Carisma alustasarja

DJM

Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1998
Liittynyt
30 Elokuu 2004
Sijainti
Seinäjoki
;D Mistähän löytyis sopiva madallussarja kun pelkillä jousilla ei saa kuin 30/30 tai 40/25 madalluksia? Ja en oo varma madaltaako noi edes mainittua määrää..
 
KW (säädettävä), prostreetistä. Ite meinasin kans tilata jos saan joskus ton carisman tuolta huollosta. Hinasta en muist nyt mitä se oli ja mulla siinä piti olla viel jäsen aletkin mukana. Mimmonen aikataulu sulla on jos suunniteltas vaikka kimppatilausta, heittele yv:tä.
 
Konin sport iskarit.. on hyvät.. (hintaa on)
Siis carismaan riittää vallan mainiosti 35mm madallus..
Jos rahaa on ylimääräistä paljon, niin osta noi konin säädettävät tolpat..

Itselläni on -30mm jousisarja ja edessä 40mm vakiota lyhyemmät tolpat.. GTS oli merkki. olen tyytyväinen
 
Kyselin KW:n säädettävää alustaa ja sanoivat hinnaksi reilut 1200 eskoa; jäi ostamatta.. Lopulta tilasin KYBin AGX:t, joissa jäykkyyssäätö sekä Weitecin 40/30mm jouset. Hintaa sarjalle tuli n. 750. Ensimmäiset Weitecit mulla, oon kuullu pelkästään hyvää kys. merkistä. Alle en oo vielä alustasatsia saanu mutta ei o kyllä vanteitakaan näkynyt.
 
No kyllä mä ainakin alle ton 1200e noi saan en vaan vielä tiedä paljon, asiaan tietty auttaa jos on useempia tilaajia :)
 
Kävin http://www.weitec.de/2003/produkte/sportf.php ja sieltä mitsubishi -> Carisma ja sen tuloksena löytyi 138€ hintaiset jouset, mutta en oo varma onko hinta pari vai koko setti. Madallus 40/30. Ei paha...  :peukku
 
DJM sanoi
Kävin http://www.weitec.de/2003/produkte/sportf.php ja sieltä mitsubishi -> Carisma ja sen tuloksena löytyi 138€ hintaiset jouset, mutta en oo varma onko hinta pari vai koko setti. Madallus 40/30. Ei paha... :peukku


Kyllä se on koko setin hinta, siis Saksassa. Tais olla uscenter josta jouset tilasin ja ne oli jotain reilut 150 egee sarjalta. Viikon päästä pitäis koko satsi saada alle oluen voimalla.. ;D
 
Mitkä iskarit ja mistä ostit ja paljon makso ??? ;)

Ku oon itekki ettiny noita sarjoja eikä vissii taida sellasta sarjaa olla että sais saman valmistajan jouset ja iskarit?.
 
Mitä väliä että minkä merkkiset jouset ja iskarit on.. Kunhan on hyvät ;)
Helpottaa paljon jos etsii suosiolla volvo s40 sarjoja
 
Eli siis tuo vulvan sarja käy suoraan?!! kun oon kuullu niin monenlaista mielipidettä tuosta asiasta,jotku sanoo että ei oo siellä päinkää,jotku taas että takana sama ja edessä eri(ja sama päinvastoin).Ja viimeiseksi vaan ei vähäisemmäksi tulee ne jotka "ilmeisestikkin tiesivät" että samat... :)
 
Tein taannoin jo vähän kauppaa volvo t4 etujousista ja mitat ei ollu siälä päinkään, verrattuna tuon carisman jousiin.

Ajatuksena olis ollut saada etupäätä hiukan tippuun.

En tiä sitten... ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom