Carisma vm 2003 käsijarru

Carisma 98

Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2016
Moikka, kuskin puolen takapyörän käsijarru pitää huonosti. Voiko olla vikaa siinä satulan linkkujutussa mitä vaijeri liikuttaa?
 
Eipä siellä montaa vaihtoehtoa ole, vaijeri jumittaa, jarrupalat jumissa tai satulan mäntä kanittaa, se linkku liikuttaa mäntää, harvemmin se linkku on itse jumissa.
 
Käsijarru ok, aattelin kysyä onko kokemusta missä voisi vika olla ku takasumuvalo ei toimi? Polttimo on tarkastettu. Vetokoukku ja pistoke löytyy.
 
Takaisin
Ylös Bottom