Eclipse Cross mäen nousukyky ja toisena asiana lämpeneminen latauksessa.

OleH

New Member
Liittynyt
31 Maaliskuu 2023
Onko muillakin tullut yllätyksenä käsikirjan suositus maksimi 4 asteen nousut ja ajot vaan hyvillä teillä?
Ajatus meillä oli ostaessamme 4-veto hybriidiä kesän reissu reisu norjan tuntureille. Pahimmat nouset siellä on siinä 12 asteen paikkeilla, ja näköalapaikoille vielä soratiet nimismiehen kiharoilla.
Toisena asiana kiinnostaa onko tieto mistä lähtee hirveä haju auton seisoessa CHARGE moodissa?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Enpä oo kuullutkaan tollasista suosituksista. Hyvin se Outlanderi meni sinne minne tarvitsikin.
Pese painepesurilla pakoputken mutka oikean etupyörän takaa niin käry loppuu kunne se on taas likainen.
 

OleH

New Member
Liittynyt
31 Maaliskuu 2023
Silloin aikaan uuden auton omistajana, ja tämän insertin aloittelijana, totean että pieni on ollut responssi.
Mutta nyt on 8kk ja n. 12tkm takana. Voinen todeta että käsikirjan mäkinousu rajoite 4 ast nousut ... on p....stä, hyvin on pelittänyt. Olen pääosin tyytyväinen.
Tuo CHARGE ominaisuuden käyttö, ei ihan tyydytä, esim jos jonossa toppaa, ja ei muista kytkeä pois, niin huomaa kyllä pian "lämpimän" hajun autossa.
Nyt on ollut hämmennystä latauksen katkaisun ja lataustöpselin irroituksen kanssa, mutta siitä joskus oma insertti!
 

Mitsui

Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2018
Joskus noissa Mitsun manuskoissa saattaa olla asia virheitäkin. Välillä kun niitä lukenut, niin tullut semmoinen käsitys, että joku teini ollut ensimmäisessä kesätyöpaikassa ja annettu tehtäväksi kääntää englannin kielinen manuska suomeksi. Asiasta ymmärtämätön kun alkaa kääntämään tyyliin sanasta sanaa ymmärtämättä mitä siinä käytännössä tarkoitetaan, niin saattaa tulla hieman hupaisia lopputuloksia :)
 
Ylös Bottom