E ErenAybas New Member Liittynyt 13 Elokuu 2016 Sijainti Karkkila 24 Huhtikuu 2018 #2 Vs: Carisma GDI Sytytystulppa https://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-izfr6b tämä tulppa aina olen käyttänyt ja oikeaksi on todettu.
Vs: Carisma GDI Sytytystulppa https://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-izfr6b tämä tulppa aina olen käyttänyt ja oikeaksi on todettu.
KosSUa 1.8 GDI Liittynyt 20 Maaliskuu 2013 16 Toukokuu 2018 #3 Vs: Carisma GDI Sytytystulppa Ostettaessa NGK IZFR6B:t kärkiväli = 0,6mm. NGK suosittelee -97 - 99 GDI:n kärkiväliksi 0,8mm. Itellä huomasin (perstuntumalla) piristystä väännöissä/kiihtyvyydessä, säätäessäni kärkivälin 0,6:sta -> 0,8
Vs: Carisma GDI Sytytystulppa Ostettaessa NGK IZFR6B:t kärkiväli = 0,6mm. NGK suosittelee -97 - 99 GDI:n kärkiväliksi 0,8mm. Itellä huomasin (perstuntumalla) piristystä väännöissä/kiihtyvyydessä, säätäessäni kärkivälin 0,6:sta -> 0,8
L Leifhackman Member Liittynyt 14 Heinäkuu 2024 22 Joulukuu 2024 #4 Aika vanhaa keskustelua, mutta kun asiaa olin ihmettelemässä, niin löysin tällaiset tiedot Carisma Workshop manual -nimisestä opuksesta: Tulpat: Kärkiväli:
Aika vanhaa keskustelua, mutta kun asiaa olin ihmettelemässä, niin löysin tällaiset tiedot Carisma Workshop manual -nimisestä opuksesta: Tulpat: Kärkiväli:
J jerkkuli Member Liittynyt 14 Joulukuu 2011 22 Joulukuu 2024 #5 Nuo eivät ole gdi:n tulppia,vain iridiumit kestävät gdi:ssä
L Leifhackman Member Liittynyt 14 Heinäkuu 2024 22 Joulukuu 2024 #6 Jaiks! Menin hätäpäissäni ostamaan platinat. eikö niillä tee mitään? Mötönetin sivusto mainostaa näitä platinatulppiakin (Denso PKJ20CR8) alkuperäislaatuisina.
Jaiks! Menin hätäpäissäni ostamaan platinat. eikö niillä tee mitään? Mötönetin sivusto mainostaa näitä platinatulppiakin (Denso PKJ20CR8) alkuperäislaatuisina.
L Leifhackman Member Liittynyt 14 Heinäkuu 2024 23 Joulukuu 2024 #8 Kiitos tiedosta! Taitaa mennä vaihtoon, kun ovat vielä paketissa. Onkos tuossa merkillä väliä, vai riittääkö kun ovat vaan iridiumia? Tolla Densollakin niitä on, vai pitääkö olla tuo NGK jostain syystä? Viimeksi muokattu 23 Joulukuu 2024
Kiitos tiedosta! Taitaa mennä vaihtoon, kun ovat vielä paketissa. Onkos tuossa merkillä väliä, vai riittääkö kun ovat vaan iridiumia? Tolla Densollakin niitä on, vai pitääkö olla tuo NGK jostain syystä?