Carismaan Korisarja

Vesku

Autohifi, Lasitummennukset.
Liittynyt
18 Marraskuu 2003
Sijainti
Kokkola
Kiinnostaisiko kerään oikeasti saada Carismaan Evo-korisarja?
Siis Tommi Mäkinen Edition? Tai ainakin hyvin lähelle sellainen?
Olisi työn alla, ja voisin väsätä kuidusta ylimääräisen, jos jotakin "rahamiestä" kiinnostaisi? Saisin rahaa uuteen projektiin..

Sarjaan kuuluisi:
- Etupuskuri
- Sivuhelmat
- Takapuskuri
- Etulokasuojat
- takakaarien levikkeet

siis Takaspoikka uupuu vielä. mutta koitan veistää sellaisenkin.
 
Re: Carimaan Korisarja

Jasse sanoi
Kuulostaa aikas arvokkaalle?

Completos kauppaa EVO5- sarjaa hintaan 3460+toimituskulut..
Uskon että hintani jää reilusti tuon alle..
Ja kyseinen sarja on Lanceriin, Carismaan et saa mistään..
Evo3 sarja 1800..
Eli tuosta voi päätellä, että en "pilkkahintaan" myy.. Kuitenkin niiden tekemiseen menee ainakin kuukausi.
Aineetkaan ei ole ilmaisia.

Jos löytyy kiinnostusta, niin ota yhteyttä..
Prototyyppi valmistuu kuukauden sisään.. (EHKÄ)
 
Re: Carimaan Korisarja

Taitaa mullakin mennä sit nuo härpäkkeet omavalmisteisiksi, kun tuntuvat olevan hinnoissaan ja valikoimakaan ei taida olla suuri... Ja työtähän noissa toki piisaa...
 
Re: Carimaan Korisarja

Jasse sanoi
Taitaa mullakin mennä sit nuo härpäkkeet omavalmisteisiksi, kun tuntuvat olevan hinnoissaan ja valikoimakaan ei taida olla suuri... Ja työtähän noissa toki piisaa...

Onnea tekemiselle :peukku... Voin sanoa, että ei ole helppoa ;D
 
Re: Carimaan Korisarja

yep I know :) ja ei kannata hirveesti hiottavaksi asti kuiduttaa ;)
 
Re: Carimaan Korisarja

Jasse sanoi
Taitaa mullakin mennä sit nuo härpäkkeet omavalmisteisiksi, kun tuntuvat olevan hinnoissaan ja valikoimakaan ei taida olla suuri... Ja työtähän noissa toki piisaa...

Mikä olisi sellainen "oikea" hinta koko korisarjalle?
Siis sellainen, joka kaipaa vain maalin pintaan?


Täytyy nyt itselle tehdä, niin saa olla sitten "only the lonely" autonsa kans ;D
 
Re: Carimaan Korisarja

heitän pointtini tänne...itse meinasin alkaa tekemään tuota carisma gt.n korisarjaa mutta työkaveri kertoili hiukan asiasta.On kuulemma näin että yli 97vm autoihin ei saa itse valmistettuja osia laittaa koska kaikissa täytyy olla e-hyväksyntä...laitoin kyselyn AKElle  että pitääkö paikkansa mutta ei ole vielä vastausta kuulunut.Sen verran itse selailin noita AKEn lainsäädäntöjä että ole entistä tietämättömämpi ???  Sen verran sekavaa tekstiä(saa vaihtaa jos,ei saa vaihtaa jos   :mad:  )Jos jollakin on parempi tieto asiasta niin voi korjata tietämättömyyteni.Koska en viitsi alkaa näkemään vaivaa ilman että ne varmasti saa autossa olla.....Voivat kuulemma vaatia kolaritestit uudelleen.
 
Re: Carimaan Korisarja

jyrio sanoi
heitän pointtini tänne...itse meinasin alkaa tekemään tuota carisma gt.n korisarjaa mutta työkaveri kertoili hiukan asiasta.On kuulemma näin että yli 97vm autoihin ei saa itse valmistettuja osia laittaa koska kaikissa täytyy olla e-hyväksyntä...laitoin kyselyn AKElle  että pitääkö paikkansa mutta ei ole vielä vastausta kuulunut.Sen verran itse selailin noita AKEn lainsäädäntöjä että ole entistä tietämättömämpi ???  Sen verran sekavaa tekstiä(saa vaihtaa jos,ei saa vaihtaa jos   :mad:  )Jos jollakin on parempi tieto asiasta niin voi korjata tietämättömyyteni.Koska en viitsi alkaa näkemään vaivaa ilman että ne varmasti saa autossa olla.....Voivat kuulemma vaatia kolaritestit uudelleen.

Tietääkseni korin kantavia osia ei saa muokata.. Puskurit ja helmat saa tehdä itse.. myös konepelti ja etulokasuojat.. Takalokareita ei saa, koska Carismassa, ne on ns.kantavia...
 
Re: Carimaan Korisarja

Toivon todella että asia on noin koska itsennikin on halu tehdä jotain "erikoista" ;D
 
Re: Carimaan Korisarja

itselläni ois tarkotus tehdä tuo tai tuon kaltainenevo V sarja   eli   http://root.cern.ch/~rdm/Carisma.html

tuossa linkissä on myös kohtuulliset kuvat joihin saa jopa hieman mitoitusta tehtyä
 
Re: Carimaan Korisarja

jyrio sanoi
itselläni ois tarkotus tehdä tuo tai tuon kaltainenevo V sarja   eli   http://root.cern.ch/~rdm/Carisma.html

tuossa linkissä on myös kohtuulliset kuvat joihin saa jopa hieman mitoitusta tehtyä
Tolla evollahan ei sit oo muuta yhteistä ku merkki (Mitsubishi that is), suomessa toi on tutummin Lancer, mutta joskus toki tavattu rallipiireissä myös Carismana (Joka on ihan markkinointi kikka)
 
Re: Carimaan Korisarja

Jani T sanoi
jyrio sanoi
itselläni ois tarkotus tehdä tuo tai tuon kaltainenevo V sarja   eli   http://root.cern.ch/~rdm/Carisma.html

tuossa linkissä on myös kohtuulliset kuvat joihin saa jopa hieman mitoitusta tehtyä
Tolla evollahan ei sit oo muuta yhteistä ku merkki (Mitsubishi that is), suomessa toi on tutummin Lancer, mutta joskus toki tavattu rallipiireissä myös Carismana (Joka on ihan markkinointi kikka)

joo niin olen ymmärtänyt että lancerihan se mutta omaa silmää mielyttää enemmän tuo "ralli look"
 
Re: Carimaan Korisarja

Jees...eli tänään varmistui että korisarjan saa tehdä itse kunhan korin mitat ei muutu yli rajojen (leveys 100mm pituus en muista) ja kunhan niissä ei ole mitään "teräviä ulokkeita) ;D    Oli oiken pakko soittaa akelle tänään kun alkoi jo vaivaamaan tuo asia    :eek:   Ja nyt sit ei muuta ku värkkäämään    :peukku
 
redsnake sanoi
Viis hunttia,ei enempää,,,eikä sulla kuitenkaan ole alkuperäisiä muotteja.

Puskuri on ns. alkuperäinen...
Ja viidelläsadalla saa juuri ja juuri rakennus tarvikkeet. (ehkä)..
Työtunteja tuollaiseen sarjaan menee noin sata..


Eli viidelläsadalla saa etupuskurin, joka sopii, esim carismaan, maalausvalmiina kiinnikkeineen..
 
Takaisin
Ylös Bottom