Carisma vm. 2000 Ajotietokone

JaBaZ

Ex. Mitsubishi Carisma 1.6 AT 2000
Liittynyt
4 Heinäkuu 2006
Oisko kellään tietoa, onko mitenkään mahdollista saada Carisman ajotietokonetta toimimaan ilman mitsubishin vakio soitinta??? siinä näkyy kokoajan vain keskikulutus! onko mahdollista asentaa pelkkää nappia jolla homma hoituisi, vai onko jokin muu keino??? Vakiona mulla oli kasetti-soitin jossa radio-kanavatkin rätisi! aivan perseestä! oon asentanut Pioneerin DEH-P4800MP mp3-soittimen alkuperäisen tilalle!
 
JaBaZ sanoi
Oisko kellään tietoa, onko mitenkään mahdollista saada Carisman ajotietokonetta toimimaan ilman mitsubishin vakio soitinta??? siinä näkyy kokoajan vain keskikulutus! onko mahdollista asentaa pelkkää nappia jolla homma hoituisi, vai onko jokin muu keino??? Vakiona mulla oli kasetti-soitin jossa radio-kanavatkin rätisi! aivan perseestä! oon asentanut Pioneerin DEH-P4800MP mp3-soittimen alkuperäisen tilalle!

Se ajotietokone ei mun mielestä ole tekemisissä radion kanssa... Tai siis minulla ainakaan.
Onkohan sulla nyt kaikki johdot ok?
 
Se ajotietokone on sen verran tekemisissä sen radion kanssa kun siinä radiossa oli se "disp" nappi josta vaihdettiin ajotietokoneessa näkyvä tieto, esim. keskikulutus, toimintasäde yms. Yksi liitin joka oli vanhassa soittimessa kiinni, ei mennyt uuteen soittimeen. Siinä oli muistaakseni vain neljä johtoa! Kokeilin vanhan soittimen ollessa paikalla, kun otti sen liittimen irti niin silloin näkyi vain se keskikulutus!!!
 
Joo... jees...
Eli jos näin on asian laita, niin uskon että siihen johtoon vois liittää jonkinlaisen napin, joka ajais sitä disp-napin asiaa.. Yritän ottaa selvää.
 
selvä!!! jään odottelemaan!!! itse en ole löytänyt ratkaisua!!!
 
Ovelaa kyllä, että 2000 vuoden mallissa on kasettisoitin (alkuperäinen ?). Itselläni on 1999, vakiona cd-soitin, takana ihan normaalit soittimen johdot, kun ei ole ajotietokonetta :) "Vesku" tuossa jo mainitsi tuosta napista jolla tuon voisi toteuttaa, luulisi olevan melko yksinkertainen homma.
 
Vs: Carisma vm. 2000 Ajotietokone

Onko tähän kysymykseen saatu jo jonkinlainen vastaus itseäni kiinnostaisi sama homma Space wagoniin.
 
Vs: Carisma vm. 2000 Ajotietokone

Ei ole löytynyt vastausta tähän ainakaan vielä. Jollakin ei kait ole ollut varaa ottaa lisävarusteena cd-soitinta kun tuossa oli tosiaan se kasetti soitin vakiona. Jos joku vaikka olisi tehnyt jonkin sovittimen siihen niin kertokoon minulle.
 
Vs: Carisma vm. 2000 Ajotietokone

Heh, no mulla oli kyllä "varaa" ostaa alkuperäinen Mitsubishi CD-soitin silloiseen Carismaani vm.2002.
Carisman mankan vaihdosta ei oo kokemusta kun siihen tosiaan sen alkuperäisen CD otin mutta Grandiksesta meni mankka vaihtoon ja samassa pimeni ajotietokone muilta osin paitsi toi jäljellä oleva ajomäärä näkyy.

Kiinnostaa muakin josko ton saa toimimaan mutta en usko että se on vain niin yksinkertainen, että DISP nappia ruvettais virittelemään, toisaalta nämähän ei ole uskonasioita ;)
Miksipä sen kellon yhteyteen ei olis sitä DISP nappia laitettu jos ei mankalla ole mitään tekemistä koko asian kanssa? Siksikö että Mitsu saa myytyä omia mankkojaan? Ehkä, ei voi tietää :-\ :)
 
Vs: Carisma vm. 2000 (SpaceStar,SpaceWagon,yms.) Ajotietokone

Onko kukaan ratkaissut tätä kysymystä?
Mitä tietoja jää näkyviin ja mitkä häipyy?
Näkyykö ulkolämpötila?
 
Vs: Carisma vm. 2000 Ajotietokone

itellä oli samanlainen ongelma 99 carisman kanssa, vakiona oli kassusoitin,otin pois ja näytöllä luki vain lock. yritin kehitellä nappia kanssa joka vaihtais näytön tekstejä, ei onnistunu..liekö sitten kassusoittimen piirilevyn kans tekemisessä se nappi. ratkaisin pulman ostamalla ruotsista purkaamolta mitsun oman cd soittimen, ja on pelannut soitin ja ajotietokoneen näyttö, hintaa oli kotiovelle tuotunu satkun paikkeilla.
 
Vs: Carisma vm. 2000 Ajotietokone

No juu. Omassa hankinnassa oli cd-soitin, mutta siihen ei oikein usb-tikku sovi mihinkään, eikä edes mp3-levyjä ymmärrä.

Mutta huomasinkin, että tuohon näyttöön jää ulkolämpötila, keskikulutus ja kello. Keskinopeus ja kuinka pitkälle vielä pääsee ei ole kovin tarpeellisia,
ainakaan mulle.

Joten laitoin tilalle Sonyn grammarin tikkupaikalla ja pohdin säästänkö vanhan soittimen vai laitanko kiertoon.
 
Vs: Carisma vm. 2000 Ajotietokone

zamuto sanoi
Tähän ei ilmeisesti ole tullut ratkaisua? ???

http://www.pajerio.com/forum/how-add-extra-button-pinin-computer-and-operate-without-oryginal-mitsubishi-cdcasette-player-t

Tähän kuvia kellään tallessa??
 
Takaisin
Ylös Bottom