Tervehdys!
Kyseinen ongelma vaivaa carismaa ei väliä onko kylmä vai kuuma motti kierrokset ravaa tyhjäkäynnillä 1500 ja 2400 väliä eikä tonnin alle päästä ,
Mottivalo vilkahti hetkellisesti eilen mutta sammui saman tien.
vehkeellä ajettu 221tkm...
Vika tuli esiin viime viikolla muutamien päivien kuluttua tulppien sekä ilmanputsarin vaihdon jälkeen mutta kaikki tuli kasattua oikein, boschin tulpat kokeiltu vanhoilla ngk ei vaikutusta korkeaan tyhjäkäyntiin...
Kaasuläppäkotelon putsasin tänään vaikka eipä siellä töhnää ollut samalla egr venttiili jossa olikin sit karstaa reilummin sisuksissa...
Imuletkut tsekattu samoin sähköliittimet, akun miinuskaapelia pidetty irti puolipäivää ja takasin sitten tyhjäkäyntiä vartti mutta sama marssi jatkuu...
Ei tiedä enää ei :seina
Apua kaivataan ärsyttävään humppaamiseen, kiitos etukäteen!
Kyseinen ongelma vaivaa carismaa ei väliä onko kylmä vai kuuma motti kierrokset ravaa tyhjäkäynnillä 1500 ja 2400 väliä eikä tonnin alle päästä ,
Mottivalo vilkahti hetkellisesti eilen mutta sammui saman tien.
vehkeellä ajettu 221tkm...
Vika tuli esiin viime viikolla muutamien päivien kuluttua tulppien sekä ilmanputsarin vaihdon jälkeen mutta kaikki tuli kasattua oikein, boschin tulpat kokeiltu vanhoilla ngk ei vaikutusta korkeaan tyhjäkäyntiin...
Kaasuläppäkotelon putsasin tänään vaikka eipä siellä töhnää ollut samalla egr venttiili jossa olikin sit karstaa reilummin sisuksissa...
Imuletkut tsekattu samoin sähköliittimet, akun miinuskaapelia pidetty irti puolipäivää ja takasin sitten tyhjäkäyntiä vartti mutta sama marssi jatkuu...
Ei tiedä enää ei :seina
Apua kaivataan ärsyttävään humppaamiseen, kiitos etukäteen!