E39A Galant VR-4 käy laihalla vai väärät tulpat?

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Tosiaankin, ei kyllä pitäs bensakarttojen mukaan olla bensasta pulaa :driverjdm

.. Mutta kysytään nyt kuitenkin.. Minulla oli BPR7ES tulpat ja minun silmään nuo näyttää että olisivat selkeesti väärän lämpöarvon tulpat (tai siis käyneet liian kuumana), rinkula kuitenkin on musta joka noin yleensä eliminoi sen "laihalle vetää", jolloin rinkulakin ois vaalee. Netistä löyty että nuo BPR7ES on vasta kun tehoja on selkeesti enemmän 300-350+ ja että BPR6ES ois oikea.. Semmoset minä sinne vaihtoin.. Mielipiteitä tulppien väristä?
 

Liitetiedostot

  • sparkplug.jpg
    sparkplug.jpg
    131.5 KB · Lukukerrat 872
Vs: E39A Galant VR-4 käy laihalla vai väärät tulpat?

vaikia mennä tuosta "HD" kuvasta sanomaan.... voishan nuo Kuumemmanki näköset olla sanosin että ookoo mun silimään.

mutta eiku 6 tulupat käy vieläki kuumempana ku nuo 7?
onko imu vuotoja?
 
Vs: E39A Galant VR-4 käy laihalla vai väärät tulpat?

Kuinkas kauan noilla tulpilla on ajettu? Jotenkin näyttäis että aika uudet ja vähän ajetut koska ei ole kunnolla vielä värjääntynyt. Tuohan on tuolta juuresta aika hyvin tuommoinen maitokahvin värinen joten sen puolesta ois kyllä kohdallaan.
 
Vs: E39A Galant VR-4 käy laihalla vai väärät tulpat?

mitsumikko sanoi
vaikia mennä tuosta "HD" kuvasta sanomaan.... voishan nuo Kuumemmanki näköset olla sanosin että ookoo mun silimään.

mutta eiku 6 tulupat käy vieläki kuumempana ku nuo 7?
onko imu vuotoja?

Kylläkai se menee minun mielestä toisinpäin, kutoset on viilemmät ku seiskat, ei pitäs olla imuvuotoja, mistäpä niitä orkkis-systeemiin hirveesti :D

T. Kiili sanoi
Kuinkas kauan noilla tulpilla on ajettu? Jotenkin näyttäis että aika uudet ja vähän ajetut koska ei ole kunnolla vielä värjääntynyt. Tuohan on tuolta juuresta aika hyvin tuommoinen maitokahvin värinen joten sen puolesta ois kyllä kohdallaan.

Oisko joku.. 10tkm
 
Vs: E39A Galant VR-4 käy laihalla vai väärät tulpat?

J. Puhakka sanoi
Kylläkai se menee minun mielestä toisinpäin, kutoset on viilemmät ku seiskat
NGK:lla (pätee myös Densoon) isompi numero->kylmempi tulppa,Boschin tulpissa taas toisinpäin.
 
Takaisin
Ylös Bottom