Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Mjoo,minä olen tuota -15 pidellyt, ja jos saat edeltävältä omistajalta luvan niin voin kertoa mitä silloin tehty.
Mjoo,minä olen tuota -15 pidellyt, ja jos saat edeltävältä omistajalta luvan niin voin kertoa mitä silloin tehty.
Jaa että siitäkin pitäisi no seuraillaan nyt tätä ahdettua yksilöä ensin. Mitä meinaat banaanisiivelle tehdä? Omasta lähti seuraavana päivänä irti ;D
Tuo hks:n boxi on ihan hyvä kampe (olettaen että toimii vielä), mulla on sama itsellä käytössä. Aikoinaan tuota on myyty autokohtaisilla bolt-on johtosarjoilla joten jos seuraat boxille tulevaa johtoa, päästä löytyy hyvällä tuurilla irti oleva pistoke Ainoa homma siinä tietty on, että jos se on nollattu, siihen pitää ajaa "learning mode", siihen löytyy ohjeet netistä.
Solenoidi (musta n 5cm×5cm mötikkä) varmaan löytyy konetilasta, hks teksti päällä.
Mjoo, ST-Servicessä.Mahdatkos muuten työskennellä jollain niillä pajalla missä toi on ollut huollossa, jos kerran 2015 oli kyseessä. Kuitit sain niistä mukaan ja huomaa kyllä et ei iha pienestä huollosta oo ollut kyse
Komiaa, muttajoo kuitit sain mukaan ja hienoa että niissä oli eritelty mitä oli tehty.Mjoo, ST-Servicessä.
Onko tuota saanut ilman airbägiä? Jos on niin sitten onnistuu.
Totta muuten tuokin, hyvännäköinen kyllä tuo rattiOnhan niitä hienoja ratteja bägin kanssakin. Etsit vaan mieleisen. Verhoilutin aikoinaan oman Evon bägillisen ratin ja mielestäni siitä tuli oikein bueno. Ohessa joku ikivanha kuva uudelleen verhoillusta ratistani.
Näytä liitetiedosto 19589
Juu se selvisi itsellekin kun hetken googlettelin. En kyllä silti ymmärrä minkä takia se pitää sitä ääntä silloinkin kun kone on käynnissä? On nimittäin helvetin ärsyttävä, otin johdon irti äänilaitteesta niin "korjaantui" sillä.Tuo piippaus on ominaisuus ja se muistuttaa että avaimet ei jäisi autoon tms. Aika monessa autossa on tullut vastaan.
Mielenkiintoinen projekti tämäkin. Mitähän moottorinohjausta Jouni K käytti omassa GTO:ssa? Itse vierastan nuita piggybagejä mutta pääasia että auton pääsee säätämään kuntoon. Akio voisi tehdä myös päiväkirjan omasta Stealthistaan.
SRS-valon saa nollattua mm. Mitsun Mut-II, Snap-on Modis, Solus tai mt-2500 laitteilla. Kuten myös Dodgen omalla DRB-II:lla, mutta niitä tuskin suomesta juurikaan löytyy. Sitten on vielä Blackstealthin tekemät laitteet, joista multa löytyy kotoa juurikin tuo SRS-valon nollauslaite. Tekijän mukaan nollaa jokaisen mitsun väliltä 1990-2000. Tuota nykyään myös 3sx myy omilla sivuillaan.
https://www.3sx.com/airbag-srs-code-scanner-reset-tool
Jos OP haluaa laitetta lainata niin 100e panttia vastaan voin lainata, rahat saa takaisin kun laite palautuu. Tai sitten ajat pihaan (Nokialle) niin voin sen nollata ilmaiseksi.
1g mallissa ABS vikakoodit voi lukea volttimittarilla 4 pinnistä, kunhan 10 ja 12 pinnit on liitetty yhteen.
http://www.stealth316.com/2-diagconn.htm
edit: niin ja ABS koodien nollaamiseen ei tarvita koodinlukijaa, riittää kun järjestelmästä on vika korjattu, toisin kuin SRS:n kanssa koodinlukija on pakollinen, jotta saa valon sammumaan.
Ei vaan pinnit 10 ja 12 yhteen ja sitten mittaus 4 ja 12 väliltä. Näin se muistaakseni menee. Toki tuo Troubleshooting osio on sen verran hyvä, että sen avulla vika kyllä löytyy vaikka ilman vikakoodia.
Ihan vaan mielenkiinnosta, onko sulla oikean eturenkaan edessä ne suojamuovit paikallaan? Koska ABS pumppu on siellä kuran ja loskan armoilla jos joku on ne muovit siltä poistanut. Mulla oli samaisesta syystä pumppu jumissa ja johtosarjasta yksi johto poikki. Niin ja toinen mahdollinen (ja yleinen) syy vikavalolle on sit G-anturi.
Koita syöttää 12v suoraan ABS pumpun +napaan, jos pumppu ei pyöri niin se on vaihdettava. Ja muista että pumppu ottaa jtn 30a virtaa, että kunnon paksulla johdolla kokeilet.
Mielenkiintoista oli lukea projektikirjaas. Hauska huomata että ei se muillakaan vanhojen autojen kanssa ole ns. helppoa. Mutta kunhan ei luovuta niin kyllä se vaan yksi asia kerrallaan paranee. tsemppiä =)
hyvältä näyttää.
eli vaikka sun auto on rekisterissä 93
niin malli ja tekniikka on 92 eli auto on 92 rekisteröity vaan 93 malliksi
mitä kattelin konetta ja laatikkoa äkkiseltään niin 91-92 näyttää,
taitaa muuten 93 stealtti olla muutenkin aika harvinainen ainakin suomessa, monet yleensä 91-92 1gen mallit
Mukava katsoa kun joku muukin näiden kanssa värkkää ja jaksaa vielä kirjotelle tänne. Olis omastakin vaan pitänyt aloittaa het lanka niin muistas itteki mitä kaikkea on tullut tehtyä ja miksi.
Jos ninjalla ei ole ihmeitä tapahtunut niin toimitus ottaa sen 2-3 kk, että ihan rauhassa kannattaa odotella.
Omassani kanssa kuuluu laatikosta tuota rattlea aikalailla, mielenkiinnolla seuraan mistä vika löytyy jos laatikon avaat.
Samalla kannattaa se output shaft katsoa, näytti kuvassa vähä kypsältä.
Itselle laitoin myös halppis kauko-ohjaimen keskuslukitukseen, asennuksesta en kyllä enää muista mitään.