Dodiin nyt rupes mitsu tekeen sillai että vaihteet 2,4,R hukassa.

Mallista riippuen säätö vaihdekepin luona tai koneen puolessa
Ota keskikonsoli irti niin pitäis näkyä.
Itse veikkaisin että vaijeri poikki tai irronnut
 
Ei muuta kun kabiini lämpimäksi ja ristipäämeisseliä ja verhoilutyökalua käteen.
 
Vaikka työntää aivan pakille tuon ihan paljaan vaiheenvalitsimen nii ei siltikää vaihetta tupaan?
 
16769051344156703729925772926402.jpg
 
Nyt on pakki asennossa (nippusiteet pitää) ja auton voi ilma kytkintä käynnistää ja polkia kaasua eikä siltikää hievahakkaa tai mitään
 
Joo hetken siinä tuumin tuota ja älysi patentin tarkotuksen nyt on kumi klemmareilla kiinni nii ei pääse vaijeri liikkuun vapaasti ja jokane vaihe pelaa
 
Niinhän se pojat on että se heikoin lenkki ruukaa pettää.
Uutta vaijeria kehiin niin ei tarvi tyhjään murehtia..
 
Takaisin
Ylös Bottom