e33:n madallus

M

mizu88

Guest
neuvokaa mulle semmonen homma,jos rupeen autooni madaltamaan niin mitä kaikkee pitää ottaa huomioon? mistä ostan jouset,paljon tämmöstä autoa kannattaa madaltaa jotta voi ajaa vielä talvellakin,paljon jouset maksaa,mistä...iskarit on uudet ja normaalit...
 
Jos sulla tosiaan uudet iskarit niin kysy joltakin vaikka liikkeestä mistä ostit jotta voiko niihin laittaa madallusjouset.

Esim. monroella semmoset kaasuiskarit(reflective tjms) jotka toimii sillai 2-vaiheisesti että jos lykkää niihin madallusjouset ni ei toimi oikein.

Itsellä cobra -40mm en ole aivan tyytyväinen niihin eivät pudota tarpeeksi.

Ja madallusjouset pyörii normaalisti jossain 150-300e paikkeilla.

Ja sitte kun olet jouset asentanu niin tietty käyt aurauskulmat tarkastamassa/säädättämässä, ne tykkää muuttua kun autoa madaltaa :)
 
Joo, jos on Monroen Sensatrackit niin niihin ei voi madallusjousia oikein laittaa. Itsellä oli Eibach -30mm ja se oli sellainen "järkevä" madallaus, jolla saattoi ottaa täyden kuorman kyytiin ja käyttää 215/45/17 renkaita. Talvellaki oli ihan OK.
 
Viime talven ajelin 185/70/14" renkail ja madallusta oli muistaakseni jotain 5-6cm välillä eikä pahemmin ollu ongelmia täydelläkään kuormalla..
 
joo kai noihi öljyiskareihin voi huoletta laittaa, eikai niissä mitään erikois sydeemeitä ole...
 
Eikös madallusjousien kanssa suositellä kaasuiskareita, koska niissä ei se öljy "vaahtoa" huonolla tiellä kuten tavallisten kanssa, joka heikentää vaimennustehoa?
 
Kysäsin completokselta madallusjousia e33 galanttiin ja ne ilmotti noin: H&R löytyy saksalainen huippumerkki ja hintaa 299,- nto.
+ jv rahti 20,-.

Toim.aika n.2-3vk-.

onko kokemuksia tollasista??
 
Bilsteinilta saa kanssa madallussarjan ja iskari, itselläni on -40mm muuten hyvä mut edestä sais olla matalampi
 
Takaisin
Ylös Bottom