonen" ei inspiroi.. Vie imusarja & EGR (irrotettuna) lähimpään Auto-huoltoon (hyvin varusteltu) ...pestäväksi. :peukku

/tahi näytä sille Uuninpuhdistajaa (esim; Mr Muscle) + korkeapaine-pesuria.. /tahi se "mökä" + pulloharja + kp-pesuri.

Keinoja on monia.. (unohtamatta läppäkoteloa) :peukku

giphy.gif



p.s. HUOM! ..muista sitten "painaa hitaasti" Kiristimen hydrauliyksikön männänvarsi sisään esim; viilapenkissä! (katso liite)
 

Liitetiedostot

  • Gates_TB028_K015514TensionSettingOnMitsubishiVolvo18-16VPetrolEngines_FI.pdf
    443 KB · Lukukerrat 414
Vs: Carisma 1.8 gdi tasurit

Tota vähän epäilinkin tasurien kanssa, kiitos epäilyn vahvistuksesta.
No tehdään se sitten ton linkittämäsi videon kautta.
Täällä mökillä lomailessa pitää toi imari, egr ja läppäkotelo putsata perinteisesti nestemäisellä konetiskiaineella tietenki jos jaksais odotella loman loppumista nii töissä vois tki käyttää uä-pesuria mutten viittis haaveilla loman loppua. 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom