Carisma 2003 1.6 litran kone. Nykii tasakaasulla

Carisma 98

Member
Hei, ostin kyseisen auton, toimii muuten loistavasti. Mutta hyvin pientä vauhtia kun ajaa ja kiihdyttää nopeasti, hetken nykii ennenkö vastaa kaasuun. Ei toistu isossa nopeuksissa. Apuja otan vastaan missä voisi olla vikaa.

Manuaali, ei pala vikavalo. Toinen kysymys on missä on polttoaine suodatin tuossa mallissa? En oo löytänyt konehuoneesta

yleensä bensan suodatin on se musta möykky konehuoneen takapellissä, seuraa bensa kiskolta bensalinjaa tankille päin niin kyllä se sieltä löytyy, jos ei oo hetkeen vaihdettu niin voi olla tukkeutunut tai tulpat voi olla huonot, jos seissyt pitkään on bensa voinut mennä huonoksi, bensapumppu/bensapumpun sihti, suuttimet tukossa, tee nyt yleis katsaus ja varmuuden vuoksi luet koodit niin joku pikku vika se varmaan on

yleensä bensan suodatin on se musta möykky konehuoneen takapellissä, seuraa bensa kiskolta bensalinjaa tankille päin niin kyllä löytyy, jos ei oo hetken vaihdettu niin voi olla tukkeutunut tai tulpat voi olla huonot, jos seissyt riittää on bensa voi mennä huonoksi, bensa/bensapumppuun , suuttimet tukossa, tee nyt yleiskatsaus ja varmuuden vuoksi luet koodit niin joku pikku vika se ongelma on
Kiitos tiedosta, täytyy tutkia asiaa.

Kiitos tiedosta, täytyy tutkia nuo perusjutut.

Onko tietoa pystyykö koodeja kattoon ihan jollain yleistesterillä, vai pitääkö olla joku Mitsubishin oma testeri?

Kiitos tiedosta, täytyy tutkia nuo perusjutut.

Onko tietoa pystyykö koodeja kattoon ihan jollain yleistesterillä, vai pitääkö olla joku Mitsubishin oma testeri?
MUT II testeri ois tuolle paras mutta jollain keski luokan testerilläkin lukee ihan hyvin, välttämättä edges ole koodeja tallentunut, yleensä nykimis ongelmat on jollain tapaa bensan/ilman saannista tai sytytyksestä Johtuva ongelma, mitsulla aina ollu kaasuläppä kotelo ongelmia jotenki arvatenkin saattaa olla jollain tapaa viallinen, tai sitten sytytyksessä esim tulppa/puola/Johto, oliko sulla tuossa vielä Ihan tulpan johdot vai onko tuossa Jo puolat jokaselle sylinterille

Mun mielestä tossa on jotenkin niinku 2 puolamötikkää mistä haarautuu johdot sylintereille. Voin vaikka pistää kuvan kunhan oon auton lähettyvillä.

Mun mielestä tossa on jotenkin niinku 2 puolamötikkää mistä haarautuu johdot sylintereille. Voin vaikka pistää kuvan kunhan oon auton lähettyvillä.
Juu, se voi olla et toinen niist puolat paketeista on menossa tai huonot johdot/tulpat, Kato kaikki noi perus jutut eka mut Jos tulppa ja johtoja hetkwen vaihdettu niin Ihan hyvä hetki vaihtaa, joko NGK tai OEM, muuta en laittas

Takaisin
Ylös Bottom