Colt -81 (museoajoneuvo)

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Colt -81 (museoajoneuvo)

Ilmoituksessa on oltava vähintään:
Tuotteen tiedot, hinta, sijainti ja myyjän yhteystiedot.
 

mirage

Olisiko timantit ikuisia?
Liittynyt
30 Toukokuu 2011
Vs: Colt -81 (museoajoneuvo)

A15 1400 GLX 5D.Museorekisteröity.Juuri katsastettu.119000 km ajettu.Täydellinen huoltohistoria.Hitsaamaton.Maalipinta uusittu 2012.Varaosia,myyntiesitteitä yms.mukaan.Perheessä v.81 ollut.Hp 2900e.Oulu.0405753045.
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: Colt -81 (museoajoneuvo)

Mä aatteli kysästä et onkoha tuo huippunopeus iha oikei (152) , mun isukillaki oli tälläne kertojallinen goltti niin mittaris oli 165 vauhtii ja laitto viälä yhen vaihtee lisää ...
 

pevanamo1

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2005
Vs: Colt -81 (museoajoneuvo)

Tervehdys Tom,

Soittelin eilen ja puhuimme pitkään Coltistasi. Huomasin myös ilmoituksesi mitsukerhon sivuilla tänään. Melkoinen kävijämäärä näin lyhyessä ajassa.
Nimimerkkisi "mirage" on myös tuttu jostain. Olenkohan tiedustellut joitain Colt osia sinulta aikaisemmin?
Mahtavatko Juha Paukkeri ja Vertsi Kukkonen olla tuttuja sinulle? Olen asioinut molempien kanssa aikaisemmin.
Voisitko tosiaan lähettää jonkin kuvan ovien alahelmoista sisäpuolelta katsottuna? Yleiskuva sisustasta ja moottoritilasta olisi myös tervetullut.
Parhain terveisin,
Pentti Vanamo, Espoo
040-5460412
:peukku :)
 

mirage

Olisiko timantit ikuisia?
Liittynyt
30 Toukokuu 2011
Vs: Colt -81 (museoajoneuvo)

asx sanoi
Mä aatteli kysästä et onkoha tuo huippunopeus iha oikei (152) , mun isukillaki oli tälläne kertojallinen goltti niin mittaris oli 165 vauhtii ja laitto viälä yhen vaihtee lisää ...
No on se sitten ollut kyllä haipakkaa,155 otti 2 päällä joten 145-150 voisi olla totta.Turbohan se puuttuu tästä kiulusta. :driver
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: Colt -81 (museoajoneuvo)

Haipakkaaa oli ja pemarikuskilta palo hihat lapinreissussa, kun poikettii kahville niin tuli perästä tutkii mikä auto oikein on ... :)
 
Ylös Bottom