CT9A / Evo 7 Tuulilasi

CusCo

Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2010
Joku vanha juttu aiheesta tuolta löyty mutta ei oikeen varmaa tietoa niin aattelin uutta tehdä

Alkanu ilmestymään halkeamaa ja tarttis jossain vaiheessa varmasti tuulilasi vaihtaa, menee ny kuitenki ensin porattavaks

Ilmeisesti jotain eroja RHD ja LHD lasilla, onko tästä varmuutta? että esim LHD evo 9 lasi ei käy?
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

Juuri hiljattain jouduin omaan seiskaan hommaamaan uuden lasin kun vanha rupes halkeemaan. :seina
Täysin varma en ole mutta RHD ja LHD lasilla on erot, lasin alareuna on eri muotoinen.
Itse hommasin timanttitiskiltä evo 7 RHD lasin ja hinta oli 290 e.
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

Tarkoitat varmaan tuolla vanhalla aiheella tätä:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24905.0

Biimillä on kokemusta tuosta eli LHD lasi ei käy RHD malliin.
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

kysytääs nyt sitten että mites e4 tuulilasi, onko samanlainen vastaavan mallisen euro lancerin lasin kanssa vai miten?? mulla lasi kohta niin rikki että tarvis varmaan vaihattaa..
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

maurichia sanoi
kysytääs nyt sitten että mites e4 tuulilasi, onko samanlainen vastaavan mallisen euro lancerin lasin kanssa vai miten?? mulla lasi kohta niin rikki että tarvis varmaan vaihattaa..

Eikös vitonen ole noilta osin sama kori, joten käy perus Lancerin lasi.
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

kiitoksia vastauksista! hyvä tietää että timanttitiskilta ainakin saa tilattua.. joskus sitten:)
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

Nostetaan ylös... mulla olis tarve tuulilasille...
JDM lanceri... CT9A / CS5W mr520281... tai tarvikkeen...

Mistä metsästää?
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

Omaani löytyi paikallisen tuulilasifirman kautta.Tilaus tosin oli englannista joten toimitus otti aikansa.Jopa luvattoman kauan mutta tuli kuin tulikin.
 
Vs: CT9A / Evo 7 Tuulilasi

Löytyi juu täälläkin silloin paikallisen lasifiman kautta. Vieläpä suht helposti ja nopeasti.
 
Takaisin
Ylös Bottom